خبرگزاری کار ایران

آموزش بورس از صفر تا صد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۸۹

فرقی نمی کند چقدر کتاب خوانده باشید، چقدر پادکست گوش کرده باشید یا در مورد آموزش بورس وبسایت های زیادی را جستجو کرده باشید، در هر صورت بازار بورس جای پر ریسکی است. در بورس، سهام های شرکت های عام خرید و فروش می شوند. هر کشوری بازار بورس مخصوص خود را دارد.

آموزش بورس را از کجا شروع کنیم؟ آیا با آموزش بورس می توانم سرمایه زیادی به دست آورم؟ سرمایه گذاری در بورس کار سخت و پر ریسکی است؟ سوالاتی که همه روزه معامله گران و افراد مبتدی می پرسند.

فرقی نمی کند چقدر کتاب خوانده باشید، چقدر پادکست گوش کرده باشید یا در مورد آموزش بورس وبسایت های زیادی را جستجو کرده باشید، در هر صورت بازار بورس جای پر ریسکی است. به دست آوردن یک بازده ثابت با ریسک معقول کار آسانی نیست. بنابراین آیا آماده اید تا به حد کافی یاد بگیرید تا با سرمایه گذاری در بورس موفق شوید؟

نکته:

بازار های مالی مدام در حال تغییر هستند. مهم نیست چقدر سرمایه گذار آگاه و مطلعی باشید، عدم قطعیت بازار هیچ وقت به طور کامل از بین نخواهد رفت.

بازار بورس یعنی چه؟

آموزش بورس از صفر تا صد

اگر برای اولین بار در کلاس های آموزش بورس شرکت می کنید، سوالی که مطرح است " بازار بورس چیست؟". در بورس، سهام شرکت های عام خرید و فروش می شوند. هر کشوری بازار بورس مخصوص خود را دارد. سهام شرکت های معروفی که در بازار بورس تهران معامله می شوند، عبارتند از: شرکت های نفت و گاز، کشتیرانی، بانک ملت، گروه مپنا، گاز پارسیان و غیره. ناگفته نماند بزرگترین بازار بورس جهان از لحاظ میزان معاملات ارزش بازار سرمایه، مربوط به ایالات متحده آمریکاست و به بازار بورس نیویورک معروف است.

اپل، دیزنی، گوگل، آمازون و مایکروسافت از مشهورترین سهام های بازار بورس نیویورک هستند. در بازار بورس برای هر خریدار یک فروشنده وجود دارد. وقتی شما 100 سهم از شرکتی را میخرید، فردی در جایی دیگر 100 سهم از آن شرکت را به شما می فروشد. به طور مشابه زمانی شما اقدام به فروش سهامی می کنید، فردی دیگر باید آنها را بخرد. اگر تعداد خریدار ها بیشتر از فروشنده ها باشد (تقاضا)، قیمت سهام بالا خواهد رفت. برعکس اگر تعداد فروشنده ها بیشتر از خریدار ها باشد (عرضه بیشتر)، قیمت ها کاهش می یابد.

آموزش بورس را با مفاهیم پایه ای، تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال شروع کنید. و با تکرار و تمرین تجربه خود را افزایش دهید.

آموزش بورس از صفر تا صد

تحلیل تکنیکال و بنیادی از مفاهیم پایه ای آموزش بورس

تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال از مهمترین و اساسی ترین دوره های آموزش بورس است. در تحلیل بنیادی با مفاهیم پایه ای مانند تاریخچه بورس، کلمات کلیدی، صورت حساب های مالی شرکت ها و انواع بازار ها و غیره آشنا می شوید. یاد می گیرید چه طور حساب معاملاتی باز کنید و به چه نحوی معامله کنید. تحلیل تکنیکال به معامله گران یاد می دهد تا از طریق ابزار های معاملاتی با دقت بسیاری اقدام به خرید و فروش کنند. سرمایه گذاران با یاد گرفتن نکات فنی در کنار استدلال های بنیادی می توانند با یک تحلیل منطقی معامله کنند.

در دوره های روانشناسی بازار توصیه می شود گذشته بازار را مطالعه کنید

علاقه مندان آموزش بورس همیشه در حال مطالعه بازار هستند. در هر زمان کسانی پیدا می شوند که آینده بازار را پیشبینی می کنند. پیشبینی ها بر اساس رفتار بازار و روانشناسی آدم ها می باشد. هیچ کس دقیقا نمی تواند پیشبینی کند که سرمایه گذاران چه کاری انجام می دهند و بازار چگونه واکنش نشان خواهد داد. بنابراین در حالی که هیچ مقداری از اطلاعات نمی توانند این مشکل را برطرف کنند، آنچه معامله گرها می توانند انجام دهند، مطالعه رویداد های گذشته است.

آموزش بورس از صفر تا صد

                        آموزش بورس را با تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال شروع کنید

مهارت یا شانس؟

یادگیری مفاهیم پایه ای و تئوری نقطه مناسبی برای شروع آموزش بورس است. همچنین در کنار اصول پایه ای و فاندامنتال لازم است تا با الگو ها و ابزار های تحلیل تکنیکال هم آشنا شوید. حتی با وجود یادگیری این مهارت ها، سرمایه گذاران حرفه ای نیز شاید نتوانند پیشبینی های درستی انجام دهند. یا در یک زمان اشتباه، در یک بازار اشتباه واقع شوند. بنابراین موفقیت در بورس ترکیبی از دانش، تجربه و شانس است.

کتابهای زیادی راجع به آموزش بورس بخوانید

کتاب های آموزش بورس اطلاعات زیاد و با ارزشی را در اختیار معامله گران قرار می دهند. کتاب ها در مقایسه با هزینه زیاد کلاس های آموزشی و سمینار ها گزینه خوبی هستند. می توانید از دی وی دی های آموزشی سایت در این زمینه استفاده کرده و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

آموزش بورس از صفر تا صد

   کلاس های آموزش بورس مهد سرمایه

در کلاس های آموزشی آنلاین و زنده شرکت کنید

شرکت در کلاس های آموزش بورس هر زمان بهترین گزینه برای یادگیری و سرمایه گذاری در بورس است. کلاس های آموزشی زیادی در سطح های مختلف اجرا می شوند. می توانید با شرکت در کلاس های مناسب سطح خود، دانش و تجربه تان را افزایش دهید. تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال از رایج ترین کلاس های آموزشی در تمامی آموزشگاه ها می باشد. از کلاس های پیشرفته دیگر می توان به دوره های مدیریت سرمایه، روانشناسی معاملات، برنامه نویسی MQL، الگو تریدینگ را نام برد. شرکت مهد سرمایه تمامی دوره های ذکر شده را برگزار می کند. علاوه بر این دوره کوچینگ مهد سرمایه شما را با نرم افزار ها و ابزار های هوش مصنوعی آشنا می کند. دوره های پیشرفته درصد موفقیت معامله گران در بازار بورس را زیاد می کنند.

با روش های جدید معامله گری آشنا شوید؛ الگو تریدینگ

آموزش بورس از صفر تا صد

                   روش های جدید آموزش بورس

علم هوش مصنوعی امروزه در همه جا حتی معامله گری بورس رخنه کرده است. آموزش بورس بر اساس الگو تریدینگ در جهان کاربرد زیادی دارد. در الگو تریدینگ معامله گر استراتژی معاملاتی خود را به شکل الگوریتم به کامپیوتر وارد می کند. و در حقیقت کامپیوتر از طریق الگوریتم اقدام به خرید و فروش در بازار سهام می کند.  اگر دوست دارید دور از دغدغه های شغل کارمندی متکی به خودتان معامله کنید، آموزش بورس مسیر درستی را به شما نشان خواهد داد. شرکت مهد سرمایه به مدیریت آقای مهندس خلبان مهدی صفایی با سابقه 15 سال معامله گری، صفر تا صد بورس را در اختیاران علاقه مندان قرار می دهد. این شرکت همچنین قوی ترین نرم افزار های طراحی استراتژی معاملاتی را به معامله گران در طی دوره ارائه می دهد. نرم افزار های معاملاتی از طریق هوش مصنوعی و طراحی استراتژی بر اساس الگو تریدینگ شما را در رسیدن به سود پایدار و مطمئن یاری می دهد. و تقریبا ۱۰۰ درصد مطالب دوره های پیشرفته بورس در هیچ یک از کلاس های آموزش بورس در تهران نمونه ای ندارد. هدف کلاس های آموزشی در شرکت مهد سرمایه رسیدن به سود سالیانه ۲۰ تا ۱۰۰ درصد در بازار سهام است.

دوره کوچینگ مهد سرمایه، رویکردی نو در کلاس های آموزش بورس

آموزش بورس از صفر تا صد

    دوره کوچینگ مهد سرمایه، آموزش بورس

روش های جدید آموزش بورس به شما کمک می کنند تا با ریسک کم و اطمینان بیشتر خرید و فروش کنید. هر معامله گر موفقی هر زمان در حال یادگیری اطلاعات جدید و به روز است. معامله گری از طریق تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال به همراه رعایت نکات کلیدی مدیریت سرمایه و روانشناسی نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت. اما چون همه موارد ذکر شده دستی انجام می شود نیاز به دقت، صبر و حوصله فراوانی است.

چون ممکن است معامله گر با فراموش کردن یک مورد جزئی مانند استاپ لاس، ضرر زیادی را متحمل شود. یا شاید معامله کردن تمام موقعیت های سود ده غیر ممکن و خارج از توان یک فرد باشد. اینجاست که هوش مصنوعی به کمک انسان می آید. هوش مصنوعی مانند یک انسان هوشمند عمل می کند و استراتژی معامله گران را بدون خطا اجرا می کند. در دوره کوچینگ مهد سرمایه می توانید هزاران استراتژی های معاملاتی سود آور طراحی کنید.

در صورت ثبت نام در این دوره آموزش بورس، قراردادی منعقد می شود. اگر بر اساس قرارداد در پایان دوره نتوانستید حداقل 20 استراتژی سودآور از بین هزاران استراتژی طراحی کنید، کل مبلغ دریافت شده به خودتان عودت خواهد شد. این عمل اعتماد شرکت به متد های آموزشی خود است.

آموزش بورس از صفر تا صد

                                                      معامله گری به روش الگو تریدینگ

در دوره کوچینگ مهد سرمایه با نرم افزار ها و ابزار های هوش مصنوعی روز دنیا آشنا خواهید شد. این دوره برای اولین بار تنها در شرکت مهد سرمایه برگزار می شود. در دوره کوچینگ ابتدا با ابزار های پیشرفته هوش مصنوعی، استراتژی مخصوص خود را بر اساس مدیریت سرمایه و ریسک طراحی می کنید. در مرحله بعد با انجام بک تست های دقیق، هر استراتژی نسبت به شرایط دشوار بازار (استحکام استراتژی معاملاتی) بررسی می شود.

در نهایت از طریق استراتژی هایی که انتخاب شده اند، می توان به سود ثابتی رسید. از ویژگی مهم دوره کوچینگ مهد سرمایه آموزش طراحی استراتژی به جای ارائه یک استراتژی آماده است. به طور کتبی تضمین می شود در پایان دوره آموزش بورس کوچینگ سبد استراتژی سود آوری داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز