خبرگزاری کار ایران

لاکچری‌ترین ویلا‌های ساحلی اجاره‌ای در کیش و قشم

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۰۲

جزایر کیش و قشم، دو مقصد گردشگری جذاب در جنوب ایران هستند که در فصول گرم و سرد سال، همواره گردشگران را از سراسر ایران جذب می کنند.

در این مطلب، قصد معرفی چند ویلای جذاب و لاکچری را در این دو جزیره را داریم.

معرفی 2 ویلای ساحلی اجاره ای در جزیره کیش

ویلا ساحلی سه خوابه دوبلکس با میز بیلیارد و استخر

این ویلا بدون اغراق، بهترین ویلای لاکچری اجاره ای در جزیره کیش است که تنها در سایت شب قابل رزرو می باشد.

اجاره ویلای سه خوابه لوکس لب دریا با تمامی امکانات رفاهی مناسب برای خانواده ها با جمعیت بالا دارای ۷ کولر گازی،توالت فرنگی و ایرانی ۲ حمام مستر مبلمان چستر ترکیه،صندلی ماساژور،اینترنت پر سرعت نامحدود،آنتن ماهواره و تی وی ، تلوزیون ۵۵ اینچ ،امکانات کامل آشپزخانه از قبیل یخچال مایکروویو ماشین ظرفشویی و لباسشویی چای ساز،آبسردکن و ...، تاب ریلکس رو به دریا روف گاردن به همراه تخت سنتی قلیان و باربیکیو و میز فوتبال دستی استخر روباز رو به دریا میز بیلیارد ، فوتبال دستی ،گیتار، و شطرنج ، قلیان و انواع نوشیدنی نزدیک به مراکز خرید و مراکز تفریحی و سوپرمارکت انواع خودرو نیز در صورت نیاز با نازلترین قیمت در اختیار قرار خواهد گرفت

این ویلا ساحلی و درون شهری است.

اجاره سوئیت و ویلا ساحلی در کیش

ویلای دو خوابه دهکده ساحلی

لاکچری‌ترین ویلا‌های ساحلی اجاره‌ای در کیش و قشم

این ویلا در جزیره کیش با دارا بودن امکانات رفاهی جذابی مثل بیلیارد، یکی از لاکچری ترین ویلاها بوده که می توانید از شب و سرایار آن را رزرو کنید.

ویلای شخصی حیاط دار دو خوابه با سه سرویس مستر تازه تجهیز شده فول امکانات شامل اینترنت رایگان ، جکوزی آب گرم در فضای باز رو به دریا ، میز بیلیارد و .....

اجاره سوئیت در کیش

معرفی یک اقامتگاه بوم گردی ساحلی اجاره ای در قشم

اقامتگاه بومگردی "چاهکوه"

لاکچری‌ترین ویلا‌های ساحلی اجاره‌ای در کیش و قشم

اقامتگاه بوم گردی چاهکوه واقع در جزیره قشم، در روستای قدیمی و زیبای چاهوشرقی در جزیره قشم قرار گرفته است. اقامتگاه بومگردی چاهکوه دارای ۵ اتاق می‌باشد و سرویس خواب اتاق‌ها بصورت کفخواب می‌باشد. از جاذبه های گردشگری می‌توان به:تنگه چاه کوه با فاصله ۵ کیلومتر و جنگل حرا با فاصله ۴۵ کیلومتر اشاره کرد.

صبحانه رایگان بوده و امکان فراهم کردن وعده غذایی با هزینه جداگانه وجود دارد. یخچال بصورت عمومی در اشپزخانه اقامتگاه وجود دارد که امکان استفاده از ان برای گردشگران فراهم شده است. بدلیل قرار گرفتن اقامتگاه در منطقه گرمسیری اتاق‌ها فاقد سیستم گرمایشی هستند. امکان ترنسفر وجود دارد سرویس بهداشتی خارج از اتاق ها و بصورت مشترک می‌باشد.

اجاره سوئیت نزدیک ساحل در قشم

چگونه چنین ویلاهای خوب و جذابی را رزرو کنیم؟

جهت اجاره ویلا، 2 راه وجود دارد.

  • اجاره ویلا به صورت حضوری و بعد از رسیدن به مقصد
  • اجاره ویلا به صورت آنلاین پیش از شروع سفر

در روش اول، مزیت هایی که دارید این است که شما ابتدا می توانید ویلا و سوئیت مورد نظر خود را از نزدیک ببینید و انتخاب کنید. در این حالت، امکان انتخاب ویلا با اطمینان بیشتری وجود دارد.

در روش دوم، یعنی اجاره اینترنتی اجاره ویلا و سوئیت:

  • برنامه ریزی برای سفر راحت تر است.
  • قدرت انتخاب بالاتر است و به سادگی می توان از بین اقامتگاه های مختلف، پیش از سفر و با دیدن تصاویر و اطلاع از امکانات آن ها انتخاب کرد.
  • بیمه مسافرتی رایگان خواهید داشت.
  • در صورت بروز مشکل، پشتیبانی خواهید داشت.

بنابراین توصیه می کنیم با توجه به مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، راه مناسب برای اجاره ویلا را انتخاب کنید تا سفری آسوده خاطر و سرشار از لذت و بدون مشکل را تجربه کنید و خاطره های خوبی بسازید.

شب، از سایت های اجاره ویلا در شمال و سراسر ایران است که می توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید و ویلای مورد نظر خود را رزرو کنید.

از دیگر سایت های معتبر در این زمینه می توان به جاجیگا، سرایار و بوکینگ ویلا اشاره کرد که می توانید با استفاده از آن ها نیز ویلای مورد نظر خود را اجاره کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز