خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر بهداشت صورت گرفت؛

رونمایی از 6 داروی جدید

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۰۸

مراسم افتتاح پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید و رونمایی از تولیدات جدید داروسازی دکترعبیدی 6 مهرماه با حضور محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو، غلامحسین مهرعلیان مدیرکل اداره دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو و احمد شیبانی رئیس هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در محل برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو در جمع خبرنگاران گفت: با وجود تحریم ها، خوشبختانه داورسازی دکترعبیدی در زمینه تولیدات محصولات جدید و ارتقای کیفیت در شرایط مطلوب قرار دارد و شاهد هستیم که نه تنها از کمپانی های بزرگ داروسازی هیچ کم ندارد بلکه در بسیاری موارد سرآمد هم هست.
وی ادامه داد: به دلیل دقت نظر این واحد صنعتی شرایط GMP داروسازی دکترعبیدی بهتر از کمپانی های دیگر است و به اعتقاد من نتیجه تحریم ها افزایش انگیزه در بین مردم ، نخبگان و صنعتگران بوده است. درنتیجه برنامه هایی که مدیران در داروسازی دکترعبیدی ارائه کردند حکایت از مرجع قرارگرفتن این داروسازی در میان کشورهای خلیج فارس و دیگر کشورهای در سطح منطقه و نقاط مختلف دنیا است.
لازم به توضیح است علاوه بر بازدید معاون وزیر بهداشت و مدیران این وزارتخانه از پروژه بازسازی و افزایش ظرفیت خط تولید جامدات، شش داروی تولید داخل در حوزه‌های ام اس، دیابت، سرطان و بیماری‌های قلبی و عروقی با نام‌های تجاری جیوماید، نورابکس، نئوراپا، لوتیوا، گلورنتا، الاکوئیت نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز