خبرگزاری کار ایران

با رعایت این 6 اصل خانه ای زیباتر داشته باشید

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۶۴

در این مقاله به 6 اصل بسیار مهم و اساسی در طراحی، چیدمان و همچنین رنگ دکوراسیون داخلی می پردازیم تا به شما یک دید دقیق در انتخاب وسیله و چیدمان منزلتان بدهیم .

  1. سرویس خواب خود را بیش از حد بزرگ انتخاب نکنید

بعضی از افراد زمانی که می خواهند یک سرویس خواب برای اتاق خوابشان تهیه کنند توجهی به ابعاد ندارند و یک یک سرویس خواب با ابعاد بسیار بزرگ انتخاب می کنند و آن سرویس خواب تقریبا تمام اتاق را اشغال می کند، برای مثال وقتی پدر و مادری قصد خرید سرویس خواب برای فرزندشان را دارند سرویس خوابی را انتخاب میکنند که نصف بیشتر فضای اتاق کودک را اشغال میکند و کودک وقتی وارد اتاق خود میشود جایی برای انجام تکالیف و یا بازی کردن ندارد و فقط باید بر روی تخت بنشیند . پس در انتخاب سرویس خواب کودک دقت لازم را داشته و یک سرویس خواب با توجه به اندازه اتاقتان بخرید و جای تفریح و مطالعه فرزندتان را هم در نظر بگیرید.

2.بیش از حد از یک رنگ استفاده نکنید

از آنجایی که خانوم ها علاقه بسیار زیادی به رنگ سفید دارند رنگ اکثر خانه ها در کشور سفید است تا اینجای کار مشکلی نیست امازمانی که شما یک مبل راحتی با رنگی سفید برای نشیمن خانه انتخاب می کنید مبل شما جلوه و زیبایی خود را از دست می دهد و انگار جزئی از دیوار شماست و در طول روز چشم شمارا خسته میکند و حالت یکنواختی به منزل شما می دهد، پس اگر قصد دارید یک مبل راحتی بخرید سعی کنید از رنگ های با انرژی مانند آبی کم رنگ، لیمویی،طوسی و ... استفاده کنید و صد البته از پرده هایی با رنگ های تیره برای منزلتان غافل نشوید.

با رعایت این 6 اصل خانه ای زیباتر داشته باشید

3. وسایل خانه را به دیوار نچسبانید

بعضی از افراد عادت دارند وسایل منزل خود مانند میز تلویزیون  را به دیوار خانه بچسبانند اما این عادت یک عادت اشتباه است زیرا علاوه بر اینکه دیوار خانه شما را زخمی میکند باعث زیبا دیده نشدن دکوراسیون و چیدمان منزلتان هم می شود پس سعی کنید وسایل منزلتان را مقداری از دیوار فاصله دهید تا هم بهتر دیده شوند و خود نمایی کنند هم دیوار خانه شما آسیب نبیند.

همچنین فاصله دادن مبل از دیوار باعث بزرگ نشان دادن فضا نیز میشود.

با رعایت این 6 اصل خانه ای زیباتر داشته باشید

4.نقش گیاهان در زیبایی منزلتان را دست کم نگیرید

دقت داشته باشید که گیاهان می توانند خانه شما را زنده نگه دارند و همینطور استفاده از برخی از گیاهان مانند بامبو در کنار میز تلویزیون یا مبل راحتی ، می تواند حس شیک و مدرن بودن در درون خانه شما ایجاد بکند .

استند گل و پایه گل امروزه به یک دکوری پرطرفدار تبدیل شده و یک گزینه شیک و مناسب برای خانه های امروزی می باشد که با هر نوع دکوراسیونی میتوان از آن استفاده کرد.

شما با انتخاب یک پایه گلدان خاص میتوانید یک دکوراسیون خاص و شیک داشته باشید

اگر منزل شما نورگیر خوبی ندارد میتوانید برای پایه های گلدان از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید.

با رعایت این 6 اصل خانه ای زیباتر داشته باشید

5.تاثیر چوب را در دکوراسیون منزلتان فراموش نکنید

 یک میز که از چوب راش یا گردو درست شده است نمایی به منزل شما میدهد که حتی فکرش را هم نمی کنید این دو نوع از چوب علاوه بر مقاومت و دوام بالایی که دارند از یک رنگ قهوه ای مدرن بهره می برند که باعث می شود خانه ای بسیار زیبا تر داشته باشید

 یا مثلا در سرویس خواب شما با استفاده از این دو نوع چوب سرویس خواب خود را مقابل در مقابل ضربات و فشار هایی که در طول مسیر از مغازه تا خانه یا در اسباب کشی ها متحمل می شود تا حد زیادی بیمه کرده اید همچنین این چوب ها به دلیل خواصی که دارند می توان کنده کاری های ظریف و زیبایی رویشان انجام داد و این امر زیبایی سرویس خواب و همچنین اتاق شما را دو چندان می کند.

سعی کنید دیوار اتاق خواب ، رنگی روشن اما غیر از سفید باشد مثل صورتی کم رنگ یا آبی کم رنگ و در اتاق از یک سرویس خواب رنگ چوب  استفاده کنید تا یک اتاق خواب مدرن تر داشته باشید .

با رعایت این 6 اصل خانه ای زیباتر داشته باشید

6.مبل های راحتی بهترین انتخاب هستند

برای یک خانه آپارتمانی نقلی در یک ساختمان 10طبقه یک مبل راحتی بسیار مناسب است زیرا هم جای کمتری می گیرد هم جابه جایی این مبل ها بسیار راحت است همچنین این مبل ها مدل و طرح های بسیار زیادی دارند که دست شما را برای انتخاب یک مبل مخصوص برای منزلتان  باز می گذارد ، مبل های راحتی برای نشیمنن خانه شما بسیار عالی هستند ، فرض کنید تازه از سر کار آمده اید و می خواهید در یک جای نرم و راحت استراحت کنید، هیچ مبل دیگری  راحتی مبل های راحتی را برای یک استراحت چند ساعته ندارد و نمی تواند خستگی شما را مانند این مبل ها از تنتان بیرون کند همچنین این مبل ها از تنوع رنگ بسیاری برخوردار هستند و شما می توانید برای ست کردن رنگ ها از این مبل ها در دکوراسیون خود استفاده کنید .

با رعایت این 6 اصل خانه ای زیباتر داشته باشید

امیدوارم با استفاده از این 6 اصل مهم بتوانید یک دکوراسیون مدرن و شیک برای خانه خود تهیه کنید اگر در هر کدام از اصل ها دچار سردرگمی شدید یا سوالی برای زیبا تر کردن خانه خود داشتید می توانید با مشاوران 20دکور که از خبره ترین کارشناسان دکوراسیون داخلی هستند به صورت کاملا رایگان به صورت تلفنی بهره ببرید . ضمنا می توانید عکس منزل خودتون رو برای طراحان 20 دکور ارسال کنید تا مشاوره رایگان چیدمان بهتون ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز