خبرگزاری کار ایران

انتخاب یک کلاس زبان خوب برای بهبود مهارت مکالمه انگلیسی در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۸۵۱

زبان آموزان کوشا معمولا در مطالعات خود به حفظ و یادگیری لیست بلندی از عبارت ها و اصطلاحات زبان انگلیسی می پردازند و سعی می کنند که خود را با کلیه ساختار های گرامری یا دستور زبان آشنا کنند. اما اغلب هنگام بیان کردن منظور خود به زبان انگلیسی با دشواری زیادی مواجه می شوند.

علل گوناگونی در ارتباط با این پدیده وجود دارد که برخی از آن ها مشخص تر از دیگر علل هستند. برای آنکه بتوانید از آنچه که آموخته اید در مکالمه های زبان انگلیسی خود استفاده کنید و به شکل واضح منظور خود را برسانید، لازم است تمریناتی انجام دهید و به نکاتی توجه داشته باشید. در کنار تمرین هایی که انجام می دهید، دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی که توسط مدرسین با تجربه آموزش زبان دایلو تدریس می گردد را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از نوین ترین متد های یادگیری، مکالمه انگلیسی خود را تقویت کنید.

کیفیت در آموزش تاثیر بسیاری در روند پیشرفت شما خواهد داشت. شما می توانید با اصلاح اشتباهات خود و استفاده از موثرترین سبک های آموزشی، بر دشواری های خود در صحبت کردن به زبان انگلیسی غلبه کنید و به صورت روان مکالمه کنید. آنچه که در کلاس های زبان انگلیسی نیز در میان زبان آموزان قابل مشاهده است، ایجاد اضطراب در آن ها در هنگام صحبت کردن است. علت اینکه چرا زبان آموزان مضطرب می شوند، بسیار است، اما یکی از دلایل آن این است که شاید زبان آموزان نگران این هستند که مخاطب آن ها کم صبر است و مایل است که حرف های شما را به سرعت بشنود.

به خاطر داشته باشید که در بسیاری از مواقع چنین چیزی حقیقت ندارد، زیرا افراد اغلب یک پاسخ مناسب و فکر شده را نسبت به پاسخ های بدون فکر وعجله ای ترجیح می دهند. در نتیجه بهتر است که در هنگام صحبت کردن و بیان منظور خود، آرامش خود را حفظ کنید و پس از کمی تفکر صحبت کنید.

یکی از راهکار هایی که در چنین شرایطی می تواند به شما کمک کند، یادگیری یکسری از عبارت ها است تا از آن ها در حین مکالمه در هنگامی که فکر می کنید و در حال صحبت کردن نیستید استفاده کنید. البته اینکه تنها این عبارت های کاربردی را بیاموزید و سعی کنید به کار ببرید کافی نیست. بلکه بهتر است در محیط مناسب با آموزش نحوه بیان و استفاده از آن ها، تمرینات خود را انجام دهید که در کلاس های مکالمه انگلیسی دایلو به شکل موثری آموزش داده می شود.

مثلا شما می توانید به منظور ایجاد زمان برای خود برای فکر کردن و ارائه پاسخ بهتر، سوال پرسیده شده را تکرار کنید و یکسری جمله به آن ها بیفزایید. برای مثال فرض کنید که از شما درباره نظرتان نسبت به برنامه های تلویزیونی کودکان سوالی پرسیده شود:

"نظرتان درباره برنامه های تلویزیونی کودکان چیست؟"

خب اگر که بخواهید پاسخ خوب و مناسبی به سوال بالا دهید، شاید نیاز به زمان برای فکر کردن داشته باشید. اما در عین حال مایل نیستید که کاملا سکوت کنید تا بتوانید تفکر کنید. در چنین حالتی می توانید بگویید "نظر من درباره برنامه های تلویزیونی کودکان؟ این سوال بسیار خوبی است. اجازه دهید کمی فکر کنم، زیرا در گذشته خیلی به آن فکر نکرده ام. خب من تصور می کنم که..."

در مثال بالا، فردی که در حال پاسخ دادن است، زمان مناسبی را برای فکر کردن و ارائه پاسخ خوب تنها با تکرار سوال و افزودن چند جمله خواهد داشت. اگر که شما نیز همین کار را در هنگام مکالمه انجام دهید، قادر خواهید بود که روان تر صحبت کنید و موجب می شود که احساس اضطراب شما و یا نداشتن آمادگی کافی برای ارائه پاسخ خوب کم گردد.

در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی در تهران و بسیاری از کلاس های با کیفیت زبان در شهر های مختلف، زبان آموزان عبارت های کاربردی را می آموزند که قادر اند از آن ها به منظور افزایش کیفیت مکالمه انگلیسی خود استفاده کنند و سطح مهارت اسپیکینگ خود را بالا ببرند.

اما با وجود اینکه فکر کردن قبل از صحبت کردن بسیار ایده خوبی است و موجب می شود که در هنگام صحبت کردن مطالب ارزشمند بیشتری را بیان کنید و مخاطب شما از صحبت کردن با شما بسیار خرسند می گردد، در مرحله بعد لازم است که جملات مناسبی را به شکل روان و طبیعی بیان کنید تا مکالمه انگلیسی روانی داشته باشید. به همین منظور نیاز است که شما به جای یادگیری کلمات، سعی کنید که عبارت ها و جملات کاربردی را بیاموزید.

انجام این کار نیز موجب می شود که در حین صحبت کردن با دشواری کمتری مواجه شوید. هنگامی که شما یک کلمه جدید را می آموزید، سعی کنید که یکسری از جملات یا مثال هایی که در آن از کلمه ای که آموخته اید استفاده شده است را نیز یاد بگیرید. برخی از زبان آموزان در مطالعات خود سعی می کنند که تنها کلمات را یاد بگیرند، اما هرگز نمی دانند که چگونه باید از آن ها در جملات استفاده کنند. به همین جهت در کلاس های زبان سعی می شود که زبان آموزان با یادگیری عبارت هایی که در آن ها از کلمه هدف استفاده شده است، مکالمه انگلیسی خود را بهبود بخشند.

اما شرکت در کلاس های زبان انگلیسی فواید دیگر بسیاری دارد که موجب تاثیر گذار بودن آن می شود. زبان آموزان در یک کلاس می آموزند که چطور به صحبت های دیگران گوش دهند. هنگامی که شما به یک زبان خارجی صحبت می کنید، ممکن است که تا میزان زیادی تنها بر روی صحبت های خودتان تمرکز کنید و به این بیندیشید که آیا جملات را به طور صحیح بیان می کنید یا خیر. در چنین حالتی ممکن است که شما به گوش دادن به صحبت های دیگران تا میزان زیادی بی توجه شوید.

در بسیاری از کلاس های مکالمه زبان انگلیسی در تهران و شهر های گوناگون زبان آموزان در کنار تقویت اسپیکینگ خود، مهارت لیسنینگ یا شنیداری خود را نیز تقویت می کنند. یادگیری از طریق گوش دادن به صحبت های دیگران بسیار موثر است و شما می توانید با شنیدن جملات افراد دیگر، ساختار های گرامری و عبارت های بسیار کاربردی را بیاموزید و خودتان از آن ها در مکالمه خود استفاده کنید. در نتیجه سعی کنید که به صحبت های مخاطبین خود گوش دهید و از این روش نیز برای بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی خود استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز