خبرگزاری کار ایران

سردار سرتیپ پاسدار ذوالقدر:

سایپا تحریم را به فرصت تبدیل کرده است/خودباوری و تکیه برتوان داخلی مهمترین عامل پیروزی است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۴۸

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان داخلی و طراحی و ساخت قطعات خودرویی، تحریم‌ها را به یک فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس‌خودرو در سخنانی گفت: تحریم‌ها برای گروه سایپا و سایر فعالان صنعت خودرو به یک فرصت تبدیل شده است.

وی افزود: سایپا در این نمایشگاه علاوه بر یادآوری حماسه هشت سال دفاع مقدس، دستاوردها و تولیدات خود در زمینه داخلی‌سازی قطعات را به نمایش درآورده که حائز توجه است و نشان می‌دهد این گروه توانسته از امکانات و دارایی‌های خود به‌خوبی بهره‌برداری کند.

وی ادامه داد: با توجه به قابلیت‌هایی که در صنعت خودرو و شرکت‌هایی نظیر سایپا وجود دارد، اگر اراده لازم برای استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جوانان به همین صورت وجود داشته باشد، این صنعت می‌تواند به جایگاه مدنظر در عرصه بین‌المللی دست یابد.

ذوالقدر گفت: امروز عرصه دفاع مقدس به حوزه اقتصادی منتقل شده و دشمن تلاش می‌کند با این حربه، در مسیر حرکت انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه افزود: خودباوری و تکیه بر توانایی‌های داخلی، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز همین باور عامل کنارزدن موانع خواهد شد.

وی تصریح کرد: جوانان و فعالان شاغل در شرکتهای تولیدکننده نظیر سایپا می‌توانند با استفاده از نیروی درونی و امکانات خود، هر محدودیت و مانعی را از سر راه بردارند.

سردار ذوالقدر گفت: امروز پیشرفته‌ترین و بهترین امکانات دفاعی در کشور با استفاده از همین خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده که می‌تواند الگو و سرمشق همه صنایع و حوزه‌های کاری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز