خبرگزاری کار ایران

اهمیت یادگیری زبان آلمانی و کاربردهای آن

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۵۱

یادگیری زبان آلمانی برای کسانی که قصد سفر به کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس و بلژیک را دارند امری لازم و ضروری است. در اتحادیه اروپا بیش از 95 میلیون نفر به زبان آلمانی صحبت می کنند و از این حیث زبان آلمانی رتبه نخست بیشترین گویشوران در قاره اروپا را دارد.

آلمانی دومین زبان پرکاربرد در اسناد رسمی و سومین زبان پرکاربرد در وب سایت ها (پس از انگلیسی و روسی) می باشد. تخمین زده می شود که حدود ده درصد کتابهایی که هر سال چاپ می شوند به زبان آلمانی باشند.

اکثر متقاضیان تحصیل و یا اقامت در آلمان، لازم است که مدرک زبان آلمانی در سطح B1 یا B2 را داشته باشند، در آموزشگاه پردیسان دوره های مختلف آلمانی در سطوح A1, A2, B1, B2, C1, C2 تدریس می شود که هدف نهایی از گذراندن این دوره ها آمادگی برای شرکت در آزمون های رسمی و بین المللی مؤسسه گوته می باشد.

درباره آزمون B1

آزمون B1 در حال حاضر برای ویزای کار مورد نیاز است. این آزمون همانند تمامی آزمون های زبان آلمانی شامل چهار مهارت (sprechen , schreiben, lesen, Hören) است. قبولی در آزمون منوط به کسب حداقل نمره ۶۰ در هر مهارت می باشد. در صورت کسب نمره ای پایینتر زبان آموز مجاز به شرکت در آزمون همان مهارت در دوره بعدی است.

درباره آزمون B2

آزمون B2 که از سال ۲۰۱۹ میلادی به عنوان حداقل مدرک موردنیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کالج درنظر گرفته شده است.این آزمون همانند تمامی آزمون های زبان آلمانی شامل ۴ مهارت (sprechen,schreiben,lesen,hören) می باشد.

درباره آزمون شهروندی آلمان (Einbürgerungstest)

آزمون Einbürgerungstest آزمون شهروندی آلمان است که در این آزمون ۳۳ سوال مطرح می شود و متقاضی شهروندی آلمان باید حداقل ۱۷ سوال آن را درست پاسخ دهد. مدت زمان این امتحان ۶۰ دقیقه است و در صورت قبولی در این آزمون گواهی به متقاضی داده می شود که می تواند از آن برای دریافت تابعیت کشور آلمان استفاده نماید. هدف از برگزاری این آزمون، سنجش میزان آشنایی داوطلبان با مظاهر فرهنگی، سوابق تاریخی، سیستم اقتصادی و برخی قوانین عادی و مدنیست. بدیهیست که شهروندان یک کشور باید بتوانند آشنایی و پای بندی خود را به اصول اولیه زندگی در آن کشور ثابت کنند.

آزمون TestDaF

آزمون TestDaF از سال ۲۰۱۹ میلادی به عنوان مدرک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی و پذیرش مستقیم دانشگاه در نظر گرفته شده است. این آزمون همانند تمامی آزمون های آلمانی شامل هر ۴ مهارت می باشد. نمره دهی آزمون براساس اعداد ۳-۵ در نظر گرفته شده است که از نمره ۳-۵ دسته بندی شامل سطح B2.1تا C1,2می باشد.سطح تسداف ۴ برای اخذ پذیرش کافی است.

لیست کامل آزمون های زبان آلمانی را با توضیحات کامل اینجا بخوانید.

با توجه به اینکه زبان آلمانی تخصصی تر از انگلیسی است، یافتن آموزشگاهی معتبر و با سابقه که خیال زبان آموز از بابت یادگیری زبان در آن راحت باشد کار آسانی نیست، اما لازم است بدانید با توجه به تعدد دانشجویان و تنوع درخواست کلاس در روزهای مختلف، آموزشگاه زبان پردیسان برای ارائه خدمات بهتر کلاس های سه روز در هفته، دو روز در هفته، کلاس های پنج شنبه و جمعه و کلاس های فشرده را برگزار می کند. این کلاسها به دو صورت نیمه گروهی و همچنین کلاسهای خصوصی بنابر درخواست و شرایط زبان آموز تشکیل می گردد.

همچنین آموزشگاه زبان پردیسان با ایجاد 9 شعبه در سراسر تهران سعی کرده کار شما را در پیدا کردن یک آموزشگاه نزدیک محل کار یا محل زندگیتان آسان تر کند. کافی است به سایت پردیسان مراجعه نموده ، شعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مسئول شعبه مربوطه در کمترین زمان با شما تماس بگیرد و هماهنگی های لازم را انجام دهد.

درخواست مشاوره آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز