خبرگزاری کار ایران

اتوبوس های گردشگری، هزینه کمتر، هیجان بیشتر

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۶۲

نوع دیگری از اتوبوس ها در جابجایی گردشگران فعالیت می‌کنند که بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. اگر یک بار با این اتوبوس در سطح شهرهای توریستی گردش کنید حتما کلمه دوست داشتنی را برازنده آنها می دانید.

با شنیدن نام اتوبوس همه ما تصویری از اتوبوس های بزرگ بین شهری در ذهن خود داریم. اما نوع دیگری از اتوبوس ها در جابجایی گردشگران فعالیت می‌کنند که بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. اگر یک بار با این اتوبوس در سطح شهرهای توریستی گردش کنید حتما کلمه دوست داشتنی را برازنده آنها می دانید. 

در تمام شهرهای توریستی جهان می توانید این اتوبوس های رنگی را ببینید. اتوبوس های دو طبقه خوش ساختی که گردشگران را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به مناطق دیدنی می رسانند. برای سفر به شهرهای توریستی و تجربه سفری شاد و ارزان خرید بلیط اتوبوس یکی از بهترین گزینه هاست. اگر در شهر مقصد هم نمی خواهید هزینه زیادی برای تاکسی و نقل و انتقال بپردازید، اتوبوس گردشگری انتخاب مناسبی است.

اتوبوس های گردشگری دو طبقه بوده و با طراحی زیبا در مسیرهای مشخص اقدام به برگزاری تور گردشگری داخل شهری می کنند و مسافران را برای تماشای مناطق دیدنی شهر جابجا می کنند. این اتوبوس ها روباز با سقف متحرک هستند و معمولا افرادی به عنوان لیدر در آن حضور دارند که به توضیحاتی درباره جاذبه های گردشگری شهر می دهند.

در حال حاضر در شهر تهران از اتوبوس گردشگری ساخت کشور سوئد استفاده می شود. در این اتوبوس لیدر با تسلط به دو زبان فارسی و انگلیسی مناطق گردشگری شهر را برای گردشگران توضیح می دهد. اتوبوس ها از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در دو مسیر تحت عنوان تور تهران قدیم و تور تهران بزرگ فعالیت می کنند. تماشای تهران زیبا با اتوبوس های گردشگری یک تجربه مهیج و مفرح بی نظیر می باشد. 

اتوبوس های گردشگری شهری علاوه بر تهران در برخی شهرهای دیگر ایران مانند قزوین و تبریز، آبادان، مشهد و همدان هم بکار گرفته می شود. این اتوبوس ها در مسیر مشخص و در ساعات معین شروع به کار می کنند و در صرفه جویی هزینه های گردشگری کمک شایانی به مسافران می کنند. همه افراد می توانند به راحتی از این اتوبوس ها استفاده کنند.

 اتوبوس های گردشگری، هزینه کمتر، هیجان بیشتر

بلیط اتوبوس گردشگری در باجه های اطلاع رسانی گردشگری به فروش می رسند. به طور کلی تور های گردشگری با اتوبوس یک تا سه روزه می باشد. امکاناتی نظیر وای فای، آب آشامیدنی، هندزفری و پذیرایی مختصر در اختیار گردشگر قرار می گیرد. گردشگران می توانند با رسیدن به یک منطقه دیدنی از اتوبوس پیاده شده و بعد از تماشا دوباره به اتوبوس باز گردد.

تبریز چندین سال است که از این اتوبوس ها در جهت خدمت بیشتر به مسافران استفاده می کند. با توجه به تعداد زیاد گردشگران داخلی و خارجی وجود این اتوبوس ها برای تبریز بسیار ضروری به نظر می آید. گردشگران می توانند با این اتوبوس ها از تمام مناطق شگفت انگیز تبریز با ارزانترین قیمت بلیط اتوبوس دیدن کنند.

در سطح بین الملل اتوبوس های گردشگری با نام اتوبوس های بیگ باس یا  "hop on hop off bus "بسیار شناخته شده می باشد. چرا که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه گردشگران می شود. این موضوع نشان دهنده اهمیت زیرساخت های گردشگری می باشد که با اندیشیدن تدابیری این چنینی در جهت رفاه حداکثری مسافران موجب جذب توریست می گردد. در کشورهای پیشرفته برای رزرو تور اتوبوس گردشگری می توان از طریق وب سایت های که در این زمینه فعالند، اقدام به رزرو بلیط اتوبوس کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز