خبرگزاری کار ایران

در آخرین روزهای تعطیلات کجا بریم؛ آنکارا یا بدروم؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۶۲

تور ترکیه از پرطرفدارترین تورها بین ایرانیان است. این سفر با هزینه‌های کم، جاذبه و تفریحات بسیاری را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. هر کدام از شهرهای ترکیه، ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما بر اساس سلیقه و انتظاری که از سفرتان دارید، می‌توانید دست به انتخاب بزنید. تور آنکارا شما را به یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه می‌برد که ارزش سیاسی و تجاری بسیاری دارد. اما تور بدروم دقیقا نقطه‌ مقابل آنکارا است. تور بدروم مناسب کسانی‌است که به دنبال گذراندن ایامی با آرامش هستند. این شهر کوچک ساحلی، با طبیعت و معماری بی‌نظیرش شما را به آرامش دعوت می‌کند.

ترکیه ، کشور سواحل پاک

سفر به ترکیه، مجموعه‌ای از لذت‌هایی است که باید در سفرتان بچشید. از تاریخ و هنر و معماری تا زندگی روزمره مردم، هر کدام قصه‌ای دارند تا برای شما روایت کنند. برای گشت و گذار در این کشور، بهترین انتخاب، همسفری با تور ترکیه است. همراهی کسانی‌که کشور را به خوبی می‌شناسند، این فرصت را به شما می‌دهد تا از تمام جنبه‌های سفرتان لذت ببرید.

ترکیه دارای نشان blue flag است. این نشان به پاک‌ترین سواحل اروپا اعطا می‌شود. علاوه بر این سواحل آرام و زیبا، آثار تاریخی، مساجد و کلیساهایی که در طول تاریخ در کشور ترکیه بنا شده‌اند، می‌تواند هیجان انگیز باشد. پس خودتان را برای تور ارزان قیمت ترکیه آماده کنید و کوله بارتان را برای بازدید از استانبول، آنتالیا، آنالیا، بدروم و… آماده کنید که سفری لذت‌بخش در انتظار شما است.

بهترین زمان برای ترکیه گردی

بهترین زمان برای سفر به ترکیه، بهار و تابستان است. ماه‌های آوریل تا می (اردیبهشت و خرداد) و ماه‌های سپتامبر تا نوامبر( مهر تا آذر)، بازه‌ی زمانی مناسبی است. همچنین این کشور در روزهای فستیوال‌ها یا حراج‌های بزرگ، دیدنی‌تر می‌‍شود. پس اگر تحمل شلوغی را دارید، این زمان‌ها را از دست ندهید. بهمن و اسفند اوج شلوغی‌های این کشور است. در همان روزها می‌توانید با تور لحظه آخری ترکیه همراه شوید.

پس تا آب وهوای منطقه مساعد است، تور ترکیه را خریداری کنید  تا در سریع‌ترین زمان ممکن به سفری بدون ویزا بروید!

سفری خاطره‌انگیز به آنکارا ، گشت و گذار در پایتخت ترکیه

آنکارا، پایتخت ترکیه و یکی از مدرن‌ترین شهرهای این کشور است. تور آنکارا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر کسی با هر سلیقه‌ای باشد. در سفر با تور آنکارا هر آنچه که از سفر به ترکیه انتظار دارید برآورده می‌شود: طبیعت سبز و زیبا، تماشای شهری مردن اما تاریخی با تفریحاتی هیجان‌انگیز و مراکز خرید درجه یک. در عین حال آن‌هایی که قبلا به استانبول، کوشی‌آداسی یا آنتالیا سفر کرده‌اند، در سفر به آنکارا تجارب جدیدی هم به دست خواهند آورد.

در آخرین روزهای تعطیلات کجا بریم؛ آنکارا یا بدروم؟

آنکارا کجاست؟

آنکارا، پایتخت ترکیه و یکی از مراکز اقتصادی و سیاسی مهم این کشور است. بسیاری از دانشگاه‌های معتبر و ادارات مهم ترکیه در آنکارا قرار دارد و شما می‌توانید تلفیق فرهنگ سنتی ترکی را با مدرنیته اروپایی به زیبایی مشاهده کنید. این شهر در میان ۳ رودخانه و ۴ رشته کوه قرار گرفته است و همین موقعیت جغرافیایی جاذبه‌های طبیعی آنکارا را دو چندان می‌کند. مراکز خرید لوکس و رنگارنگ هم که اکثر برندهای مطرح جهان در آن پیدا می‌شود، یکی دیگر از ویژگی‌های آنکارای زیباست. در سفر با تور آنکارا هر آنچه بخواهید در دسترستان است.

بدروم ، لذت قدم زدن در ساحل دریای اژه

مناطق ساحلی و شهرهای بندری، همیشه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری در دنیا هستند. کشور ترکیه که در چند ساله اخیر در زمینه جذب گردشگر موفقیت چشمگیری داشته‌است، شهرهای ساحلی فراوانی دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی و زیبایی منحصر به فردی دارند. شهر بدروم در ترکیه یکی از شهرهای زیبا و توریستی است که تورهای گردشگری زیادی به این منطقه رفت و آمد می‌کنند و می‌تواند سفری جذاب و تجربه‌ای جدید برای گردشگران باشد.

در آخرین روزهای تعطیلات کجا بریم؛ آنکارا یا بدروم؟

بدروم کجاست؟

بدروم یا بودروم (در زبان ترکی استانبولی)، یک شهر بندری منحصر به فرد و شگفت‌انگیز در جنوب ازمیر و ساحل دریایی اژه است. منطقه دریای اژه در ترکیه از مناطق بسیار حاصلخیز و خوش آب و هوا در این کشور به حساب می‌آید که شهر بندری بدروم نیز در میان آن قرار گرفته است.

بدروم با موقعیت جغرافیایی عالی جاذبه‌های طبیعی زیادی مانند خط ساحلی و دیگر مناظر طبیعی دارد. آب و هوای این منطقه مطبوع و دلچسب است و قدم زدن در آن لذتی تکرار نشدنی است.

بدروم شهری منحصر به فرد است که همه چیز در آن متفاوت جلوه می‌کند. از تنوع آدم‌ها و رنگارنگی آن‌ها گرفته، تا باران‌های دلپذیر و طلوع و غروب خورشید، همه چیز خاص و زیبا است. تور بدروم می‌تواند شما را به این منطقه جذاب و دیدنی ببرد تا در میان شگفتی‌های طبیعی و بی‌نظیر آن غرق شوید. در سفر با تور بدروم، می‌توانید پیوند زندگی سنتی و مدرن را ببینید و همچنین زندگی شبانه بدروم با ویژگی‌های خاص آن را تجربه کنید.

این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری، هنری و سرگرمی در ترکیه است که توریست‌های زیادی برای دیدن آن با تورهای ارزان قیمت و یا تورهای لحظه آخری به آنجا سفر می‌کنند.

از معروف‌ترین سواحل شهر بدروم، می‌توان از ساحل‌های Ortakent، Yalikavak، Gumusluk و Bagla  نام برد. رفتن به تمامی سواحل این منطقه، قابل دسترس و راحت است و می‌توان با اتوبوس‌ها و تاکسی‌های شهر که به سواحل می‌روند، به آنجا رسید.

در سفر با تور بدروم می‌توانید با یک برنامه‌ریزی مناسب و زمانبندی عالی، از تمامی مناطق دیدنی، سرگرمی، تفریحی و تجاری این شهر مانند قلعه بدروم، آرامگاه هالیکارناسوس، موزه دریایی بدروم، دروازه میندوس، تئاتر باستانی و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دیگر دیدن کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز