خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت وردپرس با سئو چه ارتباطی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۵۸

خیلی‌ها هنوز فکر می‌کنند که طراحی سایت از سئو یا بهینه‌سازی وب سایت مجزا است. از این‌رو کار طراحی سایت خود را به یک شرکت می‌سپارند و کار سئو یا بهینه‌‌سازی آن را نیز به یک شرکت دیگر.

به گونه‌ای که پس از اتمام کار طراحی سایت خود تازه تصمیم می‌گیرند که پروسه بهینه‌سازی آن را آغاز کنند درصورتی که نمی‌دانند این دو به یکدیگر وابسته هستند و از ابتدای کدنویسی یک وب سایت باید اصول سئو و دستور‌العمل‌های آن در وب سایت به کار برده شود آن هم دقیقا توسط شرکتی که طراحی سایت شما را برعهده می‌گیرد و انجام می‌دهد چراکه اگر سئو یا بهینه‌سازی وب سایت خود را به شرکت دیگری بسپارید یا در این زمینه نتیجه نخواهید گرفت یا اینکه شرکت جدید باید یک وب سایت جدید با اصول سئو برای شما طراحی کند تا درنتیجه به دست‌آوردهای خوبی از طریق وب سایت خود برسید. بنابراین طراحی سایت با سئو رابطه مستقیم دارد.

ادامه این مطلب را دنبال کنید تا بیشتر با ارتباط مستقیم طراحی سایت با سئو آشنا شوید.

انواع سئو در طراحی سایت

راستش را بخواهید ربات‌ها و کرولرهای گوگل که وظیفه بررسی وب سایت‌ها از نظر بهینه‌سازی را برعهده دارند تا آن‌ها را به درستی از نظر سئو رتبه‌بندی کنند، خیلی پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که ما فکرش را می‌کنیم چراکه گوگل از الگوریتم‌های خاصی در طراحی آن‌ها استفاده نموده است که روز به روز هم در حال پیچیده‌تر شدن و سخت‌تر شدن هستند. بنابراین مانند گذشته خبری از دور زدن ربات‌ها و کرولرهای گوگل با استفاده از متدهای سئو کلاه سیاه نیست.

این ربات‌ها و کرولرها دائما وب سایت‌ها را براساس فاکتورهای متعددی که تعداد آن‌ها به 200 فاکتور می‌رسد بررسی می‌کنند البته برخی از این فاکتورها مانند محتوای تالیف شده نه کپی شده، طراحی گرافیکی جذاب، استفاده از محتوای جذاب مانند انیمیشن‌ها و ویدئوهای آنلاین و ... از اهمیت بیشتری برای ربات‌های گوگل برخوردار هستند. در کل می‌توان این فاکتورهای سئو را به صورت زیر دسته‌بندی کرد:

·سئو داخلی

  • تکنیک‌های داخلی طراحی سایت مانند ریسپانسیو بودن وب سایت
  • تکنیک‌های تولید محتوا مانند تولید محتوای کاربرپسند

·سئو خارجی

  • تکنیک‌های UX یا تجربه کاربری مانند دسترسی ساده به تمامی بخش‌های وب سایت
  • استفاده گسترده از بک‌لینک‌ها

ارتباط طراحی سایت با سئو

فرقی نمی‌کند که زبان طراحی سایت شما چه زبانی باشد؟ PHP یا JavaScript و ... . این مسئله مهم است که نحوه طراحی سایت شما به چه شکل باشد. درواقع این نوع طراحی سایت است که با سئو ارتباط مستقیم دارد. برای مثال سرعت لود صفحات وب سایت، نحوه ارتباط بین صفحات، ریسپانسیو بودن وب سایت، نحوه استفاده از کدهای JS و CSS و ... همگی به نحوه کدنویسی و طراحی سایت مرتبط می‌شوند که تاثیر مستقیمی در سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند. حتی در شخصی‌سازی طراحی سایت وردپرس نیز تمامی این موارد توسط یک تیم متخصص بر روی وب سایت اعمال می‌شوند تا رتبه آن در موتورهای جستجو به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند.

طراحی سایت وردپرس از نظر سئو

طراحی سایت وردپرس با سئو چه ارتباطی دارد؟

برخی‌های معتقدند که طراحی سایت اختصاصی در زمینه سئو بهتر از طراحی سایت وردپرس جواب می‌دهد. اما نمی‌توان گفت که طراحی سایت وردپرس از نظر سئو مناسب نیست چراکه وب سایت‌های زیادی به شیوه وردپرس در رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو قرار گرفته‌اند و موجب توسعه و گسترش کسب‌و‌کارهای متعددی شده‌اند. درواقع اگر یک وب سایت وردپرس توسط تیم متخصصی شخصی‌سازی شود و تمامی اصول سئو در آن رعایت شود می‌تواند مانند سایر وب سایت‌های اختصاصی در رتبه‌های بالا در مورتورهای جستجو قرار می‌گیرد و خیلی خوب دیده شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که کار طراحی سایت وردپرس خود را به تیم متخصص و مجرب ایران سایت بسپارید تا یک وب سایت کاملا حرفه‌ای با اصول سئو تحویل بگیرید و بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دنیای وب بدرخشید.  

مزایای سپردن طراحی سایت و سئوی آن به یک شرکت برنامه‌نویسی

همانطور که اشاره کردیم مسئله طراحی سایت از سئو مجزا نیست بلکه این دو مولفه ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند به گونه‌ای که طراحی سایت زمینه‌ای را برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید کسب‌و‌کار خود را به کاربران دنیای وب معرفی کنید و سئو نیز به وب سایت شما کمک می‌کند تا در موتورهای جستجو در رتبه‌های بالا قرار بگیرد و به خوبی دیده شود. از این‌رو اگر سعی کنید طراحی سایت و سئو آن را هم‌زمان به یک شرکت برنامه‌نویسی بسپارید از مزایای آن نیز بی‌بهره نخواهید ماند چراکه وقتی طراحی و سئو یک وب سایت را به یک شرکت می‌سپارید تیم برنامه‌نویسان و سئوکاران بیس وب سایت شما را بر پایه اصول سئو طراحی می‌کنند که این مسئله می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش رتبه سئو وب سایت شما داشته باشد. کارشناسان و متخصصان مجرب مجموعه ایران سایت، طراحی وب سایت شما به همراه استفاده از اصول سئو در آن را برعهده می‌گیرند و یک وب سایت کاملا حرفه‌ای همراه با جدیدترین فاکتورهای سئو را به شما تحویل خواهند داد.

طراحی سایت وردپرس با سئو چه ارتباطی دارد؟

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت تخصصی و حرفه‌ای با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت به ویژه طراحی سایت وردپرس است که متشکل از پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز