خبرگزاری کار ایران

آرایشگاه اینترنتی، رویایی به حقیقت پیوسته

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۳۶۹

دنیای امروز ما در همه زمینه های روزمره با دنیای قبل تفاوت زیادی دارد. اگر یک روز ابن سینایی بود که با گرفتن نبض بیمار و نام بردن از شهرهای اطراف پی به سوختگی ِ دلِ بیمارش می برد، امروز کافی است علائم بیماری را برای پزشک توضیح بدهید تا دردتان را برایتان ساده کند. اگر یک روز برای رساندن یک نامه محرمانه به دست رئیس فلان قبیله، چاپارِ تازه نفس لازم داشتیم، حالا چند خط تایپ و رمز گذاری نامه و یک کلیک ساده روی کلمه «send» همه این کارها را می کند.

ایلنا؛ اصل قصه اینجاست که دنیا مدام در حال پیشرفت است و این تکامل هر روزه، ابزارهای تازه تر می خواهد. در کنار همه تغییرات یک اصل همیشگی هم هست: انسان ذاتا به راحتی و ساده سازی علاقه مند است. بنابراین در تمام لحظات عمر به دنبال آن چیزی است که می تواند زندگی در جهان را برایش آسوده کند؛ و آرایشگاه اینترنتی یکی از همین هاست!

آرایشگاه اینترنتی چیست؟!

وقتی این عبارتِ «آرایشگاه اینترنتی» را می بینید، شاید پیش خودتان فکر کنید: «اصلا آرایشگاه اینترنتی چه جور چیزی می تونه باشه؟!». آرایشگاه اینترنتی، یک آرایشگاه کامل است. یعنی هر آنچه که کلمه آرایشگاه به یاد شما می آورد را به آرایشگاه اینترنتی هم می توانید نسبت دهید! البته تفاوت های مهمی هم هست! آرایشگاه اینترنتی خودش را به یک مکان فیزیکی محدود نکرده است. یعنی وقتی شما در ویترین آرایشگاه اینترنتی خدمات مورد نیاز خودتان را پیدا می کنید، قرار نیست برای دریافت آن خدمات فاصله ای را تا مکان آرایشگاه طی کنید؛ راستش را بخواهید نحوه ثبت سفارش در یک آرایشگاه اینترنتی نیازی به مراجعه حضوری ندارد. می پرسید پس چه طور؟! وقتی سفارش شما ثبت شد، آرایشگر به همراه تمامی تجهیزات لازم سفارشتان در مکانی که شما دوست داشته باشید(خانه یا محل کارتان)، حاضر می شود.

آرایشگاه اینترنتی، رویایی به حقیقت پیوسته

دوست دارید یک مثال ساده برایتان بزنیم؟! تصور کنید که برای آخر هفته قرار است یک مهمانی دورهمی با دوستان دوره دانشجویی تان داشته باشید. امروز سه شنبه است و شما دارید در یک آرایشگاه اینترنتی که عضو آن شده اید (مثل همین کلونِ خودمان) چرخ می زنید. چشمتان می افتد به آرایش. روی کلمه ثبت سفارش کلیک می کنید، زمان را برای روز پنج شنبه ساعت ۵ عصر انتخاب می کنید. آرایشگر دلخواهتان را هم از میان تمام آرایشگرانی که به شما پیشنهاد شده است، انتخاب می کنید. ثبت نهایی سفارش را انجام می دهید و بی هیچ کم و کاستی ساعت پنج عصر روز پنج شنبه آرایشگاه اینترنتی کلون زنگ خانه شما را به صدا در می آورد.

چه طور وارد خانواده آرایشگاه اینترنتی کلون شویم؟!

برای ورود به دنیای زنانِ کلون، شما باید روی وبسایت یا اپلیکیشن کلون ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام سه قسمت اطلاعات فردی و تماس، آدرس پستی و حساب کاربری برای شما باز می شود. اطلاعات کامل و دقیق شما به کلون برای خدمات رسانی بهتر کمک می کند. یادتان باشد در قسمت آدرس پستی شما باید نشانی دقیق محلی که تمایل دارید سرویس زیبایی خود را در آنجا انجام دهید (منزل یا محل کار) وارد کنید؛ هرچند بعدا هم می توانید این نشانی را تغییر دهید.

بعد از اینکه یک نام کاربری و رمز عبور انتخاب کردید، مرحله ثبت نام شما تمام می شود و همکاران آرایشگاه اینترنتی کلون با شما تماس می گیرند. پس از ثبت نام هر فرد حقیقی در وبسایت، کلون برای تشخیص جنسیت واقعی و هویت حقیقی با مشتری تماس خواهد گرفت. آدرس ثبت شده شما هم توسط مدیر سایت در نقشه گوگل بررسی می‌شود. اگر هیچ مشکلی در کار نبود، شما می توانید به راحتی شروع به سفارش خدمات زیبایی کنید.

برای ثبت سفارش در وبسایت کلون، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و بعد از آن شاخه اصلی سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید (انتخاب از میان گزینه های مو، صورت، ناخن، اپیلاسیون، کودک، مجموعه عروس و ماساژ). به طور مثال اگر سفارش اکستنشن مو دارید، ابتدا باید به صفحه مو وارد شوید. در صفحه بعدی زیرسرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به طور مثال بعد از ورود به صفحه مو حالا باید روی اکستنشن مو کلیک کنید. در صفحه بعدی نوع سرویس خود را با توجه به قیمت و مدت زمان انجام کار انتخاب کرده و روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید. در صفحه بعدی شما باید زمان انجام خدمات آرایشی خود را انتخاب کنید. ابتدا روز و سپس ساعت مورد نظر دریافت خدمات را انتخاب کرده و روی ثبت زمان کلیک کنید.

حالا نوبت به انتخاب سرویس کار (آرایشگر مربوط به سرویس انتخابی شما) رسیده است. با انتخاب آرایشگر دلخواهتان و کلیک روی ثبت سفارش، کار ثبت سفارش شما به پایان می رسد. یادتان باشد در صورت تمایل به ثبت سفارش در اپلیکیشن کلون، پس از ورود به برنامه نیازی به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نیست. چراکه وقتی برای اولین بار در اپلیکیشن وارد شده اید، اطلاعاتتان را تکمیل کرده اید و این اطلاعات در حافظه برنامه شما وجود دارد. بنابراین به راحتی سرویس مورد نظر را انتخاب کرده و مراحل ثبت سفارش در وبسایت را دنبال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز