خبرگزاری کار ایران

شگفتی­‌های دبی که نباید از دست بدهید!

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۴۹

شهر دبی بزرگترین شهر امارات است، همچنین به نظر می رسد پرجمعیت ترین شهر امارات متحده عربی می­باشد. دبی هم به دلیل گردشگری و هم به دلایل تجاری افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

به نظر می رسد گردشگری یکی از مهمترین صنایع درآمدزا برای شهر دبی است. از این گذشته ، یکی از بهترین شگفتی های دست ساز جهان است. چه برای برای مسافرت کاری به دبی سفر کنید یا برای تعطیلات، پیشنهاد می­کنیم بازدید از شگفتی­های زیر را در تور دبی از دست ندهید:

1. به بالای برج خلیفه بروید

برج خلیفه واقع در یکی از مناطق دیدنی دبی، بلندترین ساختمان جهان است. بلیط های خود را از قبل رزرو کنید تا بتوانید از آسانسور پر سرعت که شما را 124 طبقه به بالای برج خلیفه می برد استفاده کنید و از مناظر اطراف این آسمان خراش لذت ببرید. بر فراز این برج زیبا و خوش ساخت در تراس می­توانید منظره کل شهر دبی را مشاهده نمایید. این تراس زیبا دارای چند تلسکوپ است که منظره نزدیک تری به شهر می بخشند. مخصوصاً در هنگام عصر که چراغ­ها روشن می­شوند، ماشین ها حرکت می­کنند و منظره ای مسحور کننده از شهر دبی ایجاد می کنند.

شگفتی­‌های دبی که نباید از دست بدهید!

2. بازدید از برج العرب جمیرا

برج العرب جمیرا به عنوان یکی از هتل های بسیار سلطنتی و مجلل در جهان شمرده می شود. این ساختمان از نظر معماری، امکانات، مکان و مهمان نوازی واقع در کلاس اول جهانی است. یک شب واحد اقامت در برج العرب جمیرا بسیار هزینه دارد اما مطمئناً حداقل به یکبار تجربه در زندگی می­ارزد. یکی دیگر از جذابیت­های به نام این هتل برتر، رستوران معروف ناهار خوری زیر آب دبی است.

شگفتی­‌های دبی که نباید از دست بدهید!

 
   

3. خرید در دبی مال
دبی مال با داشتن بیش از 1200 فروشگاه خرده فروشی و برند، کافه و رستوران می تواند یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان محسوب شود. حتی اگر یک روز را در این بازار بگذرانید، راهی وجود ندارد که بتوانید حتی نیمی از آن را با جزئیات ببینید. بین المللی یا محلی، دبی مال همه برند­های معروف دنیا را در خود جای داده است. به غیر از خرید، دبی مال تعداد زیادی کافه، شیرینی پزی و رستوران دارد که تقریبا همه غذاهای اصلی از سراسر جهان را در خود جای داده است.

شگفتی­‌های دبی که نباید از دست بدهید!

4- به پیست اسکی تور دبی بروید
اسکی در یک منطقه بیابانی! عجیب و غریب به نظر می رسد نه؟ اما باید بدانید این امر در دبی واقعیت دارد. بله، دبی باوجود این که یک منطقه خشک و بیابانی محسوب می­شود، یک مرکز اسکی کلاس جهانی را در پیست اسکی دبی ارائه می دهد. این پیست واقع در مرکز خرید امارات محل فعالیت های جالب توجه ماجراجویانه ای است که گردشگران و افراد محلی نیز از آن لذت می برند. با داشتن دمای انجماد کنترل شده و وسایل مناسب اسکی، پیست اسکی دبی نگاه واقعی و احساسی از آنچه که دوست دارید اسکی در برف واقعی باشد به شما می دهد. این یک فعالیت سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان است.

شگفتی­‌های دبی که نباید از دست بدهید!

5. از پارک آبی در آتلانتیس لذت ببرید

پارک آبی Aquaventure در هتل آتلانتیس در دبی واقع شده است که توصیه می­کنیم در تور ارزان دبی حتما از آن بازدید کنید. صرف نظر از این که شما به آب­تنی علاقه دارید یا نه، بازدید از این پارک آبی موجب می شود که اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید. این هتل دارای سواری­های آبی متعدد، استخرهای شنای گوناگون، اسلایدهای آب هیجان انگیز، نمایش دلفین ها و یک آکواریوم بزرگ است.

شگفتی­‌های دبی که نباید از دست بدهید!

6. از فواره ­های آب را در برج خلیفه دیدن نمایید
هر شب، بدون استثنا، فواره­ها در برج خلیفه فعال می شوند و یکی از زیباترین نمایش های فواره ای و آبی دنیا را تولید می کنند. فواره­های دبی با موسیقی به زیبایی می­رقصند و تا ارتفاع 150 متری بالا می روند! بازدید از رقص فواره ها در دبی برای عموم آزاد است اما اگر می خواهید منظره ای نزدیک و شخصی از فواره ها داشته باشید، رستوران ژاپنی در برج خلیفه جایی است که شما باید از شام خود لذت ببرید!

7. شاهد هفت شگفتی جهان در Falconcity of Wonders باشید
Falconcity of Wonders اثری از معماری هنری دبی است. این مکان ماکت هایی را از همه هفت عجایب جهان یعنی اهرام مصر، باغ های معلق بابل، برج پیزا، برج ایفل پاریس، تاج عربستان و دیوار بزرگ چین در اختیار دارد. همه ماکت ها فضاهای زندگی هستند که برای مقاصد مسکونی استفاده می شوند.که میتوانید از طریق سایت تور لحظه آخری توریاب به آن دست پیدا کنید

پس برای چی منتظرید؟ همراه با پرواز بعدی تور لحظه آخری دبی این شگفتی ها را خودتان تجربه کنید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز