خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد چند هدیه مناسب برای جشن تکلیف پسران

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۰۷

خرید هدیه مناسب برای جشن تکلیف پسران برخلاف تهیه هدیه برای جشن تکلیف دختران کار آسانی نیست. علاوه بر بالا رفتن سن بلوغ در پسران نسبت به دختران، تفاوت‌های شخصیتی پسر و دختر ما را وامی‌دارد تا برای تهیه هدیه به دنبال پیشنهاد بهتر و خلاقانه‌‌تری باشیم.

برگزاری مراسم جشن تکلیف پسران علی‌رغم اینکه نسبت به مراسم جشن تکلیف دخترانه، در حاشیه و بسیار مهجور است، اما ملاحظات بسیار بیشتری نسبت به نوع دخترانه دارد. ضمن اینکه به خاطر بالارفتن سطح دانش عمومی فرزندان در عصر حاضر به دلیل دسترسی به فناوری‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی و مسئله بلوغ زودرس، سن بلوغ در پسران نسبت به قبل کاهش یافته است. امروز لازم است خانواده‌ها و مدیران مدارس از همان دروان راهنمایی به پیشواز مراسم جشن تکلیف پسرانه بروند.

پسران ما چه ویژگی‌هایی دارند؟

یادآور شدن اهمیت سن بلوغ و تکالیفی که نوجوان بدین مناسبت باید برعهده بگیرد، نیازمند ایجاد فضایی برای طرح و بحث قرار دادن این دوران تازه و این ماموریت جدید اما مهم است. برگزاری یک مراسم جشن یا قرارهای جذاب که بتوان در فضای آن از مسئولیت‌های جدید نوجوان با او گفت، لازم و ضروری است. قبل از همه اینها بایستی به لحاظ روانشناسی به ویژگی‌های نوجوانان پسر توجه ویژه داشته باشیم.

نوجوانی شروع شکل‌گیری شخصیت و الگوگیری است یعنی نوجوان تلاش می‌کند تا از خانواده خود مستقل شده و شخصیت خود را بر مبنای چهره‌ها و شخصیت‌های دیگری که دوست دارد، بسازد و شکل دهد.

همچنین نوجوان به هیجان و نشاط علاقه بی‌اندازه‌ای دارد و معمولا در انجام کارها ریسک می‌کند و مسیرهای تازه را به خوبی امتحان می‌کند. نوجوان به شدت ماجراجوست و دوست دارد همه چیزهای ناشناخته را برای خود کشف کند.

نوجوانی بهترین و پرنشاط‌ترین فصل برای آموزش است از این رو نوجوان تصمیم‌های تازه‌ای را برای آموختن می‌گیرد و معمولا اختراع و آفرینش وسایل تازه برای او طعم دلچسب دیگری را دارد.

بیشتر از دوران کودکی، فرزندان ما در دوره نوجوانی نیاز دارند تا به آنها بگوییم دیگر بزرگ شده‌اند از این رو برای خود می‌پسندند که در همه کارهای بزرگ به آنها مسئولیت بدهیم و حاضرند با ما در مسیرهای دشوار همسفر شوند.

توجه به ویژگی‌های فوق باعث می‌شود اگر می‌خواهیم برای آگاهی نوجوان نسبت به دوران بلوغ و شرایط او قدمی برداریم و کاری انجام دهیم،  از کنار این نکات مهم ساده رد نشویم.

پیشنهاد چند هدیه مناسب برای جشن تکلیف پسران

سین برنامه و هدایای جشن تکلیف پسران

برگزاری جشن تکلیف پسرانه را محدود به منزل یا مدرسه نکنید. برای نوجوان  پرنشاط و شاداب هیچ چیز بهتر از یک قرار و مدار جذاب و یک گعده صمیمانه نیست. برگزاری اردوی مسجدگردی یک روزه، رفتن به طبیعت و یک کوهپیمائی دسته‌جمعی، سر زدن به حوزه علمیه و آشنایی با مراجع تقلید و امام جمعه شهر، برپایی چند گعده صمیمانه با امام جماعت مدرسه و امام جماعت مسجد محل و حتی خانواده شهدای دانش‌آموز می‌تواند فرصت‌هایی ناب برای ارتباط با نوجوان باشد.

آموزش نماز و احکام دینی را منحصر به یک قرائت دسته‌جمعی نماز و پاسخگویی به سوالات نکنید. منابعی در اختیار نوجوان بگذارید تا بتواند مطالعه و آموزش احکام دینی و تکالیف شرعی خود را به طور مستمر دنبال کند. رساله مصور احکام، رساله مصور دانش آموزی، نرم‌افزار احکام برای پرسش شبهات دینی به صورت آفلاین و آنلاین و حتی فلش کارت احکام عمومی مثل آداب نماز، وضو، روزه، نماز جمعه و غسل می‌تواند هدایای ویژه جشن تکلیف پسران باشد.

همانطور که گفتیم نوجوان در فصلی است که می‌خواهد شخصیت خود را شکل بدهد. پس دنبال معرفی الگوهایی باشیم که می‌تواند نوجوان ار در مسیر کمال قراردهد. استفاده از پیراهن مزین به تصاویر شهدا، لیوان با تصویر شهدا ، پیکسل شهدا، کتاب‌های شهدا و سرداران شهید از جمله هدایای مناسب است.

اگر می‌خواهید حس بزرگ شدن، آراستگی، اجتماعی شدن ومرد شدن را به فرزندتان هدیه دهید، پیراهن الیاف ، عطر ، سرسوئیچی و ححتی کت و شلوار می‌تواند بسیار مناسب باشد.

ماجراجویی و هیجان فصل نوجوانی فرزند خود را با اهدای بازی‌های فکری پرهیجان اما سالم مثل بازی‌های نظامی ایرانی اسلامی هدایت کنید. درکنار آن از اجرای مسابقات نظامی و پرهیجان دریغ نکنید تا در مسیر درست پاسخگویی به نیازهای نوجوان خود حرکت کنید.

هدیه جشن تکلیف پسرانه را از کجا بخریم؟

متاسفانه برگزاری جشن تکلیف پسران چه در بین خانواده‌ها و چه در مدارس بسیا مهجور است و مورد غفلت جدی واقع شده است. با این وجود بسیاری از مساجد هستند که این مهم را فراموش نکرده‌اند و برای برگزاری آن تمهیداتی قرار داده‌اند علی رغم اینکه نگرانی برای تهیه لوازم و هدایای جشن تکلیف پسرانه همچنان باقی است.

اگر به دنبال مرجعی برای تهیه هدیه جشن تکلیف پسرانه هستید، آنهم به صورت پک هدیه خلاقانه و جذاب بهتر است سری به فروشگاه فرهنگی مسجدکالا را بزنید که اولین مرجع هدیه جشن تکلیف پسرانه محسوب می‌شود و همانظطور که از عنوان آن برمی‌آید عزم جدی خود را بر آن نهاده است تا نیازمندی‌های روز مسجد را در زمینه برگزاری مراسمات و جشن‌ها فراهم و تامین نماید. پک هدیه جشن تکلیف پسرانه مسجدکالا به قرار زیر است:

* ست جشن تکلیف پسرانه سبحان شامل بر: رساله مصور جلد گالیگور، جعبه نماز  که شامل دو عدد مهر ، یک عدد تسبیح و قبله نما و جانماز می‌باشد.

*ست جشن تکلیف پسرانه میثاق شامل بر: ساله مصور مجموعه مسائل پیرامون احکام وضو نماز و مسجد ، یک جلد قرآن جیبی چرمی ، تسبیح ، جانماز جیبی و  پیکسل با طرح دلخواه و سفارشی

*ست جشن تکلیف پسرانه محراب شامل بر: جانماز جیبی ، تسبیح ، مهر ، کتابچه آموزش نماز ، پیکسل با طرح دلخواه و سفارشی

*ست جشن تکلیف پسرانه میعاد شامل بر: جانماز جیبی ، مهر و تسبیح ، عطر ، پیکسل با طرح دلخواه و سفارشی

*ست جشن تکلیف پسرانه توحید شامل بر: قرآن جیبی چرمی ، عطر ، مهر و تسبیح ، پیکسل با طرح دلخواه و سفارشی

*ست جشن تکلیف پسرانه معراج شامل بر: سجاده صادراتی ، مهر و تسبیح ، کتابچه آموزش نماز ، عطر ، پیکسل با طرح‌های دلخواه و سفارشی

مزایای ست جشن تکلیف مسجدکالا

پک هدیه جشن تکلیف پسرانه مسجدکالا با تکیه بر فراوانی و مراجعه فعالان فرهنگی در رابطه با برگزاری جشن تکلیف به دست آمده و بر اساس آمار و نیازمندی‌های مخاطبین، پک‌ها تهیه و در اختیار مدارس و مساجد قرار داده شده است. قیمت تمام شده پک‌ها بسیار ارزان و مناسب حال است و این امکان هست که سفارش دهنده پک‌ها را سفارشی سازی نماید و محصولات یبیشتری را به آنها بیافزاید. باید این نوید را بدهیم که فروشگاه اینترنتی مسجدکالا به زودی محصولات و هدایای جدید جشن تکلیف را نیز ارائه خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی برای سفارش پک هدیه جشن تکلیف به وبسایت   مسجدکالا به نشانی www.masjedkala.ir  مراجعه کنند و یا یا شماره تلفن 0315571095 و 09135527035  تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز