خبرگزاری کار ایران

مشتریان خود را با اپلیکیشن ووکامرس بیشتر کنید

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۳۸

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده و داشتن نرم افزار موبایل در کسب و کار نیازی ضروری می باشد. همچنین اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با مرورگرهای موبایل (webview) طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده است.

نقشی که موبایل در زندگی مردم ایفا می کند بسیار پر رنگ بوده و از مهم ترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد کسب و کارهای آنلاین شامل فروشگاه های اینترنتی می باشد. از زمانی که فروشگاه های اینترنتی به سرعت رشد پیدا کردند و سایت های فروشگاهی توان و قدرت بالایی بدست آوردند، اپلیکیشن های فروشگاهی در بین کسب و کارها به جایگاه مناسبی رسیدند.

آمار مهم و جالب از رشد اپلیکیشن های موبایل

حدود 85% از زمان کاربران موبایل به استفاده از اپلیکیشن ها سپری می شود که این آمار نشان از رشد و محبوبیت اپلیکیشن ها در بین کاربران می باشد و نباید از این فضا و بستر آنلاین غافل شد.

آیا برای فروشگاه اینترنتی نیاز به اپلیکیشن دارم

هر فروشگاه اینترنتی که مدت ها کسب و کارش را آغاز کرده و یا هر فروشگاهی که قرار هست راه اندازی شود بهتر است در همان ابتدا بسرعت به فکر تهیه اپلیکیشن فروشگاهی باشد. چرا که با توجه به این که اکثر افراد، گوشی های هوشمند دارند و فعالیت های بسیاری انجام می دهند، قطعا از طریق موبایل هم اقدام به مشاهده محصولات و ثبت سفارشات در اپلیکیشن خواهند کرد.

دلایل استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی

افزایش فروش و رشد مخاطبین

اپلیکیشن فروشگاهی با توجه به میزان تعامل و راحتی که برای مخاطبین دارد به سرعت رشد کرده، و به محبوبیت سریعتری نسبت به سایت خواهد رسید.

وفاداری مشتریان

داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کارتان یک مزیت بهتری برایتان خواهد داشت. چرا که مخاطبین شما معمولا گوشی های هوشمند را دارند و با تشویق آنها برای نصب اپلیکیشن، می توانید به آمار مشتریان کسب و کارتان اضافه کنید. همچنین در اپلیکیشن فروشگاهی امکان شناسایی رفتار و تحلیل کاربران را دارید و بر اساس آن پاداش های فردی، تخفیف ها و پیشنهادات شگفت انگیزی به آنها ارائه می دهید که همه این موارد باعث افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد.

افزایش تعامل با مشتری

با اپلیکیشن فروشگاهی می توانید تعامل با مشتریان تان را افزایش دهید. بدین صورت که با نظرات و نقد و بررسی، امکان تعامل با آنها بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال: مشتری شما محصولی را خریداری کرده و بعد از آن وارد بخش نظرات و امتیاز به محصول می شود، و موارد پیرامون آن شامل: نحوه ارسال؛ سرعت در تحویل؛ کیفیت کالا و... را ثبت می کند. اپلیکیشن فروشگاهی می تواند تعاملات و ارتباطات نزدیکتری با مخاطبین تان برقرار کند.

صرفه جویی زمان و دسترسی راحت تر

اپلیکیشن فروشگاهی زمان را برای مشتریان به حداقل می رساند. چرا که بجای خرید حضوری و هزینه های حمل نقل و... از طریق اپلیکیشن در هر مکانی که باشند، سفارش داده و سریعتر برای آنها ارسال می شود. هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای مشاهده و ثبت سفارش در اپلیکیشن فروشگاهی وجود ندارد.

انتظار خریداران و آمار جالب

آمارهای نشان می دهد خریداران انتظار دارند که خرید و ثبت سفارش از اپلیکیشن فروشگاهی 50% (و حتی بیشتر) راحت تر و سریعتر از حالت آفلاین (حضوری) و از طریق رایانه باشد.

دلایلی مهم برای راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی

  • بر اساس تحقیقات گوگل، بیش از 80 درصد از خرید آنلاین تلفن همراه، به واسطه ی انگیزه خود به خودی شروع می شود. این انگیزه می تواند محرکی قدرتمند در تمام زمینه های زندگی باشد.
  • مشتریان تان اپلیکیشن های کاربردی، راحت و ساده را می پسندند و تمایل بیشتری دارند چرا که این سرویس ها جذاب، ساده و تعاملی می باشد.
  • طراحی و راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی برای همه کسب و کارها راحت و بصرفه می باشد.
  • رقبای شما روز به روز در حال پیشرفت هستند و شما مطمئنا فقط کسب و کاری نیستید که اپلیکیشن فروشگاهی دارید، پس نیازه سریعتر اقدام به تهیه و راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی کنید.

چرا نیاز به اپلیکیشن ووکامرس فروشگاهی اندروید داریم؟

اندروید از محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موبایل بوده که توسط گوگل توسعه داده می شود. این سیستم عامل بیش از 80 درصد از کاربران را به خود اختصاص داده است. دلایل راه اندازی اپلیکیشن ووکامرس فروشگاهی با اندروید می تواند به دلیل همین مسئله مهم باشد چرا که بخش بزرگی از بازار مشتریانی که از اندروید استفاده می کنند را به خود اختصاص خواهد داد و همین امر در رشد کسب و کار آنلاین تان بسیار موثر خواهد بود.

مارکت استورینا بر پایه سیستم فروشگاهی ووکامرس که یکی از محبوب ترین سیستم های فروشگاهی در دنیا می باشد، اقدام به تولید و توسعه اپلیکیشن فروشگاهی کرده است. افزونه ووکامرس جزو یکی از بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس، با بیش از 5 میلیون نصب، توانسته تحولی عظیم و شگفتی در کسب و کارهای آنلاین ایجاد کند.

ووکامرس از سال 2011 شروع کرد و تا این لحظه به بزرگترین و محبوب ترین سیستم فروشگاهی در دنیا تبدیل شد.

ویژگی های پرطرفدار اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

مشتریان خود را با اپلیکیشن ووکامرس بیشتر کنید

در این بخش به ویژگی های پرطرفدار و مهم اپلیکیشن فروشگاهی اندروید که در بستر ووکامرس راه اندازی شده، می پردازیم.

  • قابلیت انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی، بازار و مارکت های ایرانی و خارجی دیگر: یکی از مزیت های بسیار مهم این اپلیکیشن، انتشار در مارکت قدرتمند و جهانی گوگل پلی (Google Play) بوده که نقش بسزایی در رشد و دیده شدن شما در سطح بین المللی خواهد داشت. همچنین به عنوان مارکت اندرویدی بزرگ ایران و فارسی زبانان، کافه بازار هم می تواند محلی مناسب برای نصب و دیده شدن اپلیکیشن فروشگاهی تان باشد.
  • پنل اختصاصی جهت ارسال نوتیفیکیشن: با پنل اختصاصی ارسال نوتیفیکیشن در هر لحظه می توانید کاربران تان را از تخفیف، جشنواره و محصولات جدید مطلع سازید، و همین امر نرخ تبدیل کاربر و خرید بیشتر را تضمین می کند.
  • متصل کردن اپلیکیشن به سامانه پیامکی: از ویژگی های بسیار مهم می تواند اتصال به سامانه پیامکی باشد. مشتریان پس از هر خرید، ثبت نظر و... پیامکی برای آنها ارسال شده و موجب دلگرمی شان خواهد شد.
  • پشتیبانی از تمامی درگاه های پرداخت خارجی و داخلی: از امکانات مهم و پایه اصلی یک فروشگاه، درگاه پرداخت آنلاین می باشد. این اپلیکیشن از درگاه های ایرانی و خارجی پشتیبانی می کند.
  • سیستم کش اختصاصی برای افزایش سرعت: با طراحی سیستم کش اختصاصی، اپلیکیشن با سرعت بسیار بالایی برای کاربران تان بارگزاری خواهد شد.

مشتریان خود را با اپلیکیشن ووکامرس بیشتر کنید

  • آپدیت خودکار اپلیکیشن: با اپدیت خودکار اپلیکیشن نیازی نیست که هر بار خروجی بگیرید و اپلیکیشن به صورت خودکار بروز رسانی می شود.
  • مقایسه محصولات به صورت حرفه ای: محصولات مد نظر مشتریان به صورت کاملا حرفه ای مقایسه شده و انتخاب آنها را راحتر خواهد کرد.
  • سیستم انتخاب آدرس از روی نقشه گوگل: از روی نقشه به راحتی و سریع، مشتریان تان می توانند آدرس شان را جهت تحویل محصول انتخاب نمایند.
  • پشتیبانی از سیستم چند فروشندگی: از ویژگی بارز و مهم می توان به سیستم چند فروشندگی اشاره کرد. اگر مشاهده کردیده باشید در بسیاری از فروشگاه ها، یک محصول را چند فروشنده ارائه می دهند مثلا تعدادی از فروشنده ها قیمت های متفاوتی دارند، تعدادی نحوه تحویل و ارسال شان فرق می کند. این سیستم برای فروشگاه هایی که قصد فروش محصولات از طریق سایر فروشندگان را دارد بسیار مهم و کاربردی می باشد.
  • قیمت متفاوت بر اساس نقش کاربر: بر اساس نقش کاربرانی که تعریف کردید، قیمت های متفاوتی برای محصولات می توانید نمایش دهید. مثال: شما کاربران ویژه (VIP) دارید و می خواهید قیمت برای آنها برای مشتریان معمولی فرق داشته باشد یا همکاران فروش دارید که قیمت های آنها با نرخ همکاری محاسبه می شود.
  • پشتیبانی از افزونه کیف پول: مشتریان تان می توانند کیف پول شان را شارژ کرده و هر زمانی که خریدی داشته باشند از طریق کیف پول شان کسر گردد.
  • پشتیبانی از محصولات دانلودی: از ویژگی های مهم برای محصولات که دانلودی و مجازی می باشد همین مورد است. کسب و کار شما فروش محصولات دانلودی بوده که با این قابلیت در اپلیکیشن فروشگاهی می توانید، آن را به بهترین نحو اجرایی کنید.

اگر می خواهید که ظاهر سایت شما مانند دیجی کالا فروشگاهی و بی نقص باشد، بهتر است ازپکیج فروشگاه ساز استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز