خبرگزاری کار ایران

آیا بج سینه بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی است ؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۴۴۳

امروزه در میان روش‌های مختلف و متنوعی که برای تبلیغات کسب و کارها و برندهای مختلف وجود دارد یکی از رایج‌ترین روش‌ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. محصولات متنوعی به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بج سینه یکی از این محصولات به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی برای شناخته شدن بهتر کسب و کارها و برندها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب قصد داریم شما را با این محصول تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن آشنا کنیم.

بج سینه چیست؟

بج سینه در حقیقت همان نشان، آرم یا گل سینه است که از جمله محصولات و هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود. اصولا در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، کارکنان و نمایندگان شرکتها، سازمانها و برندهای مختلف از بج سینه برای معرفی برند شرکت و یا کسب و کار خود استفاده میکنند. بج به عنوان یک نشان بر روی لباس کت یا مقنعه قرار گرفته و در مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلفی از بج سینه وجود دارد که به شیوه‌های مختلفی تولید می‌شود. همچنین عناوین مختلفی از جمله سنجاق سینه، اتیکت سینه، آرم، نشان و گل سینه برای بج سینه وجود دارد. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان بج سینه سه بعدی، بج سینه فلزی و پلاستیکی و همچنین بج سینه چاپی را نام برد.

آیا بج سینه بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی است ؟

انواع بج سینه و طریقه استفاده از آن

گفتیم که عناوین مختلفی برای بج سینه وجود دارد. این ابزار مفید و کارآمد نشان دهنده هویت یک برند، سازمان یا شرکت است و استفاده از آن در میان کارکنان، کارمندان و اعضای تشکیل دهنده یک شرکت یا سازمان نشان دهنده همبستگی و اتحاد بین آن‌ها است. همچنین استفاده از این محصول به نوعی می‌تواند یک هماهنگی را در میان کارکنان ایجاد کند. شکل‌ها و اندازه ‌های متفاوتی برای این ابزار تبلیغاتی وجود دارد. بج سینه فلزی و پلاستیکی جزو رایج‌ترین انواع این محصول محسوب می‌شوند. بج سینه فلزی شامل انواع مسی، برنج، نقره و آلومینیوم است. بیشتر کارمندان مرد در ارگان‌ها، سازمان‌ها و یا شرکت‌ها از بج سینه تبلیغاتی را بر روی لباس، یقه و آستین خود نصب می‌کنند. همچنین کارکنان خانم نیز از این ابزار بر روی سرآستین و یا مقنعه خود استفاده می‌کنند. با چاپ یک لوگو و یا پیام اطلاعاتی بر روی بج سینه می‌توان به تبلیغ شرکت نیز کمک کرد. اصولا ابعاد بج سینه در حدود 2  در 2 سانتی متر است و مساحت آن حدود 4 سانتی متر مربع می‌باشد.

موارد کاربرد بج سینه

در کاربرد هدایای تبلیغاتی همین بس که هدایای تبلیغاتی را میتوان در نمایشگاه ها برای برند سازی استفاده کرد. از مهمترین هدایای تبلیغاتی که در نمایشگاه ها کاربرد دارند میتوان به خودکار تبلیغاتی و پوشه دکمه دار و ساک دستی پارچه ای و فلش تبلیغاتی و سررسید تبلیغاتی که در سایت هدایای تبلیغاتی بهار گیفت میتوانید آنها را سفارش دهید ، اشاره کرد.

نصب بج سینه بر روی لباس کارکنان می‌تواند نشان دهنده فعالیت کاری و همچنین لوگوی آن شرکت باشد. با توجه به روش‌های تبلیغاتی متنوعی که امروزه مدیران بازاریابی برای برندسازی و همچنین معرفی برند خود در عرصه پررقابت بازار برای بالا بردن فروش محصولات انتخاب می‌کنند استفاده از نشان سینه در ملاقات‌های حضوری، نمایشگاه‌ها، جلسات رسمی، سمینارها و همچنین مواردی از این دست یک کالای تشریفاتی محسوب شده و در زمانی که قرار است با طرف‌های تجاری و کاری جلسات رسمی برگزار شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی یک آرم سینه زیبا برای یک برند تاثیر زیادی بر بالا رفتن میزان فروش آن خواهد داشت.این آرم ممکن است لوگوی شرکت و یا اشکال مختلف دیگر باشد. اما بهترین راه استفاده از لوگوی شرکت، سازمان یا برند برای طراحی بج سینه است.

آیا بج سینه بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی است ؟

مزایای استفاده از بج سینه

استفاده از بج سینه در میان کارکنان یک شرکت یا سازمان دارای مزیت‌هایی است که واضح‌ترین آن یک شکل شدن لباس کارکنان و ایجاد نظم و هماهنگی بین آن‌ها است. همچنین در سمینارها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف، پرسنل یک شرکت از باقی شرکت‌ها متمایز خواهند شد. همچنین استفاده از بج سینه با طراحی خاص و ویژه برای پرسنل یک شرکت یا سازمان نشان دهنده مدیریت قوی و مقتدر در آن است. اگر نیاز داشتید که هدایای تبلیغاتی بیشتری را نسبت به مزیتی که برای کسب و کار شما ایجاد میکند،بشناسید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله معرفی ۱۸ هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و شگفت‌ انگیز که شما نمی‌شناسید! را بخوانید و با شناخت نسبت به هر یک از محصولات تبلیغاتی نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

نکات مورد توجه برای طراحی بج سینه تبلیغاتی

همان‌طور که گفته شد طراحی مناسب بج‌های سینه تبلیغاتی تاثیر زیادی بر کارآمدی آن‌ها خواهد داشت. یکی از مواردی که حتما باید در زمینه طراحی این محصول مورد توجه قرار گیرد، رنگ و جلای فلز آن است. همواره باید توجه داشت که این محصول برای چه افرادی قرار است مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال زمانی که قرار است بج سینه مخصوص کارکنان خانم طراحی شود، استفاده از رنگهای نقره ای می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای کارکنان مرد هم پیشنهاد می‌شود که از رنگ طلایی در طراحی بج سینه تبلیغاتی استفاده شود. اگر نیاز داشتید بدانید چگونه هدایای تبلیغاتی به برند سازی شما کمک میکند می توانید مقاله هدایای تبلیغاتی چگونه باعث شهرت بیشتر برندتان می شود ؟ را بخوانید و ببینید پتانسیل هر هدیه تبلیغاتی برای برند سازی شما چقدر است .

کیفیت بج سینه تبلیغاتی

 از نکات بسیار مهم دیگری که در زمینه بج سینه تبلیغاتی وجود دارد کیفیت مناسب آن است. حتما باید توجه داشت که جنس گیره این محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در اثر باز و بسته شدن مداوم آسیب ندیده و کارایی خود را از دست ندهد. همچنین چون بج سینه باید بر روی لباس کارکنان نصب شود، حتما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا آسیبی به لباس آن‌ها وارد نکند. بنابراین کیفیت این محصول از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه بج سینه از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد به سرعت جلوه و جلای خود را از دست داده و یا به لباس کارکنان آسیب وارد خواهد کرد. به این شکل کارکنان دیگر تمایلی به نصب آن بر روی لباس‌های خود نخواهند داشت.

آیا بج سینه بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی است ؟

درج لوگو و اطلاعات بر روی بج سینه

 قطعا به دلیل کوچک بودن سایز این محصول تبلیغاتی، اطلاعات درج شده بر روی بج سینه باید کوچک باشند. حتی ممکن است هیچ اطلاعاتی بر روی بج سینه درج نشده و تنها از لوگوی شرکت بر روی آن استفاده شود. اما در صورت درج شدن لوگو و باقی ماندن فضای خالی امکان درج نام شرکت در کنار لوگو وجود دارد و حتی در صورت امکان می‌توان اطلاعات دیگری از برند را نیز بر روی بج سینه درج کرد.

پوشه دکمه دار هم مثل بج سینه از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می باشد. استفاده از پوشه دکمه دار در نمایشگاه ها و فروشگاه ها امروزه بسیار رواج بیشتری پیدا کرده است. اگر میخواهیداطلاعات بیشتری در موردم مزیت های پوشه دکمه دار بدست آورید مقاله چرا افراد موفق پوشه دکمه دار را از هدایای تبلیغاتی شگفت انگیز می دانند؟  را مطالعه کنید و پیشنهاد میکنیم از مزیت رقابتی که این هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت برای کسب و کار شما ایجاد میکند غافل نشوید.

نکته : حتما باید به این نکته توجه داشت که اطلاعات درج شده بر روی بج سینه کاملا بصورت واضح و خوانا باشند. استفاده از لوگوی مبتنی بر بردار برای چاپ بر روی بج سینه انتخاب مناسبی است. تصاویر دیگر بر مبنای پیکسل برای وب و کامپیوتر هستند و برای چاپ بر روی بج سینه توصیه نمی‌شوند. شما می‌توانید برای تبدیل لوگوی برند خود به فرمت برداری از یک طراح گرافیکی ماهر و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. حتما باید از قلم‌های خوانا برای درج اطلاعات بر روی بج سینه استفاده شود. این کار به خوانا و واضح بودن اطلاعات درج شده بر روی بج سینه کمک زیادی خواهد کرد.

صحبت پایانی

ایده‌های خلاقانه‌ای برای طراحی بج سینه تبلیغاتی وجود دارد که می‌توان با بکارگیری آن‌ها، شاهد افزایش مشتری و همچنین میزان فروش بود. اگر شما قصد دارید برای کارکنان شرکت، سازمان یا کسب و کار خود بج سینه تبلیغاتی سفارش دهید، می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و ضمن ثبت سفارش خود راهنمایی‌های لازم در این زمینه را کسب نمایید.

تلفن : 88865197

موبایل : 09125495416

سایت : www.bahargift.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز