خبرگزاری کار ایران

5 مکان برای بازدید در تایلند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۴۸

چنین کشوری عظیم ، متنوع و جالب بدان معنی است که بیش از 5 مکان وجود دارد که باید آنها را بازدید کنید ، اما این باید ایده ای از جاذبه های اصلی برای بررسی به شما بدهد.

  • چیانگ مای: از آن به عنوان "گل رز شمالی" یاد می شود ، Chiang Mai به دلیل وجود تپه هایی در اطراف بخش قدیمی شهر خود مشهور است ، در حالی که اماکن تاریخی در هر گوشه ای که می نگرید ، مکرر می شوند.
  • بانکوک: هیچ سفر به تایلند (یا آسیای جنوب شرقی) بدون گذراندن مدتی در جذاب ترین شهر کشور ، بانکوک کامل نیست. از جاذبه های تاریخی مانند کاخ بزرگ تا نقاط مهم غذا در Chinatown ، گرفته تا کانون کوله پشتی Khao San Road ، شما هرگز در تور تایلند با بازدید از بانکوک خسته نخواهید شد. بانکوک یکی از ارزانترین مقاصد فرهنگی در جهان و یک کلان شهر شلوغ و پر جنب و جوش است.چیزی برای همه وجود دارد - انواع شگفت انگیز (معابد تزئین شده) که منظره مدرن شهر را می آموزند ، یک زندگی شبانه شلوغ و هیجان انگیز ، بازارهای خیابانی بی نظیر و بازارهای کوچک و جذاب ، باغهای گل و نمایش های عجیب و غریب! که میتوانید با تور بانکوک توریاب کشف کنید

تایلند دارای فصل موسمی تابستانی و زمستانهای خشک و گرم است ، به همین دلیل بیشتر گردشگران تور تایلند توریاب در دوره نوامبر-فوریه بازدید می کنند. اما اگر قیمت های گرم اما مرطوب و خاکی ارزان را ترجیح می دهید ، در طول ماه های تابستان فکر کنید! به علاوه ، بارانهای موسمی حماسی هستند که می بینند.بانکوک برای کلیه بودجه و منافع اقامتگاه های بسیار خوبی را ارائه می دهد. برخی از بهترین خوابگاه های بانکوک ارزان قیمت و برخی دیگر گران قیمت هستند. اگر بیش از 2 روز در بانکوک می گذرانید حتی می توانید مکان های مختلف را امتحان کنید - این یک روش عالی برای دیدار با افراد جدید است!اگر می خواهید در فرهنگ باستانی شهر غوطه ور شوید ، هتل هایی در مرکز شهر قدیمی واقع شده اند ، با یک پیاده روی کوتاه از برخی معابد و مکان های اصلی به آنها میرسید.اگر بیشتر علاقه دارید که جاذبه های مدرن و زندگی شبانه این شهر چشمگیر و جهان بینی را تجربه کنید ، می توانید مکانی درست در جاده Khao San ، قطب کوله پشتی نهایی یا حتی یک مهمانخانه مهمانی در وسط شهر پیدا کنید. محله های زیادی برای انتخاب وجود دارند و انتخاب محل اقامت در بانکوک مهم است.راهنمای عمیق محله های بانکوک را در سایت توریاب بررسی کنید تا در مورد محل اقامت در شهر بدانید!

  • پوکت: به احتمال زیاد در لیست مسافرت بسیاری از افراد قرار دارد، پوکت یک بهشت ​​گرمسیری در شبه جزیره تایلند است که در درختان نخل ، سواحل طلایی و میله های کوکتل فراوان دارد.شما در تور پوکت وارد یک جزیره اسرار آمیز میشوید که فقط 30 درصد مساحت آن جایگاه مکانهخا و رستورانها و همچنین هتل های پوکت است چرا که بیش از 70 درصد مساحت پوکت سنگی میباشد و این نکته شگفت انگیز این جزیره رویایی است که سالانه بیش 18 میلیون توریست تور پوکت را به خود جذب میکنند و سهم عمده ای در اقتصاد کشور تایلند دارد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند است و این جزیره برای همه کسانی که به اینجا سفر می کنند قطعه ای از بهشت را ارائه می دهد و با بیش از 100 دهکده برای کشف ، هرگز حوصله تان سر نمی رود. سواحل موجود در اینجا برخی از بهترین های جهان است! خطوط ساحلی ماسه سفید پراکنده ، آبهای درخشان آبی ، آبزیان فراوان را پیدا کنید و از پرتوهای گرم آفتاب ویتامین D مصرف کنید. در کنار سواحل خیره کننده ، پوکت از 33 جزیره ساخته شده است که هر کدام چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهند! جنگل های بارانی متراکم ، آبشارهای شاداب و و گیاهان وحشی بومی که شما را تسلیم جادوی این بهشت جزایر فراموش نشدنی می کنند.

5 مکان برای بازدید در تایلند

  • دره رودخانه مکونگ: رودخانه مکونگ در امتداد مرز تایلند و همسایگان لائوس جریان دارد و یک گلدان ذوب فرهنگی است. اگرچه مورد بازدید گردشگران چندان مناسب نیست ، اما فرصت برای گشت و گذار در تایلند قدیمی یک ضرورت با معابد باستانی ، آبشارها و لبخند همیشه دوستانه تایلندی است و خیلی گردشگران تور پاتایا ترجیح میدهند در این قسمت برای چند ساعت توقف کنند

منبع:تور لحظه آخری

5 مکان برای بازدید در تایلند

  • استان ایسان: در حالی که بیشتر گردشگران در هنگام سفر به تایلند تقریباً به همان طول جغرافیایی باقی می مانند ، افرادی که واقعاً علاقه مند به تجارب معتبر هستند عازم استان ایسان در شمال شرقی کشور می شوند. انتظار دارید روستاهایی پیدا کنید که در صدها سال تغییر نکرده اند ، مناظر خیره کننده و دوستانه ترین مردم کشور تایلند را اینجا میتوانید مشاهده نمائید.
  • باغ وحش ببر سریراچا (Sriracha Tiger Zoo): با 100 هکتار مساحت در سال 1994 افتتاح شد. در این باغ وحش جذاب بیش از 300 پلنگ و حدود 100,000  گونه تمساح وجود دارد. هدف بنیانگذاران این باغ وحش زیبا علاوه بر رونق گردشگری و ایجاد سرگرمی برای جوانان و گردشگران، با هدف اصلی حفظ منابع طبیعی سبز و حیوانی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز