خبرگزاری کار ایران

آشنایی با 11 ساعت مردانه شیک زیر 1000 دلار

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۰۹

چرا ساعت‌های که برای مردان طراحی می شوند اینقدر بزرگ هستند؟ این درست است که امروز ساعت های مچی بزرگتر از قدیم تولید می شوند. ولی در چند دهه گذشته می توان گفت که طراحی ساعت مردانه تقریبا در یک سایز و اندازه بوده است. البته منظور از اندازه ساعت، قطر قاب دور ساعت است و معمولاً به میلیمتر بیان می شود.

جدا از اندازه ساعت مردانه، شیک بودن یکی از مولفه های انتخاب ساعت برای مردان بشمار می رود.

در این برگه مدرن ترین، شیک ترین، و پرطرفدارترین های ساعت مردانه را خواهیم شناخت و دلایل اینکه چرا امروزه بیشترین فروش را دارند.

گاه سنجی (هورولوژی) در عصر مدرن به دستگاه های مکانیکی گفته می شود که زمان را می سنجند؛ از دید یک کارشناس و همچنین فروشگاه آنلاین ساعت این موضوعی وسیع و جالب توجه است که شامل طراحی، مهندسی، و تاریخچه ساعت مچی می باشد. از ساعت های اولینی که توسط خلبانان پوشیده می شدند گرفته تا آثار استادانه و هنری که تولید می شوند، گسترۀ وسیعی وجود دارد در دنیای ساعت تا شما انتخاب کنید، و پیدا کردن یک ساعت خوب به معنی خرج کردن کل دارایی شما نیست. چه ساعت مچی هدیه بخواهید، چه ساعت ست متناسب با لباس تان، یا به جمع کلکسیونر های ساعت بپیوندید بعنوان یک سرگرمی، برای شما ساعتهای غیر گرانقیمت محبوبی وجود دارند که با هر سلیقه و بودجه ای جور در می آیند.

آشنایی با 11 ساعت مردانه شیک زیر 1000 دلار

ساعت جز مستر اتو کرونو Jazzmaster Auto Chrono

برند: Hamilton

سایز قاب: 42 میلیمتر

ساعت مردانه همیلتن جز مستر، یک سبک سنتی دارد، از امکاناتش می توان به کرونوگراف اشاره کرد، کریستال یاقوت کبود، و ذخیره توان 60 ساعت، به این ساعت یک ارزش فوق العاده ای می دهد.

آشنایی با 11 ساعت مردانه شیک زیر 1000 دلار

ساعت مچی کلاسیما Classima

برند: Baume et Mercier (باوم و مرسیه)

سایز قاب: 42 میلیمتر

این برند ساعت مچی سوئیسی که ابتدا سال 1830 با نام فرِرِس باوم تاسیس شد، یک شرکت متوسط در زمینه ساعت محسوب می شود، ولی کارهای ابتدایی آنها حاصل سالها تجربه این شرکت است. این ساعت فشن با ظاهر کلاسیک، از عقربه های طلای رز (رزگلد)، شماره های رومی و کریستال یاقوت کبود ساخته شده است.

آشنایی با 11 ساعت مردانه شیک زیر 1000 دلار

ساعت مچی پروسپکس 1968 Prospex

برند: سیکو

اندازه قاب: 44 میلیمتر

ساعت سیکو پراسپکس 1968 بر اساس مدل ساعت غواصی دهه 1960 تولید شده است، که علاقمندان به ساعت مچی مردانه آنرا «مارین مستر 200 کودک» نامیده اند. با اندازه 44 میلیمتر، برای مچ های بزرگتر بهتر به نظر می رسد، ولی هنوز برای استخوانبندی های کوچکتر نیز شیک است، بخاطر طراحی قاب بالش-مانند سیکو.

آشنایی با 11 ساعت مردانه شیک زیر 1000 دلار

ساعت وی هشت اتوماتیک کرونوگراف V8

مارک: تیسوت

اندازه قاب: 45 میلیمتر

ساعت های V8 اتوماتیک ساخت سوئیس برگرفته از مدل های مسابقه ای (ساعت اسپرت) از یک کالیبر ETA  با محرک C01.211 بهره می گیرند، با صفحه طرح دار سیاه، و یک کریستال یاقوت کبود. چرم سوراخدار بند ساعت مچی به آن یک چهره ورزشی داده است.

ساعت آکواریسر Aquaracer

مارک: تگ هویِر Tag Heuer

اندازه قاب: 41 میلیمتر

ساعت آکوا ریسر یک طراحی شبیه ساعت رولکس اکسپلورر II را برداشته است ولی طبیعتاً قیمتی بسیار کمتر دارد.

ساعت هریتیج کرونوگراف Heritage Chronograph

برند ساعت: تیسوت

اندازه قاب ساعت: 39.5 میلیمتر

مارک های ساعت متعددی ترند وینتج (کلاسیک) را پذیرفته و با آن همراه شده اند در سالهای اخیر و تیسوت هریتج 1948 کرونوگراف نیز از همین مسیر پیروی می کند. علامت هریتیج تیسوت، ابعاد قاب کوچکتر، عقربه های شکل برگ، و شماره های کرونوگراف زیبایی این ساعت تیسوت سبک قدیمی را کامل می کنند.

ساعت پرسژ یا Fuyugeshiki سیکو

برند: سیکو

اندازه قاب: 40.5 میلیمتر

ساعت ها پرسژ سیکو دارای جزئیات بسیار ریزی برای این رنج قیمت دارند. نسخه تولید محدود آن، صفحه ای دارد که از فویوجشکینی برگرفته شده است، که در توکیو ژاپن بسیار شناخته شده است.

ساعت مکس بیل جونگانس Max Bill

برند: Junghans

اندازه قاب: 38 میلیمتر

در سال 1956 شرکت جونگانس با مکس بیل همکاری کرد تا رده ای از ساعت های با سبک زیبایی بوهاوس طراحی کند. اخیراً، این برند یک نسخه بروز شده از این ساعت را رونمایی کرده و همان اصول چشمگیر طراحی را پی گرفته است.

ساعت پرسیج سیکو Presage SPB041J1

برند: سیکو

اندازه قاب: 40.5 میلیمتر

این ساعت مچی سیکو با صفحه سفید و شماره های سبک شرقی با عدد 12 سرخ رنگ و زیر شماره ها از مدل ساعت سیکو لارل 1913 برگرفته شده است. کالیبر سیکو 6R27 داخل آن یک محرک محکم بوده که 45 ساعت ذخیره انرژی دارد (که بر روی عقربه سمت چپ مشخص هست)، دارای 29 جواهر و 28800 ویبره در ساعت می باشد.

ساعت مچی ایرمن بیس 22 Airman Base 22 GL0202

برند: گلایسین Glycine

اندازه قاب: 42 میلیمتر

شرکت ساعت سازی گلایسین، تاسیس 1914 ید طولایی در تاریخچه ساعت سازی دارد که شامل مدل ایرمن برای خلبانان بوده، با اولین طراحی در سال 1953. این مدل بیس 22 در همان سال برای بار اول تولید شد، و یک امکان منطقه زمانی ثانویه دارد برای مسافران و خلبانانی که زمان را بر روی دو منطقه زمانی چک می کنند. این مدل با طراحی های بیشماری به بازار ارائه می شوند، و حتی یک مدل از آنها دارای منطقه زمانی سوم نیز هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز