خبرگزاری کار ایران

کتاب های پرفروش کمک درسی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۱۳

کتاب‌های کمک درسی یکی از متداول‌ترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند درصد کنکور خود را افزایش دهند. کتاب های درسی به تنهایی برای فضای رقابتی کنکور کافی نیستند و برای یادگیری هرچه بهتر می‌توان از کتاب های کمکی استفاده کرد. البته هر نوع کتاب کمک آموزشی را نمی توان مناسب دانست و باید در انتخاب آن دقت داشته باشید.

پرفروش بودن یک کتاب کمک درسی می‌تواند یکی از عواملی باشد که ما به یک کتاب کمک درسی توجه کرده و در صورت نیاز آن را تهیه کنیم. کتاب های کمک درسی تمامی مباحث کتاب را پوشش خواهند داد. این کتاب ها را می توان از نظر نوع درس از یکدیگر تفکیک نمود و برای هر یک از دروس کتاب‌های کمک آموزشی زیادی وجود دارد. شیوه های آموزش در مدارس ممکن است برای بسیاری از دانش آموزان کافی نباشد و به همین دلیل کتاب های کمک آموزشی را می توان بهترین انتخاب برای این افراد دانست.

در ادامه برخی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک درسی در سال گذشته را بررسی می کنیم.

زبان جامع کنکور مبتکران

یکی از مهمترین دروس در کنکور را می توان زبان انگلیسی دانست که برای این درس کتاب های کمک آموزشی بسیاری عرضه شده. یکی از بهترین ها را می توان کتاب پرفروش مبتکران دانست. این کتاب نوشته دکتر شهاب اناری و همکاران می باشد. در این کتاب علاوه بر اینکه یک مرور کلی بر پایه خواهید داشت، سه کتاب دوره متوسطه به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است. در حالت کلی می توان این کتاب را به سه بخش تقسیم نمود که بخش اول آن مربوط به سال دوازدهم و بخش دوم مربوط به مرور کلی بر پایه دهم تا دوازدهم و بخش سوم مربوط به ضمائم می باشد. این کتاب دارای واژه نامه رایگان بوده و بسیاری استفاده کنندگان از آن رضایت کامل داشته اند. این کتاب مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به یادگیری در مدت زمان کمتر اشاره نمود.

کتاب کمک آموزشی شیمی دوازدهم خیلی سبز

یکی دیگر از کتاب های پرفروش کمک درسی که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید کتاب کمک آموزشی شیمی دوازدهم خیلی سبز می باشد. با خرید این کتاب می توانید درصد درس شیمی خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. این کتاب در چندین بخش طراحی شده که هر فصل به موضوع خاصی اختصاص داده شده است. نویسندگان این کتاب آقایان دکتر نیما سپهری، یاسر عبدالهی و مهدی براتی می باشند که از جمله دبیران معروف کشور به شمار می روند. کتاب دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی است و تست های آن را می توان به دسته های مختلف تقسیم نمود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.

کتاب کمک آموزشی زیست دوازدهم خیلی سبز

یکی از کتاب های پرفروش کمک درسی و از جمله معروف ترین آنها برای درس زیست می توان به خیلی سبز اشاره نمود. این کتاب تمامی نکات ریز و درشت این درس را در بر گرفته و به بهترین شکل ممکن آموزش توسط آن انجام خواهد پذیرفت. کتاب توسط استادان معروف کشوری آقایان دکتر کمیل نصری، دکتر سینا رضازاده سرابی، دکتر حسن محمدی نشتایی و گروه آموزشی از جمع آوری و در 3 جلد عرضه شده است که هر یک از جلد های آن به مفاهیم خاصی اختصاص دارد.

کتاب های پرفروش کمک درسی

فیزیک دوازدهم تجربی میکرو

از سری کتاب‌های میکرو گاج، کتاب فیزیک دوازدهم تجربی میکرو می باشد که برای آمادگی داوطلبان در کنکور سراسری و یا آزمون های آزمایشی دیگر، گزینه بسیار مناسبی است. این کتاب شامل 2000 تست استاندارد می باشد که این تعداد تست این کتاب را به یکی از جامع ترین منابع جهت مطالعه دانش آموزان تبدیل کرده است. همچنین این کتاب شامل تست های مکمل مفهومی، مکمل محاسباتی و مکمل خلاقانه نیز می باشد که دانش آموزان می توانند با استفاده از این تست ها مفاهیم سوالات چهارگزینه ای در کنکور را به درستی ارزیابی کنند و سطح خلاقیت ذهنی خود را بالاتر ببرند.

دینی دوازدهم خیلی سبز

یکی از پر فروش ترین کتاب های انتشارات خیلی سبز، کتاب تست دین و زندگی دوازدهم می باشد. این کتاب از چندین بخش مهم و دسته بندی شده، تشکیل شده است و پاسخ نامه تشریحی آن دارای مطالب مهم درسی تفکیک شده می باشد. این کتاب که شامل پرسش های چهارگزینه ای است، دارای سوالات متعدد و متنوعی می باشد و داوطلبان می توانند جهت استفاده در آزمون های مختلف از این کتاب استفاده نمایند. این کتاب جامع و کامل را تمامی دانش آموزان پایه دوازدهم در رشته های مختلف برای رسیدن به درصدهای بالا، می توانند تهیه و مطالعه نمایند.

عربی جامع کنکور

عربی جامع کنکور انتشارات خیلی سبز  یکی از کتاب های  پر طرفدار کمک درسی برای زبان عربی است. این کتاب جهت آمادگی دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برای شرکت در کنکور سراسری و آزمون های مختلف دیگر بسیار مناسب می باشد. یکی از ویژگی های بارز این کتاب این است که دانش آموزان با سطوح مختلف درسی می توانند این کتاب را تهیه و مطالعه کنند. کتاب عربی جامع علاوه بر تست هایی که در پاسخ آن ها نکته های مهم و مفید ارائه شده، دارای درسنامه ای کامل نیز می باشد.

کتاب آرایه های ادبی الگو

یکی از محبوب ترین کتاب های کمک درسی میان دانش آموزان برای درس ادبیات، کتاب آرایه های ادبی از انتشارات الگو می باشد. این کتاب کامل، شامل مباحث آموزشی، پرسش های چهارگزینه ای و پاسخنامه تشریحی می باشد. در این کتاب پنج فصل متفاوت ارائه شده است و هرکدام از این بخش ها شامل محتواهای مهم و کاربردی می باشد. تمامی دانش آموزان در رشته های مختلف می توانند از این کتاب جهت کنکور سراسری استفاده نمایند.

کتاب های پرفروش کمک درسی

کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو

کتاب دستور زبان فارسی از انتشارات الگو جهت مطالعه  دانش آموزان کلیه رشته های تحصیلی برای آمادگی در کنکور و آزمون های آزمایشی تالیف شده است. همانطور که می دانید دستور زبان از بخش های پیچیده در تمامی زبان ها می باشد و دانش آموزان با مطالعه کتاب های کمک درسی و آموزشی می توانند بر این مبحث تسلط کافی را پیدا کنند. این کتاب تمام دوازده مبحث دستوری کتاب های نظام جدید را آموزش داده و مثال ها و تمرین های فراوانی جهت درک بیشتر مطالب ارائه داده است. این کتاب همچنین شامل تست های طبقه بندی شده بر اساس سطح دشواری و پاسخ نامه کاملا تشریحی است و برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری نظام جدید مناسب می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز