خبرگزاری کار ایران

شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۶۲

امروزه پرینترهاو دستگاه های چاپ یکی از ملزومات هر شرکت و موسسه می باشد. دستگاه‌ها که می توانند فرایند چاپ و تکثیر را به بهترین نحو ممکن برای ما به انجام برسانند ، دارای مدل ها و در برندهای مختلف هستند. برندهای این دستگاه ها را می توان به پرینترهایی در برندهای HP_CANON_SAMSUNG  اشاره نمود این پرینترها نیز دارای کارایی های مختلف و با سرعت های متفاوتی هستند در گرفتن پرینت هستند.

به طور کلی  برخی از پرینترهایی که فقط فرایند پرینت را انجام می دهند به پرینترهای تک کاره معروف هستند. برخی از دستگاه های دیگر علاوه بر پرینت خدمات کپی و اسکن را نیز انجام می دهند که به پرینترهای سه کاره معروف هستند.و در نهایت پرینترهای چهار کاره که علاوه بر فعالیتهای پرینترهای سه کارها انجام می دهند می‌تواند فکس را هم به بهترین کیفیت ارسال و دریافت نماید. تمامی  پرینترهای لیزری دارای قطعه ایی هستند بنام کارتریج میباشند ، این کارتریج ها به دلیل خاصیت لیزری بودند قابلیت شارژ مجدد را دارند.شما میتوانید جهت شارژ کارتریج پرینتر به شرکت ایران چاپگر مراجعه نمایید.

تعمیر پرینتر در محل توسط تکنسین های با تجربه:

لازم به ذکر است شرکت ایران چاپگرعلاوه بر فروش پرینتر و شارژ کارتریج در محل یکی از بزگترین مراکز جهت تعمیر و سرویس پرینتر میباشد.لذا چنانچه درهنگام پرینت با مشکلاتی از قبیل عدم وجود پرینت با کیفیت و یا ایجاد صداهای غیر استاندارد و یا عدم کشیدن کاغذ به داخل پرینتر مواجه شدید میتوانید جهت رفع این مشکل با مجموعه ایران چاپگر در تماس باشید. توجه داشته باشید تمامی تکنسین های قسمت تعمیرات دارای مدارک مرتبط از سازمانهای مربوطه میباشند.این تکنسینها دارای تجربیات کافی در زمینه تعمیر پرینتر هستند.فقط کافیست در زمان مشکل با شماره های این مجموعه تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را به کارشناسان اعلام فرمایید.این اطمینان به شما داده میشود که بعد اولین تماس و ثبت سفارش شما تکنسین های این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شوند.

شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل

 

خرید پرینتر در ایران چاپگر:

مشتریان عزیز در جریان باشند که مجموعه ایران چاپگر علاوه بر فعالیت های خدماتی در زمینه شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر یکی از بزرگترین مراکز توزیع و فروش ماشینهای اداری میباشد.مشتریان عزیز توجه داشته باشند جهت خرید پرینتر باید دقت لازم را داشته باشند تا هنگام خرید پرینتر بتوانند خرید هدفمندی را داشته باشند.چنانچه اطلاعات جامعی از سیستم های چاپگر ندارید میتوانید با مشاوران این مجموعه در شرکت مشاوره داشته باشید تا در نهایت خرید هدفمندی را تجربه کنید.لازم به ذکر است که درهنگام خرید پرینتر سعی کنید پرینتری خریداری نمایید که کارتریج های قابل شارژ داشته باشند یعنی اینکه بعد از اتمام شارژ مجددا بتوانید کارتریج مورد نظر را شارژ نمایید.

 

شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل

خرید کارتریج و تونر مصرفی همراه با گارانتی تعویض :

همه پرینتر برای اینکه بتوانند چاپ بگیرند نیازمند قطعه ای هستند بنام کارتریج.کارتریج وسیله ای است که دستگاه چاپگر بدو.نه این قطعه قابلیت کار ندارد.این کارتریج ها اگراز مدل های لیزری باشد بسیار عالی است ولی چنانچه از مدل های جوهر افشان باشد غیر قابل شارژ می‌باشند به معنای اینکه شاید شارژ شوند اما کیفیت خیلی پایینی دارند.لذا پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید پرینتر دقت کنید تا بتوانید پرینترهایی خریداری نمایید که قابلیت شارژ مجدد داشته باشند.

شما می‌توانید جهت خرید کارتریج در برندهای hp_canon_samsung با مجموعه ایران چاپگر درتماس باشید این اعتماد به شما داده می‌شود که بتوانید بهترین کیفیت را با نازلترین قییمت تهیه نمایید تمامی کارتریج ها دارای کیفیت گرید A و دارای گارانتی تعویض هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز