خبرگزاری کار ایران

کارخانجات اسعدی؛ تولید و فروش آجرنما مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۰۴

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات آجر هلندی – آجر دکوراتیو می توانید به سایت آجرنما.کام (www.ajornama.com) مراجعه کنید و هزینه های مصالح ساختمانی خود را کاهش دهید و همچنین واسطه گری را از این طریق میتوانید حذف کنید.

اگر قصد خرید آجرنما برای طراحی داخلی یا خارجی را دارید، خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه بهترین نوع خرید می باشد. سایت www.ajornama.com امکان خرید انواع محصولات آجرنما به صورت مستقیم و آنلاین ازتولید کننده (ارسال به سراسر ایران و مقاصد صادراتی) را به شما کاربران و مشتریان گرامی می دهد. آنچه در ادامه مطلب می خوانید:

  • استعلام قیمت آجرنما
  • پذیرش نمایندگی فروش آجرنما در تهران و شهرستان ها
  • محصولات آجرنما
    • تولید و فروش تخصصی آجر دکوراتیو (آجر هلندی)
    • آجر نسوز (آجر انگلیسی)
    • آجر سنتی (آجر خشتی)
    • آجر رستیک
  • خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی

استعلام قیمت انواع محصولات آجرنما در مشهد

کاربران و مشتریان گرامی جهت اطلاع و استعلام قیمت آجرنما مشهد و سفارش محصول مورد نظر خود می توانند از روش های زیر اقدام نمایید: تماس با شماره 09353167544 (مدیر فروش) تکمیل فرم "تماس با ما"در سایت آجرنما (www.ajornama.com) آیدی اینستاگرام: ajornama_com

پذیرش نمایندگی فروش آجرنما در تهران و شهرستان ها

جهت دریافت نمایندگی فروش محصولات آجر نما، با شماره 09353167544 تماس حاصل نمایید.

محصولات آجرنما

تنوع محصولات آجرنما باعث شده تا مشتریان در هنگام انتخاب با رنگ ها و محصولات متنوعی روبرو شوند و با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. 

کارخانجات اسعدی؛ تولید و فروش آجرنما مشهد

تولید و فروش تخصصی آجرنما مشهد ( آجردکوراتیو - آجر هلندی)

از نمونه آجرهای تولید کارخانه آجرنما مشهد آجر هلندی می باشد. تنوع محصولات آجر نما هلندی در مشهد که با نام های آجر دکوراتیو داخلی، آجر آنتیک و آجر داخلی شناخته می شود سبب شده تا مشتریان در هنگام انتخاب با رنگ های متنوعی روبرو شوند. رایج ترین آجر هلندی انتخاب شده توسط مشتریان در رنگ سفید می باشد. و بطور کلی شامل رنگ های سفید، خردلی، مشکی، خاکستری، قرمز و هفت رنگ می باشد. از نمونه کاربرد های آجر هلندی می توان به کابرد در نمای خارجی و دکوراسیون داخلی مانند طراحی دیوار پشت تلویزیون، طراحی داخلی نشیمن، آشپزخانه (آجر بین کابینتی) و ... اشاره کرد.

آجر نسوز

آجر نسوز یکی از پرکاربرد ترین نمونه های آجرنما می باشد که مهم ترین ویژگی آجر نسوز مقاومت بالای آن در برابر حرارت می باشد و این مسئله باعث می شود تا از این متریال به عنوان پوشش درونی کوره های صنعتی استفاده شود و حتی قابل استفاده در شومینه ها، نمای خارجی و داخلی ساختمان و پوشش کف نیز می باشد.

آجر سنتی

این نوع از آجرنما دارای ظاهر طبیعی و نوستالژیک می باشد. از آجر سنتی می توان در نمای داخلی و خارجی بنا، کف محوطه، سفت کاری، پله ها و سایر مکان ها استفاده کرد. همچنین در بازسازی و تعمیر ساختمان های قدیمی و تاریخی و ساخت بنا با طرح و معماری سنتی مانند مساجد از  آجر سنتی استفاده می شود. محصولات آجر نما سنتی شامل موارد زیر می باشد:

  • آجر سنتی قزاقی
  • آجر لعابدار
  • آجر ماشینی

آجر رستیک

آجر رستیک از متریال‌هایی است که در طراحی داخلی و خارجی یک بنا، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آجر از مصالحی است که با روی کار آمدن سبک قدیمی روستیک مجددا محبوبیت یافته و متداول شده است. آجر رستیک شامل رنگ های قرمز، مشکی، کرم، گلبهی، طوسی، زرد، نارنجی، پوست پیازی، گرانیتی می باشد.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه آجرنما اسعدی مشهد

با خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه آجرنما اسعدی مشهد می توانید هزینه واسطه گری و بخش قابل توجهی از قیمت مصالح ساختمانی خود را کاهش دهید. گروه کارخانجات آجرنما در مشهد با ۵۰ سال سابقه در تولید انواع آجرنما توانسته است با استفاده از تکنولوژی بروز، آجرنما های زیبا، متنوع و با کیفیت را تولید نماید تا علاوه بر رفع نیاز داخلی، بتواند نیاز صادرکنندگان عزیز را برآورده نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز