خبرگزاری کار ایران

امکان رزرو هتل در ناگهانی‌ترین سفرها هم ممکن شده!

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۹۴

هفته پیش برایم یک سفر کاری ناگهانی برای چند روز در شهر دیگری پیش آمد که فقط چند ساعت وقت داشتم تا تمام کارهای سفرم از قبیل رزرو هتل، گرفتن بلیط‌های پرواز و هماهنگ کردن ساعت قرار ملاقات‌هایم را انجام دهم. با استرس زیادی مشغول انجام کارها شدم، اما خیلی سریعتر از آنچه فکرش را می‌کردم،  همه چی انجام شد و حتی وقت اضافه هم داشتم. در همین حین به این فکر افتادم که چقدر چند سال پیش برای رزرو بلیط و هتل برای یک سفر باید زمان می‌گذاشتم و اینکه آیا اصلا می‌توانستم به یک سفر کاری که خیلی ناگهانی اتفاق می‌افتد، برسم یا نه.

وقتی قول قرار ملاقات کاری فردا را به کارخانه‌ای دادم و مکالمه‌‌ام پشت تلفن تمام شد، سراغ لپ‌تاپم رفتم، رزرو هتل را در باکس سرچ گوگل نوشتم و روی چند سایت اول کلیک کردم. سعی کردم از بین نتایج اول، چند وبسایت رزرو هتل را پیدا کنم که بتوانم راحتتر با آنها کار کنم. هتل‌های زیادی را در زمان کمی با هم مقایسه کردم. همیشه وقتی به آژانس‌های مسافرتی زنگ می‌زدم تا هتل رزرو کنم، هیچ وقت نمی‌توانستم اطلاعات را کامل دریافت کنم و اغلب با اغراق‌ مواجه می‌شدم. زمانی هم که به مقصد مورد نظر سفر می‌کردم، انتظاراتم با واقعیت تفاوت زیادی داشت. اما حالا می‌توانستم توضیحات کامل درباره هتل را بخوانم، عکس‌های زیادی از هتل و محیط اطراف آن را ببینم و هتلی را رزرو کنم که امکانات مورد نیازم را ارائه دهد.

از طرفی هم دوست داشتم نظر کسانی که قبلا در هتل موردنظرم اقامت داشتند را، بدانم تا از بابت انتخابم مطمئن باشم و برای اینکار باید از سایتی معتبر استفاده می‌کردم که افراد واقعی نظراتشان را در آنجا ثبت کرده باشند.

امکان رزرو هتل در ناگهانی‌ترین سفرها هم ممکن شده!

در ضمن ترجیح دادم از بین وبسایت‌ها ، وبسایتی را انتخاب کنم که سرعت خوبی داشته باشد و کارهای پیچیده‌ای برای رزرو هتل نخواهد و ترجیحا تخفیف‌های خوبی هم برای کاربرانش داشته باشد.

 هتل‌ها را متناسب با بودجه‌ام انتخاب کردم و دیگر نیازی نبود با کارمند فروش آژانس برای انتخاب هتلم ساعتها صحبت کنم تا به نتیجه برسم. از طرفی دوست نداشتم تحت تاثیر بازاریابی‌های مسئول فروش آژانس قرار بگیرم، تا انتخاب‌هایم فقط هتل‌های طرف قراردادشان باشد و مرا برای انتخابم تحت فشار قرار دهند.

ساعتی که بلیطم را هم رزرو کردم، ساعت 5 بعدازظهر بود، ساعتی که اکثرا زمان کاری به اتمام رسیده یا رو به اتمام است و اگر هم خیلی شانس بیاورم و هنوز آژانس مشغول کار باشد با بی حوصلگی کارمندان آژانس مواجه خواهم شد. اما حالا با رزرو آنلاین می‌توانستم 24 ساعته و 7 روز هفته کارهای رزرو هتل را انجام دهم.

رزرو هتل در وبسایت به من این حس را منتقل کرد که کنترل بسیار زیادی روی انتخابم دارم و این آزادی عمل برای من بسیار ارزشمند بود. در ضمن نیازی هم نبود تا زمانی را برای ساعتها صحبت کردن با کارمند آژانس درنظر بگیرم یا مسافت‌هایی طولانی برای رفتن به آژانس‌های مسافرتی را صرف کنم و هر زمان از روز و هرجایی که باشم میتوانم رزروم را با گوشی موبایل یا لپ‌تاپم انجام دهم و خیلی سریع تاییدیه رزروم را بگیرم.

امکان رزرو هتل در ناگهانی‌ترین سفرها هم ممکن شده!

اگر بخواهیم درباره مزایای استفاده از رزرو انلاین هتل یک جمع بندی داشته باشیم میتوانم موارد زیر را نام ببرم:

  1. 24 ساعته و 7 روز هفته، در هر جایی و هر زمانی می‌توانیم رزرو هتل داشته باشیم.
  2. نیازی به صرف وقت زیاد یا رفتن مسافت‌های طولانی برای رزرو هتل نیست.
  3. می‌توانیم درباره هتل و موقعیت دسترسی‌ و امکاناتش بطور کامل آگاهی پیدا کنیم و از طریق عکس‌ها اتاق و محیط هتل را ببینم.
  4. امکانات و قیمت هتل‌ها را براحتی با هم مقایسه کنیم و تحت تاثیر نظر شخصی کارمندان آژانس تصمیم نگیریم.
  5. می‌توانیم از تخفیفات و آفرهای ویژه سایت رزرو هتل استفاده کنیم.
  6. با خواندن نظرات دیگران از انتخابمان مطمئن شویم.

اگر شما هم با مزایایی که در این مقاله برشمردیم مشتاق شدید از این پس رزرو هتل خود را آنلاین انجام دهید، به سایت www.safarme.com مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز