خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت‌های طراحی سایت کدام‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۴۹۵

روش‌های برندسازی و بازاریابی در دنیای امروز تغییر کرده است. این روزها هر سازمانی که بخواهد جایگاه خود را در دنیای تجارت محکم کند، ناچار است بخشی از منابع را به دیجیتال مارکتینگ اختصاص دهد؛ ساحتی دیگر از بازاریابی که در فضای اینترنت و به صورت آنلاین فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا، یکی از اولین قدم‌هایی که برای برندسازی و بازاریابی برداشته می‌شود طراحی سایت است. با یک جست‌وجوی ساده متوجه می‌شوید که شرکت‌ها و متخصصان بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. مثل همیشه تنوع گزینه‌ها، انتخاب را سخت‌تر می‌کند. دامنه قیمت‌ها و امکانات پیشنهادی به حدی گسترده است که اعتماد کردن به بعضی از شرکت‌ها را دشوار می‌کند. در چنین شرایطی، بهترین راه این است که ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت خوب را بشناسید و با در نظر گرفتن آن‌ها، شرکتی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

چرا داشتن وب سایت برای کسب‌وکارها مهم است؟

قبل از این که به بررسی ویژگی‌های بهترین شرکت‌های طراحی سایت بپردازیم، باید بدانیم اساسا چرا کسب‌وکارها به وب سایت نیاز دارند. هر سازمان، بستر یا پلتفرمی لازم دارد که در آن برند خود را به دیگران بشناساند و کاربران را به خود جذب کند؛ کاربرانی که در حالت ایده‌آل به مشتری تبدیل می‌شوند. در حال حاضر بعضی از کسب‌وکارها از شبکه‌های اجتماعی برای این کار استفاده می‌کنند. البته سوشال مدیا ظرفیت بی‌نظیری برای دیجیتال مارکتینگ دارد اما اگر بخواهید به یک برند بزرگ و جدی تبدیل شوید، طراحی وب سایت یکی از ملزومات کارتان خواهد بود.

بهترین شرکت‌های طراحی سایت کدام‌اند؟

وب سایت خانه برند شما است. همه چیز آن طبق نظر و خواست شما طراحی می‌شود. از گرافیک و قالب گرفته، تا محتوای متنی و تصویری، همه به صورت اختصاصی در اختیارتان هستند. به این ترتیب، می‌توانید هویت و فرهنگ برند خود را به بهترین شکل بازتاب دهید. از سوی دیگر با داشتن یک وب سایت و بهینه‌سازی آن برای موتورهای جست‌وجو، می‌توانید کاربران بیشتری را به خود جذب کنید و بیشتر شناخته شوید.

شرکت های طراحی سایت معتبر چه ویژگی‌هایی دارند؟

تحقیق و بررسی قبل از شروع هر کاری، جلوی بسیاری از تجربه‌های ناخوشایند را می‌گیرد. برای این که بتوانید اعتبار و تخصص یک شرکت را تشخیص بدهید، لازم است این نکات را در نظر بگیرید:

سابقه و نمونهکارها

همیشه اولین قدم، بررسی سابقه و نمونه‌کارهای شرکت مورد نظر است. چه از طریق تبلیغات با یک شرکت آشنا شده باشید و چه از طریق معرفی دوستان، تحقیق در مورد سابقه آن شرکت را به هیچ وجه نباید فراموش کنید. معمولا لینک بهترین نمونه‌کارها در سایت شرکت موجود است. نمونه‌ها را ببینید و به  مواردی مثل این‌ها دقت کنید:

  • سرعت بارگذاری سایت چگونه است؟

  • کار کردن با این سایت راحت است یا میان منوها سردرگم می‌شوید؟

  • سایت در موبایل چگونه دیده می‌شود؟

  • وب سایت چه حسی را به شما منتقل می‌کند؟ دوست دارید به گشت‌وگذار در آن ادامه دهید یا ترجیح می‌دهید به سرعت خارج شوید؟

خوشبختانه برای سنجیدن مواردی که گفته شد، نیازی نیست متخصص باشید. همین که بتوانید با یک سایت به خوبی ارتباط برقرار کنید، یعنی اصول رابط کاربری و تجربه کاربری در آن رعایت شده است.

شرکتی که یک تیم حرفه‌ای و متخصص داشته باشد، می‌تواند هر نوع سایتی را برای‌تان طراحی کند. با این حال، بعضی از شرکت‌ها خود را در طراحی سایت‌های خاصی متخصص می‌دانند. برای نمونه می‌توان به وب سایت‌های فروشگاهی اشاره کرد. برای سنجیدن این تخصص نیز باید نمونه‌کارهای قبلی را مشاهده کنید. مثلا ببینید چند فروشگاه آنلاین را طراحی کرده‌اند و آیا آن فروشگاه‌ها با ویژگی‌های مد نظرتان هماهنگی دارند یا خیر.

میزان تجربه و تخصص تیم فنی

معمولا در وب سایت هر شرکت، رزومه کوتاهی از اعضای تیم فنی وجود دارد. با مطالعه این بخش می‌توانید از میزان تخصص شرکت مورد نظر مطلع شوید. با جست‌وجوی نام متخصصان و کارکنان شرکت در شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای مانند لینکدین، شناخت بیشتری نسبت به آن‌ها پیدا می‌کنید. مثلا اگر می‌خواهید یک قالب گرافیکی اختصاصی برای سایت‌تان طراحی شود، بررسی کنید که شرکت مورد نظر گرافیست حرفه‌ای دارد یا خیر و سطح تخصص آن گرافیست در چه حد است.

داشتن یک دفتر کار

سبک کار و تجارت فریلنس امروزه بسیار رایج است و افراد و گروه‌های بسیاری به صورت آنلاین کار می‌کنند. با این حال، شرکت‌های طراحی سایت باسابقه عموما یک دفتر کار دارند و جلسات تنظیم قرارداد، بررسی نمونه‌ها و آموزش‌ها را در آن برگزار می‌کنند. در هنگام کار کردن با افراد و شرکت‌های فریلنس، ممکن است از نظر انتخاب محل جلسات ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید. اگر با افراد و گروه‌های آنلاین کار می‌کنید، لازم است دقت بیشتری در مورد بررسی سابقه، گواهی‌نامه‌ها و مجوزهای آن‌ها به خرج دهید.

نحوه پذیرش سفارش

بسیاری از چیزهایی را که لازم است در مورد یک شرکت بدانید، در اولین برخوردها متوجه خواهید شد. همان First Impression  معروف! دقت کنید که شرکت چگونه سفارش شما را بررسی می‌کند و هزینه‌ها را برآورد می‌کند.

یک شرکت حرفه‌ای ممکن است محدوده‌ای از قیمت‌ها را در اختیارتان بگذارد اما قبل از هر چیز خواسته‌های شما را به دقت بررسی می‌کند. طراحی هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و هر کدام ویژگی‌های خاصی را نیاز دارند. در نتیجه، هر سفارش طراحی وب سایت باید به صورت جداگانه بررسی شود. اگر با یک شرکت متخصص و حرفه‌ای تماس بگیرید، ابتدا در یک جلسه کسب‌وکار، امکانات مورد نیاز و خواسته‌های شما را بررسی می‌شود و سپس یک پروپوزال برای‌تان ارسال می‌شود که برآورد هزینه‌ها در آن ذکر شده است.

در مواردی که از قبل یک سایت دارید و می‌خواهید آن را ارتقا بدهید، شرکت مورد نظر باید ابتدا سایت قبلی را آنالیز کند، مشکلات موجود را بیابد و مجددا با ارائه یک پروپوزال، راهکارهای حل مشکلات و میزان هزینه‌ها را به اطلاع‌تان برساند. در این صورت، مطمئن می‌شوید که سایت به ریدیزاین و بازطراحی نیاز دارد یا بدون این کار هم می‌توان مشکلات آن را رفع کرد.

امکانات پیشنهادی

شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای تمامی مراحل طراحی سایت را به عهده می‌گیرند و نیازی نیست شما شخصا درگیر بسیاری از فرایندها شوید. برای مثال می‌توان به خرید هاست و دامنه یا دریافت گواهی ssl اشاره کرد. آن‌ها بهترین هاست و سرورها را می‌شناسند و بهترین خدمات را در اختیارتان می‌گذارند.

آموزش و پشتیبانی یکی دیگر از خدمات شرکت‌های طراحی سایت است و باید بررسی کنید که این خدمات در چه سطحی ارائه می‌شوند. شرکت موظف است جلساتی برای آموزش کار با پنل مدیریت سایت برای شما برگزار کند. با این آموزش، بعضی از سایت‌ها را می‌توانید شخصا مدیریت کنید. بعضی دیگر نیاز به پشتیبانی حرفه‌ای دارند. بسته به نوع نیاز و شرایط خود، شرکتی را انتخاب کنید که خدمات مورد نظرتان را به صورت کامل ارائه دهد.

با توجه به نیاز روزافزون کسب‌وکارها به طراحی سایت، شرکت‌های بسیاری در این زمینه مشغول هستند و رقابت هر روزه سطح کیفیت خدمات آن‌ها را بالا می‌برد. برای نمونه می‌توانیم به شرکت طراحی سایت وبنا اشاره کنیم. شرکتی با سال‌ها سابقه و تجربه در زمینه طراحی سایت اختصاصی و وردپرس، که تلاش می‌کند بهترین کیفیت را با استفاده از فناوری‌های روز در اختیار مشتریان قرار دهد و همواره در حال ارتقا دادن به دانش و تخصص خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز