خبرگزاری کار ایران

بهترین مقاصد سفرهای زمینی برای ایرانی ها مشخص شد!

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۷۴۸

همه باخبر هستیم که هر کسی از نظر مالی توان سفر به کشورهای خارجی را ندارد، به همین خاطر خانواده های سطح متوسط ایرانی ترجیح می دهند که بودجه ای که برای سفرهایشان در نظر می گیرند را کمی مدیریت کرده و به سفرهای ایرانگردی بپردازند؛ تصمیمی بسیار درست و خوب؛ اما در این بین همواره افرادی هستند که آرزوی سفرهای خارجی را در سر می پرورانند و با دیدن قیمت های بالای تورهای خارجی ناامید و ناراحت می شوند، حالا ما می خواهیم مقاصدی را به شما عزیزان معرفی کنیم که ایرانیان می توانند به صورت زمینی به آنها سفر کنند تا هم به کشوری خارجی رفته باشند و هم هزینه هایشان مقرون به صرفه باشد پس توصیه می کنم که ادامه مطلب را از دست ندهید.

تور زمینی ارمنستان

ارمنستان یکی از کشورهای شمالی ایران است که سفر زمینی به آن نیز امکان پذیر می باشد. تور زمینی ارمنستان در همه فصول طرفداران مخصوص به خود را دارد و از بخشهای شمالی آذربایجان و توابع تبریز تورهای زمینی ارمنستان آغاز می شوند. تور زمینی ارمنستان از آن جمله تورهایی است که به نسبت تورهای هوایی بسیار مقرون به صرفه تر می شود و با توجه به این که مسافران می توانند با اتومبیل های شخصی خود تا مرز را طی کنند، هزینه ها به شدت کاهش پیدا می کند. یکی از آژانسهای مسافرتی معتبر که در زمینه تورهای ارمنستان بسیار شناخته شده است، فلات پارس گیتی نام دارد که به صورت مستقیم تورهای زمینی ارمنستان را برگزار می نماید.

تور زمینی وان

از میان سفرهای زمینی به شهرهای مختلف کشور ترکیه، همیشه تور زمینی وان برای ایرانیان شناخته شده تر بوده و هست زیرا این شهر به ایران نزدیک است و طبیعت زیبایی هم دارد. همچنین وان از شهرهای مرزی شمال غربی ایران حدود 2 الی 3 ساعت فاصله دارد که این موضوع دلیل مهمی بر انتخاب این شهر برای سفر ایرانیان است. قیمت تور زمینی وان برای عزیزانی که علاقه مند به سفر زمینی به یکی از شهرهای ترکیه هستند، بسیار مقرون به صرفه است و این تورها اغلب از خوی اجرا می شوند.

تور زمینی باکو

یکی دیگر از مقاصد خارجی که می توانید با هزینه کمتر به آن سفر کنید کشور آذربایجان و پایتخت آن شهر زیبای باکو است. بله امروزه تور زمینی باکو نیز طرفداران زیادی دارد. تورهای زمینی باکو در فصل تابستان و پاییز و بهار محبوب هستند و ایرانیان بسیاری با هزینه کمتر از 2 میلیون تومان به صورت زمینی به باکو، شهر برج های معروف شعله سفر می کنند. اگر شما هم دوست دارید که با فرهنگ مردم آذربایجان آشنا شوید و از دیدنی های مشهور این شهر بازدید نمایید، حالا زمان خوبی برای برنامه ریزی برای تورهای زمینی باکوست.

بهترین مقاصد سفرهای زمینی برای ایرانی ها مشخص شد!

تور زمینی استانبول

لازم به ذکر نیست که مقصد خارجی محبوب ایرانیان شهر استانبول است اما شاید هر کسی نداند که تور زمینی استانبول نیز وجود دارد. استانبول به خاطر داشتن مراکز خرید و تفریحات متنوع در کنار مناظر زیبا و امکانات رفاهی خوب، توانسته توجه ایرانیان را به خود جلب کند از سوی دیگر هزینه بلیط هواپیما باعث می شود تا قیمت تورهای استانبول بسیار بالا برود، پس چه کاری بهتر از خرید تور زمینی استانبول؟

اگر فرصت کافی برای سفر دارید و مشکل شما فقط بودجه است، به راحتی با کمی برنامه ریزی می توانید به استانبول سفر زمینی داشته باشید. تورهای زمینی استانبول با اتوبوس های VIP و قطار برگزار می شوند که سفر با اتوبوس به مراتب سریعتر و آسان تر است. اگر علاقه مند به دانستن قیمت تور زمینی استانبول هستید، توصیه ما این است که از وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی دیدن کنید، که بهترین برگزارکننده تورهای زمینی استانبول به شمار می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز