خبرگزاری کار ایران

درب اتوماتیک، راحتی در رفت و آمد و زیبایی

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۰۵

در این مقاله در مورد درب‌های اتوماتیک و کارکردهای آن در جوامع صنعتی امروز اشاره می‌کنیم و به دو نوع از این درب‌ها اشاره می‌کنیم، به نام‌های درب اتوماتیک شیشه ای و درب کشویی شیشه ای اشاره می‌کنیم و کارکردهای آن‌ها را نیز در جوامع توضیح می‌دهیم.

درب اتوماتیک،

وجود درب اتوماتیک در صنعت به گذشته دوری بر می‌گردد و سابقه بلندی در صنعت دارد. شروع استفاده از کاربردهای این صنعت مربوط به مناطق غرب و اروپا می‌شود و با گذر زمان استفاده از درب اتوماتیک به نقاط دیگر کشور نیز منتقل می‌شود. شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت تانیش در با تکیه بر توانایی و بررسی‌های مختلف در مورد این صنعت شروع به تولید این نوع از درب‌ها کرده است. یکی از دلیل‌های استفاده در سطح گسترده از درب‌های اتوماتیک در جامعه امروز، جلوه زیبای این نوع از درب‌ها می‌باشد که بین مردم شهرت پیدا کرده است.

درب اتوماتیک بر خلاف وجود درب‌های دیگر از زیبایی و امنیت بالاتری برخوردار هستند. درب اتوماتیک در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شود بعضی از طرح‌های ارائه شده آن شامل نوع شیشه ای، ضد سرقت، لولایی، کشویی، از نوع گردان، پارکینگی، تاشو و درب اتوماتیک از نوع ضد حریق می‌باشد. هر کدام از این طرح‌ها کاربردهایی دارند که می‌تواند برای اهداف مختلف به کار گرفته بشوند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک در زمینه‌های مختلف

  • برای ساخت درب‌های اتوماتیک نیازی به زیرسازی‌های خاصی وجود ندارد.
  • کارکرد آنها طوری طراحی شده است که از مصرف برق به صورت بهینه استفاده می‌کند؛ بنابراین با وجود استفاده از درب‌های اتوماتیک در مصرف برق استفاده بیش از حد نمی‌شود.
  • در مقایسه با درب‌های معمولی از استحکام بیش‌تری برخوردار هستند.
  • یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این صنعت امنیت و ایمنی بالای این نوع از درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی می‌باشد زیرا درب‌های اتوماتیک محکم‌تر هستند و به راحتی قابلیت باز شدن ندارند.
  • نصب و سرویس‌دهی آن با هزینه مناسبی می‌باشد و با وجود مزیت‌هایی که دارد خریدن آن ارزش زیادی پیدا می‌کند.

 

درب‌های اتوماتیک با توجه روش‌هایی که باز و بسته می‌شوند به مدل‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند. در اینجا به برخی از این طرح‌های مربوط به باز و بسته شدن این دربها اشاره می‌کنیم:

  • نوع ریلی: این نوع از درب‌های اتوماتیک از سمت کنار و بر روی یک ریل مخصوص قابلیت باز و بسته شدن دارد.
  • نوع بازویی: در این نوع از درب‌های اتوماتیک می‌توان به راحتی درب‌های معمولی را به درب‌های اتوماتیک تبدیل کرد.
  • نوع کرکره‌ای: در این نوع از درب‌های اتوماتیک به جای استفاده از جک‌های مخصوص از موتورهای مخصوصی برای حرکت این درب‌ها استفاده می‌شود. در ساختار این نوع از درب چندین نوع از تیغه‌های کرکره‌ای وجود دارد که می‌تواند بسیار در هزینه‌ها به نسبت بقیه صرفه‌جویی کند.

 

در ادامه این مقاله بیش‌تر در مورد درب اتوماتیک شیشه ای و درب کشویی اتوماتیک صحبت می‌کنیم تا با این طرح نیز آشنایی پیدا کنید.

معرفی درب کشویی اتوماتیک

درب اتوماتیک، راحتی در رفت و آمد و زیبایی

درب کشویی اتوماتیک یکی از کاربردی‌ترین نوع درب‌های اتوماتیک موجود در صنعت ساختمانی می‌باشد. این درب در تمامی مکان‌هایی که فضای طول داشته باشند قابل استفاده هستند. درب کشویی اتوماتیک نمای زیبایی را برای درب‌های شما فراهم می‌کند. این مدل می‌تواند ویژگی‌های مختلف زیادی داشته باشد که در صورت نیاز می‌توان آن را به شرکت سفارش دارد. در این مقاله به بعضی از این موارد اشاره می‌کنیم.

  • می‌توان درب کشویی اتوماتیک را طوری طراحی کرد که بتواند در برابر آتش و گرمای زیاد از خودش مقاومت نشان دهد.
  • اگر به دنبال امنیت بالا برای منطقه مسکونی خود هستید بهتر است سفارش دهید که درب کشویی شیشه ای را طوری طراحی کنند که مقاومت بالاتری به نسبت سایر موارد داشته باشد.
  • اگر درب را برای مناطقی نیاز دارید که با آب زیادی در ارتباط است بهتر است قبل از ساخت با شرکت مشورت کنید و نوع ضد زنگ آن را سفارش دهید.
  • برای زیبا جلوه دادن درب در مکان‌های مخصوص می‌توان درب کشویی اتوماتیک را به صورت تمام شیشه ارائه کرد.

باز شدن درب کشویی اتوماتیک به صورت‌های مختلفی می‌باشد که شامل باز شدن از سمت راست و یا سمت چپ و یا باز شدن در دو سمت می‌باشد. این مدل برای مکان‌هایی مانند فضای رستوران‌ها، فضای فروشگاه‌ها، فضای آپارتمان‌ها، فضای بیمارستان‌ها، فضای کنفرانس‌ها، فضای ساختمان‌های نمایشگاهی بسیار مناسب است. برای آگاه شدن از آپشنهای دیگر درب کشویی اتوماتیک و هزینه‌های مربوط به آن‌ها می‌توان از شرکت‌هایی مانند تانیش در کمک گرفت. شرکت تانیش در می‌تواند پاسخ گوی نیازهای شما برای درب‌های اتوماتیک باشد و مشاوره خوبی را به شما در این زمینه ارائه می‌دهد.

درب اتوماتیک، راحتی در رفت و آمد و زیبایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز