خبرگزاری کار ایران

با اجرای ۲۶ فلای تاندیش انجام شد؛

ریخته‌گری ۲۰۲ ذوب متوالی در ماشین شمارۀ ۴ فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۴۵

کارکنان توانمند و پرتلاش ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه توانستند با اجرای ۲۶ عملیات فلای تاندیش به رکورد ریخته‌گری ۲۰۲ ذوب متوالی در ماشین شمارۀ ۴ دست یابند.

به گزارش ایلنا، در پی کسب این رکورد، نظر برخی از مسئولان و کارشناسان و کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم را در این زمینه جویا شدیم. ماحصل این گفت‌وگوها را در ادامه می‌خوانید.

قاسم خوشـــــــدل‌پور، رئیس تولیــــد ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

 هرروز که می‌گذرد شور و اشتیاق بیشتری در کارکنان و پیمانکاران شرکت برای دست‌یابی به رکوردهای جدید مشاهده می‌کنیم. در این زمینه، آماده‌به‌کاری تجهیزات و مراقبت در طول دست‌یابی به رکورد، برنامه‌ریزی و حمایت و پشتیبانی واحدهای مختلف و همچنین حمایت مدیریت از اجرای برنامه‌های تولید نقش اساسی دارد. ماشین شمارۀ ۴ پس از اجرای تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده، در ۹ روز پیاپی

 (۲۱۲ ساعت) ۲۷۰ ذوب را در ۲ سکوئنس ۶۸ و ۲۰۲ ذوبی ریخته‌گری کرد و تنها ۳ ساعت برای آماده‌سازی مجدد منتظر ذوب بود.

خداوند را شاکرم که توانستیم این رکورد را کسب کنیم و از همکاری و تلاش یکایک کارکنان ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، اعم از واحدهای داخلی و پیمانکاران ناحیه و واحدهای پشتیبانی، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کامران مرادی رئیس تعمیرات ریخته‌گری

با عنایات پروردگار متعال و تلاش، پشتکار و عزم و ارادۀ جمعی کارکنان واحد ریخته‌گری مداوم و با انجام تعداد زیادی عملیات فلای تاندیش که نیازمند تجربۀ بسیار کارکنان و آماده‌به‌کاری مناسب تجهیزات است، این رکورد به بار نشست.

بیرانــوند رئیـس واحد تعمیرگاه ریخته‌گری مداوم

تکرار رکورد ریخته‌گری مداوم در کمتر از یک ماه نشان‌دهندۀ عزم و همدلی و کارِ گروهی بسیـار مناسب در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم است و از سطح عملکرد این ناحیه و ریخته‌گری مداوم حکایت دارد.

مجتبی افشاری رئیس واحد جنبی ریخته‌گری

در سال رونق تولید برگ زرین دیگری به دیوان افتخارات ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم افزوده شد. این افتخارآفرینی نتیجۀ همدلی و همت مضاعف مجموعۀ مدیریت و رؤسا و کلیۀ همکاران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم است. به واقع در کسب این موفقیت‌ها، معنای «یدالله مع الجماعه» محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز