خبرگزاری کار ایران

تشخیص ترکیدگی لوله، نشت یابی و رفع نم لوله فاضلاب با فنی کارا

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۱۳۳

جستجوی نزدیکترین افراد تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه تهران، کرج، قم و... در فنی کارا (www.fanikara.com) میسر شده است. فنی کارا امکان مقایسه و انتخاب نزدیکترین فنی کار را فراهم می کند.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه (با دقت 99%)، رفع نم بدون خرابی و نشت یابی لوله فاضلاب و رفع نم و رطوبت از لوله های ترکیده و آسیب دیده منازل و ادارات و ترمیم دیواره ها و سقف توسط تشخیص کاران حرفه ای و متخصص در این امر قابل انجام است که مشخصات آنها را می توانید از طریق سایت فنی کارا (www.fanikara.com) پیدا کنید. فهرست زیر مطالب ارائه شده در این صفحه را نشان می دهد:

  • تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه
  •  رفع نم و رطوبت بدون خرابی
  • دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه تهران، کرج، قم و ...

اگر خوش شانس باشید و با علائم گفته شده خیلی زود متوجه نم زدگی یا ترکیدگی لوله شوید، صرف نظر از اینکه در تهران باشید یا کرج و یا نیاز به خدمات تشخیص ترکیدگی لوله قم داشته باشید، فنی کارا به کمک شما می آید تا بتوانید با انتخاب نزدیکترین فنی کار، سریعا نسبت به تشخیص محل ترکیدگی و رفع نم و رطوبت ساختمان خود اقدام کنید. 

   سایت Fanikara با هدف اینکه بتواند بدون صرف وقت و زمان زیاد بهترین و نزدیکترین فنی کار را به شما پیشنهاد دهد. ناگفته نماند که افراد فنی و فعال در سایت فنی کارا با انتشار آگهی خود در سایت آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند که طبق پیگیری هایی که در بخش پشتیبانی سایت انجام می شود و از مشتریان نظرسنجی می شود که تا چه میزان از فنی کار رضایت دارند برای نمونه:

  • آیا فنی کار در اسرع وقت برای رفع مشکل شما اقدام کرده است؟
  • آیا فنی کار تمام مشکلات شما را برطرف کرده است؟
  • آیا فنی کار بعد از اتمام کار لیست کارهای انجام شده را به صورت فاکتور به شما ارائه کرده است؟
  • و...

در واقع سایت فنی کارا به روی کار آمده است تا بتواند در قبال خدماتی که ارائه می دهد اعتماد مشتری را جلب کند چرا که انتخاب مشتری و رضایت او جز اولویت های فنی کارا می باشد. شما برای ورود به سایت فنی کارا می توانید از طریق آدرس www.fanikara.com مراجعه کنید و در اولین صفحه مشاهده شده پس از انتخاب شهر، منطقه محل سکونت و نوع خدمات درخواستی خود نام و مشخصات فنی کار را دریافت کنید و برای اطمینان بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم در قسمت نظرسنجی، نظر دیگر کاربران را در مورد فنی کار انتخابی خود بدانید. یکی از مزیت های خوب فنی کارا نسبت به دیگر سایت ها این است که علاوه بر اینکه تمامی مناطق تهران را تخت پوشش خدمات خود قرار می دهد، می توان از آن خدمات تشخیص ترکیدگی لوله در کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و... را نیز دریافت کرد.

خدمات نشت یابی و تشخیص ترکیدگی با فنی کارا

خدمات نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله در سایت فنی کارا به شرح زیر است:

  • تشخیص ترکیدگی لوله آب به صورت شبانه روزی و صد در صد تضمینی
  • رفع نم و رطوبت بدون خرابکاری و در کوتاهترین زمان با فنی کارا
  • تشخیص ترکیدگی لوله به صورت نقطه ای
  • رفع نم با ایزوگام و عایق کاری لوله های فاضلاب در سایت فنی کارا

در گذشته به دلیل اینکه نمی توانستند محل دقیق نم و رطوبت را شناسایی کنند مجبور می شدند تا بخش زیادی از کف و دیواره ها را خراب کرده تا به محل نم برسند و سپس نسبت به رفع آن اقدام کنند اما با به وجود آمدن دستگاههای تشخیص رفع نم و رطوبت به راحتی این کار انجام می شود و دیگر نیازی به تخریب کردن ندارد. 

تشخیص ترکیدگی لوله، نشت یابی و رفع نم لوله فاضلاب با فنی کارا

 این دستگاهها در مدل های مختلفی وجود دارند که عملکرد آنها یا بر مبنای حرارت می باشد و یا بر مبنای امواج. در مدل حرارتی این دستگاه با استفاده از فیلترهای حرارتی امکان تشخیص لوله های آب، لوله های پیکج، لوله های موتورخانه وجود دارد. دستگاههایی که با استفاده از امواج مادون قرمز کار می کنند اساس کار آنها به این صورت می باشد که به وسیله فرستنده و گیرنده هایی که در داخل دستگاه وجود دارد امواج را ارسال می کنند و بازخورد این امواج برای دستگاه ارسال می شود و درصورت تشخیص، محل دقیق نم و رطوبت بدون هیچ تخریبی مشخص می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز