خبرگزاری کار ایران

دیدنگار تنها یک فروشگاه دوربین نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۴۳۷

دیدنگار در سال 1389 توسط علی فروغی تاسیس شد. در ابتدا به عنوان فروشگاه دوربین عکاسی و همچنین لوازم و تجهیزات عکاسی کار خود را آغاز کرد و به مرور زمان بخش‌های دیگر شامل تعمیرگاه، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای عکاسی، مجله عکاسی دیدنگار و آتلیه به آن اضافه شدند تا مجموعه و آژانسی کامل و یکپارچه را در دنیای عکاسی و تصویر تشکیل دهند.

از آن سال تا به حال دیدنگار توانسته با بهره‌گیری از افراد متخصص و کارشناسان مجرب، موفقیت خوبی در عرصه‌ی فروش دوربین عکاسی و تجهیزات آن مانند کیت فلاش، پایه دوربین و... در کنار خدمات رسانه‌ای و آموزشی به دست آورد.

دیدنگار را بشناسید

با توجه به تغییرات سریع دنیای امروز و نیاز عکاسان و فعالین این حوزه‌ی هنری، دیدنگار اقدام به راه‌اندازی وب‌سایتی جامع نمود تا بتواند تمامی خدمات تخصصی خود را به صورت کامل در بستر اینترنت عرضه کند. خدماتی همچون آموزش آنلاین، فروش اینترنتی دوربین و تجهیزات عکاسی و همچنین مجله‌ای جامع که به‌روزترین اطلاعات دنیای تصویر را می‌توانید در آن بیابید. تلاش ما در دیدنگار ارائه‌ی خدماتی است که علاقه‌مندان و عکاسان حرفه‌ای بتوانند با بهره‌مندی از آن‌ها، محدودیتی برای خلاقیت و آفرینش‌های هنری خود نداشته باشند.

تمامی محصولات در فروشگاه تخصصی دیدنگار با قیمتی رقابتی و شرایطی ویژه همچون فروش اقساطی دوربین عرضه می‌گردد. ما تمام محصولات خود را پشتیبانی کرده و شما در هر لحظه می‌توانید از خدمات پس از فروش محصول خریداری شده بهره‌مند گردید.

ما همواره در حال تلاش برای ارتقاء و بهبود خدمات‌رسانی در دیدنگار هستیم و به همین علت به شما می‌گوییم :

« دیدنگار تنها یک فروشگاه دوربین نیست. »

با دپارتمان ها و خدمات اختصاصی دیدنگار آشنا شوید

در ادامه شما را به‌طور مختصر با دپارتمان‌ها و خدمات تخصصی دیدنگار در حوزه‌ی تصویر آشنا می‌کنیم.

آتلیه و استودیوی عکاسی دیدنگار

آتلیه تخصصی دیدنگار، استودیویی است جامع و حرفه‌ای برای دو گروه مخاطب.

گروه اول عکاسان حرفه‌ای که می‌توانند از به‌روزترین تجهیزات و دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری در جهت ساخت پروژه‌های تبلیغاتی و هنری خود بهره‌مند گردند. با بهره‌گیری از تجهیزات عکاسی حرفه‌ای و در اختیار داشتن استودیویی کامل، شما می‌توانید با حداقل هزینه‌ی اجرایی، پروژه‌های خود را با کیفیتی رقابتی به مشتریان خود عرضه کنید.

گروه دوم افرادی هستند که دوست دارند از لحظات تکرارنشدنی زندگی خود، تصاویری چشم‌نواز و به‌یادماندنی ثبت کنند. ما استودیوهای تخصصی عکاسی کودکان، عکاسی بارداری، عکاسی مادلینگ و به‌طور خلاصه سبک‌های مختلف عکاسی را به شما ارائه می‌دهیم تا دیگر جای یک عکس خوب در خانه‌تان خالی نباشد.

آموزشگاه هنرهای تجسمی دیدنگار

آموزشگاه هنرهای تجسمی دیدنگار با هدف آموزش یکپارچه، تخصصی و کاربردی عکاسی، فیلمبرداری و نورپردازی شکل گرفت. این آموزشگاه دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بوده و در نتیجه مدرک ارائه شده در پایان دوره، معتبر و قابل استناد است.

شما می‌توانید در این آموزشگاه، از عکاسی پایه تا تخصصی را فراگرفته و همچنین با انواع تجهیزات نورپردازی و کارکردهای مقدماتی تا حرفه‌ای آن‌ها آشنا شوید. ما در آموزشگاه دیدنگار تورها و کمپ‌های عکاسی متنوع و جذابی را برگزار می‌کنیم که حضور در آن‌ها برای هر علاقه‌مندی به عکاسی قطعا جذاب خواهد بود.

تعمیرگاه دیدنگار

تجهیزات عکاسی گران قیمت در کنار پیچیدگی مدارات و تولید دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی باعث شده است تا در بازار ایران تنها تعمیرگاه‌های قابل اتکاء و امین محدودی وجود داشته باشند. همین کمبود و اعلام نیاز مشتریان فروشگاه دیدنگار باعث شد تا تعمیرگاه تخصصی دوربین دیدنگار را راه‌اندازی کنیم.

در تعمیرگاه تخصصی دوربین دیدنگار متخصصین متحبر و آشنا به تکنولوژی‌های روز طراحی و تولید دوربین فعالیت دارند تا شما با نهایت آسودگی خاطر، دوربین خود را به تعمیرگاهی امین و متخصص بسپارید.

خرید و فروش دوربین دست دوم

هر عکاس مبتدی یا حرفه‌ای به دوره‌ای در دنیای عکاسی خود می‌رسد که نیازمند تعویض و یا ارتقاء دوربین و تجهیزات عکاسی است. متاسفانه در این زمان عکاسان نمی‌توانند خریداری منصف برای کالای ارزشمند خود بیابند و یا در صورتی که قصد خرید دوربین دست دوم داشته باشند، نمی‌دانند که به کدام مجموعه می‌توان اطمینان کرد. ما در بخش خرید و فروش دوربین دست دوم، با قیمتی منصفانه تجهیزات عکاسی شما را خریداری کرده و در صورت نیاز دوربین و تجهیزاتی تست شده و سلامت را به شما معرفی می‌کنیم.

مجله تخصصی عکاسی دیدنگار

مجله تخصصی دیدنگار متشکل از هزاران مقاله در مهم‌ترین سرفصل‌های عکاسی و دنیای تصویر است.

این سرفصل‌ها شامل موارد زیر می‌باشند :

نقد و بررسی به‌روزترین دوربین‌ها و تجهیزات عکاسی

مقایسه تخصصی دوربین‌ها در رده‌های مختلف

مقالات آموزشی یکپارچه از مقدماتی تا پیشرفته

معرفی سبک‌ها و عکاسان اثرگذار تاریخ هنر عکاسی

معرفی گجت‌ها و تجهیزات تخصصی و حرفه‌ای عکاسی موبایل و ویدیوبلاگ

دیدنگارنامه

دیدنگارنامه آخرین و جدیدترین محصول از مجموعه دیدنگار است. مجله‌ای جمع‌وجور با برگ‌های کاهی و دوست داشتنی که سال‌ها می‌تواند در گنجه‌ی کتاب‌ها و مجلات عکاسی شما ماندگار باشد. این گاهنامه شامل به‌روزترین اخبار و اطلاعات دنیای تصویر است.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت دیدنگار، مشترک گاهنامه شوید تا از این پس آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

همه می توانند دوربین بخرند، حتی دوربین حرفه ای (h2)

در دیدنگار همه‌ی ما یا عکاس هستیم و یا علاقه‌مند به عکاسی و تصویر. به همین دلیل می‌دانیم که به‌ویژه در سال‌های اخیر، خرید دوربین عکاسی و تجهیزات حرفه‌ای آن تا چه اندازه دشوار شده است.

ایجاد امکان خرید اقساطی دوربین و تجهیزات عکاسی حرفه‌ای اقدامی است که به کمک آن تلاش داریم شرایط خریداری آن‌ها را تا حد توانمان برای شما آسان‌تر نماییم.

از شما دعوت می‌کنیم تا با جستجو کلمه "دیدنگار"  درگوگل به وب‌سایت دیدنگار سری بزنید تا بیشتر با خدمات ما آشنا شوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز