خبرگزاری کار ایران

وب‌سایت شرکتی یا شرکت واقعی کدام را ترجیح می‌دهید؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۱۲

دلایل زیادی وجود دارد که ما به شما طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می‌دهیم.

باچند سوال از شما عزیزان شروع می کنم:

آیا شرکت خود را تاسیس کرده‌اید؟

آیا دفتر شرکت شما در یک مکان خوب و پر رفت و آمد و لاکچری است؟

آیا رفت و آمد افراد به شرکت شما زیاد است و یا محدود به چند نفر از دوستان و آشنایان است؟

آیا هزینه لازم برای خرید مبلمان و دکوراسیون اداری شرکت را دارید؟

آیا مجوزهای لازم از ادارات مختلف را برای تاسیس شرکت خود کسب کرده اید؟

آیا می توانید برای شناساندن شرکت خودتان به دیگران به شهرها و کشورهای مختلف سفر کنید؟

آیا حقوق ماهیانه حداقل یه نفر منشی که باید در شرکتتان به شما کمک کند را کنار گذاشته اید؟

هزاران آیا دیگرکه قبل از راه اندازی دفتر شرکت‌تان باید به آن فکر کنید و برآوردهای مالی لازم را انجام دهید .

بعد از آمار گیری و برآورد هزینه‌ها، می‌توانید تصمیم بگیرید که دفتر و یا مکانی را برای شرکت خودتان اجاره کنید و یا یک راه حل کم هزینه‌تر را انتخاب کنید.

این راه حل که ما در اختیارتان می‌گذاریم می تواند بدون هزینه‌های بالا ابتدای کار، شرکت شما را به دنیا معرفی نماید .

ولی بعد از شناساندن شرکت و برند خود به دیگران، اگر حس کردید که دست تنها، از پس همه امور بر نمی آیید و یا سفارشات‌تان به حدی رسیده که نیازمندبه کمک افراد مختلف هستید، برای اموری مثل قرار داد بستن، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی یا احتیاج به یک مکان و جای مشخصی دارید که مشتریان‌تان به آنجا بیاند و با هم بنشینید و جلسه بگذارید و راجع به امور مختلف گفتگو کنید .

آنوقت می‌توانید به فکر اجاره یک مکان خوب باشید، ولی در ابتدای کار سعی کنید با طراحی سایت برای شرکت، کارهایتان را پیش بیرید.

اگر در ابتدا سرمایه زیادی را برای کسب و کارتان در نظر بگیرید و بعد به نتیجه مطلوب و مورد نظر و دلخواهتان نرسید سرشکسته می‌شوید و ناامید درب شرکت‌تان را می‌بندید و یک سری وسیله مثل تلفن، فکس، پرینتر، میز و صندلی‌های اداری و ... روی دست‌تان می‌ماند .

ولی با این پیشنهاد که ما به شما می دهیم می توانید با اقتدار کارتان را جلو ببرید.

پیشنهاد ما طراحی سایت شرکتی با وردپرساست.

شما می‌توانید با آموزش وردپرس که در وب سایت های زیادی وجود دارد کار خود را شروع کنید .

در این سایت‌ها تمام ترفندها و آموزش های پایه ای وردپرس برای عموم  قرار داده شده که شما می‌توانید به بهترین نحو از آن ها استفاده نمایید .

یا اگر وقت آموزش را ندارید طراحی سایت وردپرس خود را به شرکت های معتبر طراحی سایت بسپارید02122899087.

ابتدای کار، چون شما می‌خواهید هرچه زودتر کسب و کارتان را شروع کنید و سایت شرکت تان را راه اندازی نمایید، بهتر است که طراحی سایت را به شرکت‌های طراحی سایت واگذار کنید ولی در ادامه بعد از اینکه کسب و کار شرکت روی روال افتاد، بهتر است، آموزش‌های لازم در این خصوص را ببینید تا بتوانید سایت شرکت را به صورت اصولی و حرفه ای مدیریت کنید.

وب‌سایت شرکتی یا شرکت واقعی کدام را ترجیح می‌دهید؟

Hamyar.dev

دلایل زیادی وجود دارد که ما به شما طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می‌دهیم که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم.

ا- وردپرس شامل افزونه‌های زیادی می باشد که خیلی از کارها را برای ما آسان تر می کند و در فواصل زمانی کوتاه این افزونه ها به روز رسانی می شوند .

2- به علت به روزرسانی های مکرر وردپرس و افزونه‌های آن ، امکان هک و مشکلات امنیتی برای وب سایتهایی که باوردپرس طراحی شده اند وجود ندارد .

3- افزونه‌هایی در وردپرس وجود دارند که سئو سایت را به خوبی تحلیل و بررسی می‌کنند و به ما در بهینه‌سازی سایت کمک می نمایند .

4- وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوا در دنیاست که از محبوبیت زیادی برخوردار است .

5- بیشتر از نیمی از سایت‌های موجود بر اساس وردپرس نوشته شده اند .

6- افزونه ووکامرس وردپرس، تحولی در تجارت و فروش آنلاین به وجود آورده است .

7- شما می‌توانید با افزونه wpml سایت شرکت خود را به چند زبان مطرح دنیا که با بکارگیری آنها تجارت انجام می شود، ترجمه نموده و سایتی چند زبانه داشته باشید.

8- به راحتی با استفاده از نمودارها و امکاناتی که وردپرس برای شما قرار می‌دهد می‌توانید میزان بازدید از سایت و بازخوردهای مشتری ها را رصد نمایید و در زمینه‌های مختلف تصمیمات درست و سنجیده بگیرید.

9- شما فقط بازدن چند دکمه و یا با استفاده از ترفند درگ اند دراپ مطالب و مقالات جدید بر مبنای سئو در سایت‌تان قرار دهید .

اکنون که با مزیت‌های وردپرس آشنا شدید و دانستید که چقدر کار کردن با این سیستم راحت و اصولی و دلچسب است، حتما به پیشنهاد ما بیشتر فکر می‌کنید و با اطمینان تصمیم می‌گیرید که به جای مراحل پردردسر و هزینه بر تاسیس شرکت، استخدام نیرو ، خرید وسایل، مبلمان اداری و... وب سایت شرکت را راه‌اندازی نمایید .

اکنون که با مزیت‌های وردپرس آشنا شدید و دانستید که چقدر کار کردن با این سیستم راحت و اصولی و دلچسب است، حتما به پیشنهاد ما بیشتر فکر می‌کنید و برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی یک سایت شرکتی حرفه ای با مشاوران همیار توسعه تماس بگیرید و با اطمینان تصمیم می‌گیرید که به جای مراحل پردردسر و هزینه بر تاسیس شرکت، استخدام نیرو، خرید وسایل، مبلمان اداری و... وب سایت شرکت را راه‌اندازی نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز