خبرگزاری کار ایران

آشنایی با آب پرتقال گیری صنعتی، بیفتک زن، دستگاه سوسیس پرکن

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۵۵

اگر در کافه کار می‌کنید یا مسئول سلف دانشگاه هستید یا به هر نحوی در حوزه مواد خوراکی و عرضه آن فعالیت دارید آب پرتقال گیری صنعتی به شما و کارتان کمک شایانی می‌کند؛ اما آب پرتقال گیری صنعتی چیست و چگونه کار می‌کند؟ در مورد دیگر تجهیزات صنعتی آشپزخانه‌ها که به‌ خصوص در رستوران‌ها و هتل‌هایی کاربرد دارند که منوی غذایی آن‌ها غربی است نام بیفتک زن (اسبک زن) به چشم می‌خورد اما بیفتک زن چگونه کار می‌کند و این‌که آیا وجودش ضروری است یا وسیله‌ای است که صرفاً جنبه ی تجاری دارد؟ دستگاه سوسیس پرکن یا سوسیس ساز یکی دیگر از تجهیزات صنعتی آشپزخانه است که با آن آشنا می‌شویم دستگاه سوسیس پرکن شاید در ابتدا لازم و ضروری نباشد اما اگر با ما همراه شوید می‌بینید که اهمیت آن در بخشی هویدا می‌شود که پای سلامتی به میان می‌آید.

آشنایی با آب پرتقال گیری صنعتی

آب پرتقال گیری صنعتی یک دستگاه بسیار عالی از دسته تجهیزات آشپزخانه است که حتی به ‌جز نمونه‌های صنعتی و تجاری آن نوع خانگی آن‌ هم تولید می‌شود. این روزها اهمیت مصرف مواد غذایی و خوراکی تازه برای مردم اهمیت فراوانی دارد آب پرتقال گیری صنعتی یکی از ابزارهایی است که با طراحی عالی و عملکردی مناسب آب‌پرتقال تازه به شما تحویل می‌دهد.

آب پرتغال گیری صنعتی از ساختاری خوب بهره می‌برد تا جایی که می‌توان گفت برخلاف ظاهر آن وزن سبکی دارد و برای جابه‌جایی شما را به دردسر نمی‌اندازد. کار با آب پرتقال گیری صنعتی پیچیده نیست اما باید بسیار دقت کرد چرا که ممکن است تیغه‌های آن به دستتان آسیب برساند. لازم به ذکر است شما بعد از شست و شوی پرتقال‌ها به سراغ مرحله بعدی می‌روید و آن وارد کردن پرتقال‌ها به دستگاه است در ابتدا این تیغه‌ها پرتقال‌ها را به دو نیم تقسیم می کنند و بعد مرحله آب‌گیری آغاز می‌شود.

از ویژگی‌های دیگر آب پرتقال گیری صنعتی می‌توان به آنتی باکتریال بودنش اشاره کرد چرا که رعایت بهداشت در این صنعت حرف اول را می‌زند اما موارد دیگری هم هست که این محصول را ویژه می‌سازد مانند طراحی‌های مختلف آب پرتقال گیری صنعتی بر اساس نیاز شما، وارد نشدن دانه‌های پرتقال به آب ‌پرتقال، تلخ نشدن آب ‌پرتقال به خاطر طعم پوست آن و بسیاری مزایای دیگر که از محدوده صحبت ما خارج است.

تهیه لوازم آشپزخانه یکی از مواردی است که ما به آن توجه ویژه‌ای داریم چون بسیار دیده‌ایم که محصولات داخلی در زمان کوتاهی احتیاج به تعمیر دارند؛ اما همه ی ما می‌دانیم که برای پویا بودن اقتصاد کشورمان باید به تولیدات داخل نیز نگاه منحصر به ‌فردی داشته باشیم. بازرگانی رحیم زاده یکی از بازرگانی‌هایی است که تردید ما را در این مورد برطرف می‌کند.

بیفتک زن(استیک زن)

در مورد دیگر تجهیزات صنعتی آشپزخانه‌ها که به ‌خصوص در رستوران‌ها و هتل‌ها کاربرد دارند که منوی غذایی آن‌ها غربی است نام بیفتک زن(استیک زن) به چشم می‌خورد اما بیفتک زن چگونه کار می‌کند و این‌ که آیا وجودش ضروری است یا وسیله‌ای است که صرفاً جنبه ی تجاری دارد؟

بیفتک زن(استیک زن) وسیله‌ای برای پرداخت گوشت و تبدیل آن به استیک است. قطعا برای همه ی ما پیش آمده که به رستورانی رفتیم و غذایی سفارش دادیم که گوشت آن طوری بوده که حتی به زحمت جویده می‌شده است؛ اما راه حل این مشکل مدت زیادی است که اختراع شده و به کمک بیفتک زن(استیک زن) می‌توان به شیوه جدیدی از طبخ و مزه رسید که بسیار دلپذیر است.

بیفتک زن(استیک زن) انواع مختلفی دارد که برای مصارف مختلفی هم استفاده می‌شود اما عموماً دستگاهی فلزی است که از تیغه‌هایی تشکیل شده که برای کوبیدن گوشت از آن استفاده می‌شود. باید توجه داشت چیزی که طعم گوشت را خوشمزه می‌کند همین عمل کوبیدن با استفاده از بیفتک زن(استیک زن) است.

این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد اما طبیعی است که وقتی در جایی مثل آشپزخانه کار می‌کنید باید تمام دقت خود را به کار ببرید تا آسیبی نبینید بنابراین بیفتک زن(استیک زن) نیز از این قاعده خارج نیست.

از مزایای دیگری که این دستگاه دارد می‌توان به جلوگیری از هدر رفت گوشت اشاره کرد و این نکته می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد چرا که یکی از اصل‌های اولیه آشپز شدن مصرف درست مواد اولیه است.

بیفتک زن(استیک زن) تنها برای مصرف صنعتی نیست اگر تصمیم دارید یک استیک خانگی درست کنید می‌توانید نوع خانگی آن را خریداری کنید اما اگر با تجهیزات و لوازم منزل آشنایی کافی ندارید و فکر می‌کنید با گذراندن وقت خود در خیابان‌ها و فروشگاه‌ها به‌جایی نمی‌رسید می‌توانید گشتی مجازی در سایت بازرگانی رحیم زاده داشته باشید تا از انتخاب‌هایتان مطمئن شوید. به هر حال فارغ از همه ی توضیحاتی ک مطرح شد شما به عنوان یک آشپز و رستوران دار و یا هتل دار حرفه‌ای به بیفتک زن(استیک زن) احتیاج پیدا خواهید کرد.

آشنایی با آب پرتقال گیری صنعتی، بیفتک زن، دستگاه سوسیس پرکن

دستگاه سوسیس پرکن

دستگاه سوسیس پرکن یا سوسیس ساز یکی دیگر از تجهیزات صنعتی آشپزخانه است که با آن آشنا می‌شویم. دستگاه سوسیس پرکن شاید در ابتدا لازم و ضروری نباشد اما اگر با ما همراه شوید می‌بینید که اهمیت آن در بخشی هویدا می‌شود که پای سلامتی به میان می‌آید.

دستگاه سوسیس پرکن در نوع برقی آن برای کارخانه‌ها استفاده می‌شود که نیاز به سرعت بالایی دارد تا کارخانه دار بتواند محصولاتش را روزانه روانه بازار سازد و بسیاری از فست فودی ها هم از همین سوسیس‌های آماده برای آماده کردن غذایشان استفاده می‌کنند اما در این میان آن دسته از مدیران رستوران‌ها و فست فودی ها که بر روی سلامت غذا حساس‌ترند ترجیح می‌دهند با تهیه یک دستگاه سوسیس پرکن خودشان مراتب امر تهیه غذا را برعهده گیرند البته باید گفت که دستگاه سوسیس پرکن آن‌ها از نوع دستی است.

دستگاه سوسیس پرکن به دلیل ساختار ساده‌ای که دارد از لحاظ قیمت شما را به دردسر نمی‌اندازد و این نقطه قوتی است برای کسانی که می‌خواهند تازه وارد فعالیت رستوران داری شوند. دستگاه سوسیس پرکن دارای یک مخزن برای فشرده سازی مواد و یک اهرم برای ایجاد فشار است کافی است اهرم را فشار دهید تا دستگاه سوسیس پرکن سوسیس را به شما تحویل دهد. در هنگام خرید این دستگاه چیزی که باید به آن توجه کنید این است که آلیاژ داخل دستگاه را به دقت بررسی کرده تا از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید.

در میان لوازم آشپزخانه دستگاه سوسیس پرکن تا حدی به همبرگر زن شباهت دارد اما همانطور که گفته شد کار با آن بسیار ساده‌تر است. شما می‌توانید بسته به میزان مصرف گوشتتان انواع مختلف آن را تهیه کنید که بر اساس وزن دستگاه، تعداد نازل‌هایش و غیره تقسیم بندی می‌شود.

البته در نوع دستی این دستگاه تمایزاتی وجود دارد که به آن می‌پردازیم. نوع دستی سوسیس ساز خود به دو نوع افقی و عمودی تقسیم بندی می‌شود که نوع عموی برای حجم‌های بالای 5 لیتر کاربرد دارد. البته سوسیس ساز دستی عمودی محصول با کیفیت‌تری را نیز می‌سازد.

نکته پایانی در مورد خرید سوسیس ساز تعداد اپراتورهای دستگاه است که باید دو نفر باشند تا کار به خوبی صورت گیرد؛ اما اگر شما قصد دارید یک کار آفرین باشید و فکر راه انداختن رستوران را در سرتان می‌پرورانید باید با تمام تجهیزات صنعتی آشپزخانه آشنا شوید و در این زمینه کسب دانش کنید یکی از راه‌هایی که می‌توانید امتحان کنید سر زدن به سایت بازرگانی رحیم زاده برای به دست آوردن این دانش است. چرا که کاری بر پایه علم انجام نشود آینده روشنی ندارد.

آشنایی با آب پرتقال گیری صنعتی، بیفتک زن، دستگاه سوسیس پرکن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز