خبرگزاری کار ایران

خرید کوله پشتی سبک برای اربعین همراه با لوازم کامل

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۳۳۱

خرید وسایل مورد نیاز پیاده روی اربعین اگر درست و به جا باشد می‌تواند مقدمه داشتن یک کوله پشتی سبک برای اربعین باشد. در سفری که مهمترین ویژگی زائرش سبکبالی است، ضروری است که بهترین و به صرفه ترین وسایل مخصوص پیاده روی تهیه شود.

هلال محرم که می‌خواهد جایش را به هلال ماه صفر بدهد، زمزمه شروع مراسم پیاده روی اربعین اوج می‌گیرد. سفر اربعین با پای پیاده بین 7 تا 12 روز طول می‌کشد و زائر اربعین قبل از شروع سفر خود در این اندیشه است که چه وسایلی برای پیاده روی مهم و ضروری است و چه نکاتی را باید در خرید آنها رعایت کند؟ بدون تردید مهمترین این وسایل کوله پشتی اربعین است که قرار است پا به پای زائر او را در سفرش همراهی کند.

کوله پشتی مناسب اربعین

کوله پشتی از مهمترین نیازمندی های سفر اربعین است. سبکی ، مقاومت بالا ، استاندارد بودن با قابلیت حمل بار در داخل و بیرون از خود و چندمنظوره بودن از جمله ویژگی‌های کوله پشتی مناسب برای پیاده روی اربعین است. برای همین دقت در انتخاب جنس و نوع کوله پشتی برای مسافر اهمیت فراوانی دارد.  از انواع کوله پشتی، بهترین آنها برای سفر اربعین کوله پشتی مخصوص کوهنوردی و کوله پشتی مخصوص راهپیمایی است. همچنین کوله پشتی تخصصی برزنتی می‌تواند برای سفر مناسب باشد چرا که از مقاومت بالا برخودار بوده و ضد آب هستند.

خرید کوله پشتی سبک برای اربعین همراه با لوازم کامل

کوله پشتی مخصوص اربعین

اگر بخواهیم با شرایط و اقتضائات پیاده روی اربعین سازگاری بیشتری داشته باشیم لازم است به ویژگی های دیگری هم توجه داشته باشیم. زائر اربعین می‌خواهد همه بار سفر خود را پیوسته و آهسته با خود حمل کند و همه این بار را در یک کوله پشتی سبک جای دهد. لذا کوله پشتی مخصوص اربعین بایستی از تمامی امکانات زیر برخودار باشد:

بند بستن کیسه خواب ، بند بستن پتوی مسافرتی، جای قمقمه آب و لیوان ، جای موبایل و محل پاوربانک ، جا پرچمی و محل قرار دادن پرچم روی کوله اربعین ، جای شستی و دستگیره حمل ، محل پوستر ویژه گروه و کاروان زیارتی ، چرخ برای حمل دستی کوله و کمربند ایمن برای حمل کوله پشتی از جمله این امکانات است.

خرید کوله پشتی سبک برای اربعین همراه با لوازم کامل

خرید کوله پشتی ارزان برای اربعین

اگر در اندیشه خرید یک کوله پشتی مناسب برای اربعین هستید، می‌توانید به محصولات ویژه اربعین مسجدکالا سری بزنید. در راستای پیاده روی اربعین 98 ، فروشگاه فرهنگی مسجدکالا محصولات ویژه سفر اربعین را با قیمت مناسب ارائه داده است که بعضا از مزایای خوبی برخوردار هستند. شما می‌توانید انواع کوله پشتی مخصوص کوهنوردی، راهپیمایی و برزنتی را با شرایط زیر خریداری کنید:

*به ازای خرید  هر ۱۵ عدد کوله = کوله یک پاوربانک هدیه رایگان

*هر ۱۰عدد کوله = یک کیسه خواب مناسب هدیه رایگان

*هر ۵عدد کوله = یک کوله ۱۰۰۱ هدیه رایگان

**ضمنا هر کوله همراه هدیه یک قمقمه نیم لیتری با واشر + کیف قمقمه می‌باشد.

دیگر وسایل لازم برای پیاده روی اربعین

شال کاروان اربعین ، دستمال اشک ، نقاب آفتابگیر ، پیراهن مشکی ، سربند مذهبی، کیسه خواب ، جیقه خادمی اربعین، کیسه خواب ، تسبیح تربت امام حسین(ع)، دسته کوچک چرم اربعین ، دسته پرچم اربعین، ذکر شمار، چفیه عربی و پیکسل مذهبی از مهمترین ملزومات فردی اربعین هستند.

همچنین انواع پرچم و کتیبه مخمل ، کتابچه زیارت اربعین و کتابچه زیارت عاشورا ، کیسه کفش ، مهر تربیت امام حسین(ع) ، منبر یک پله ، قطره بان و سماور برقی از جمله تجهیزات موردنیاز هیئات و موکب اربعین هستند.

شاید شما هم بخواهید در سفر اربعین به کودکان بویژه کودکان عراقی هدیه فرهنگی بدهید. انواع پیکسل مذهبی ، پازل فکری اربعین ، عطر ، تسبیح ، عروسک ایرانی اسلامی آبجی ریحانه و عروسک های ایرانی اسلامی داداش رضا می‌تواند هدایای خوبی برای استفاده در اربعین حسینی(ع) باشد.

زائرین اربعین می‌توانند کلیه نیازمندی های خود را از طریق فروشگاه فرهنگی مسجدکالا به نشانی www.masjedkala.ir دنبال نمایند و یا یا شماره های 03155571095 و 09135527035 تماس بگیرند و از مشاوره رایگان محصولات برخودار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز