خبرگزاری کار ایران

آیا اطلاعی از ورود بدون کنکور به دانشگاه دارید؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۰۳

در طول چند سال گذشته تاکنون با توجه به موارد کلیدی و مهمی از جمله وجه اجتماعی فوق العاده بالا و در آمد ماهیانه عالی شاهد تقاضای روز افزون داوطلبان و دانش آموزان برای ادامه تحصیل در رشته های موجود در این دو دسته هستیم.

ایلنا؛ شاید شما هم مانند بسیاری از داوطلبان به این نتیجه رسیده اید که عمر انسان ارزش چند سال ماندن پشت کنکور و خرج هزینه های هنگفت بابت کتب مختلف آموزشی و یا کلاس های متنوع کنکور را به هیچ وجه ندارد. خوشبختانه در حال حاضر و با توجه به تغییراتی در نظام آموزشی هر فرد می تواند در صورت برخورداری از شرایطی تحصیلات خود را در مقاطع مختلفی از جمله کارشناسی، کارشناسی و غیره به شکل بدون آزمون ادامه دهد. با توجه به موارد مهمی از جمله بالا رفتن شمار افراد ثبت نام کننده در دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور ، تنوع بسیار رشته های بدون کنکور معرفی شده از طرف دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و تغییرات احتمالی لیست رشته های بدون کنکور اطلاع کامل از چند و چون رشته های بدون کنکور می تواند کمک بسیار مؤثری برای شما در انتخاب انواع رشته های بدون کنکور در دانشگاه ها برای هر داوطلب باشد. بدین ترتیب هر فرد با توجه به اطلاعات جمع آوری شده می تواند تصمیمات آگاهانه تر و واقع بینانه تری برای ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور بگیرد. در مقاله حاضر، اطلاعات موثق و خوبی را در ارتباط با دوره های بدون کنکور دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی در اختیار شما عزیزان متقاضی قرار می دهیم تا با استفاده از این اطلاعات آینده تحصیلی درخشانی را برای خود رقم بزنید.

ثبت نام رشته های پیراپزشکی و پزشکی بدون کنکور

در طول چند سال گذشته تاکنون با توجه به موارد کلیدی و مهمی از جمله وجه اجتماعی فوق العاده بالا و در آمد ماهیانه عالی شاهد تقاضای روز افزون داوطلبان و دانش آموزان برای ادامه تحصیل در رشته های موجود در این دو دسته هستیم. اما مسئله قابل طرح در این بخش با توجه به درخواست های بالا داوطلبان و  دانش آموزان گروه علوم تجربی بحث امکان ورود و تحصیل در رشته های گروه پیراپزشکی و همین طور گروه پزشکی به صورت بدون آزمون من جمله پرستاری بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور در مراکز دانشگاهی ایران است. باید بگوییم که علی درخواست بسیار بالای داوطلبان و دانش آموزان برای ورود مستقیم و بدون کنکور به این رشته های پر کاربرد و پر درآمد به هیچ فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در پزشکی بدون کنکور و یا پرستاری بدون کنکور در اختیار هیچ داوطلبی در این کشور گذاشته نمی شود. فقط به یک شیوه و آن هم بستن چمدان سفر و عزیمت به کشوری خارجی و تحصیل در یکی از دانشگاه های سطح بالا و کیفیت کشور مورد نظر در رشته های مذکور است نکته مهم این که به هیچ وجه تا اتمام دوران تحصیل حق برگشت به فرد دانشجو تحت هیچ شرایطی داده نمی شود.

فقط هرگز فراموش نکنید که قبل از کوچکترین اقدامی برای تحصیل در پرستاری بدون کنکور و یا پزشکی بدون کنکور از کلیه جزئیات و نکات مرتبط با شرایط هزینه تحصیل و سایر موارد مرتبط با تحصیل در این دوره و رشته های تحصیلی اطلاعات کامل و موثقی را کسب نمایید.

تحصیل دکتری و کارشناسی ارشد بدون کنکور

تحصیل بدون کنکور فرصتی بی نظیر و طلایی را برای اشخاصی که وقت و یا حوصله پشت سر گذاشتن آزمون مشکل و جان فرسای کنکور را ندارند ایجاد کرده است. با عنایت به این که جذب دانشجو در کارشناسی ارشد بدون کنکور و یا مقطع دکتری بدون کنکور از اصول و قواعد و قوانین مشخصی پیروی می کند برای پذیرشی با درصد بالا در کارشناسی ارشد بدون کنکور و یا حتی دکتری به راهنمایی ها و مشورت های یک کارشناس متخصص در این زمینه نیاز دارید که قادر به ارائه بهترین و دقیق ترین نکات در این زمینه برای شما باشد.

ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی

با توجه به افزایش افراد علاقه مند به ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور کلیه متقاضیان می توانند به راحتی در دوره های بدون کنکور انواع دانشگاه های بدون آزمون یعنی شبانه پردیس و غیرانتفاعی ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند. فقط بحث اطلاع از شرایط در نظر گرفته شده برای فرد داوطلب از جمله موضوعات مهمی است که نباید از آن غافل شد.

ثبت در رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی

تمامی مراکز دانشگاهی عرضه کننده رشته در مقطع کاردانی داوطلبان و دانشجویان را بر اساس سوابق تحصیلی و بدون نیاز به شرکت در هیچ آزمونی جذب می کنند در میان این مراکز معتبر دانشگاهی می توانیم از دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی نام ببریم که امکان ثبت نام داوطلب در رشته های کاردانی گنجانده شده در آن ها در زمان های از پیش تعیین شده ای برای متقاضیان و داوطلبان انجام می شود. به فرض مثال، داوطلبان از اسفند 97 امکان ثبت نام در دوره کاردانی بدون آزمون دانشگاه های آزاد و همین طور دولتی را از آخرین ماه سال 97 یعنی اسفند ماه داشتند. در صورت داشتن تصمیم قطعی و جدی برای تحصیل در دوره کاردانی اطلاعات کاملی را در رابطه با شرایط هزینه و یا حتی زمان تعیین شده برای این کار به دست آورید.

شرایط و زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور

یک داوطلب و متقاضی در صورتی در رشته های بدون کنکور انواع دانشگاه های پذیرش می شود که شرایط لازم و ضروری را برای ورود به این قبیل از رشته ها داشته باشد مورد مهم دیگر این که زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور بسته به مقطع تحصیلی متقاضی تحصیل در این دسته از رشته ها با یکدیگر فرق دارد. مطمئن باشید که اطلاع دقیق از زمان ثبت نام و یا شرایط آن به وسیله جستجوی اینترنتی و یا یاری گرفتن از متخصصان و کارشناسان امر می تواند کمک شایان توجهی به شما در زمان انتخاب رشته می کند.

فوت و فن انتخاب رشته های بدون کنکور

از جمله نقاط مثبت ورود و تحصیل در دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور می توان به موارد مهمی همچون نداشتن هیچ گونه محدودیتی در گزینش رشته های تحصیلی و تنوع فوق العاده ای عالی رشته ها اشاره کرد که در نوع خود می تواند واقعاً  کم نظیر باشد اما معیارها و ملاک های مهمی را نیز باید در زمان انجام انتخاب رشته این دست از رشته های دانشگاهی باید مورد توجه قرار دهیم که می تواند شامل بازار کار و یا امکان تحصیل در آن در دانشگاه های معتبر خارجی باشد که نباید نادیده گرفته شوند. با توجه به تنوع بسیار زیاد کد رشته های انسانی، تجربی، هنر و گروه تجربی دست هر فردی در انتخاب هر کدام از رشته های دانشگاهی بدون کنکور واقعاً باز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز