خبرگزاری کار ایران

تبلیغات در گوگل یا Google adwords

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۰۳۰

تبلیغات در گوگل یکی از هدفمندترین و موثرترین روش های دیجیتال مارکتینگ است. کاربرانی که شما را از طریق تبلیغات گوگل پیدا می‌کنند به احتمال زیاد به مشتریان خوب شما تبدیل می شوند. با تبلیغات کلیکی گوگل، به راحتی می‌توانید محصولات خود را در معرض دید این افراد بگذارید. اما... بدون داشتن تجربه و تخصص کافی، تبلیغات گوگل فقط اتلاف هزینه است. اگر بخواهید، تبلیغات گوگل شما موثر و به صرفه باشد، قطعاً نیاز به یک تیم ماهر دارید. سیگما می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند.

پلتفرم تبلیغاتی گوگل یا گوگل ادوردز، بیشترین منبع کسب درآمد گوگل می باشد که جزء بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی در فضای مجازی است. توسط آن، می توانید وبسایت خود را در نتایج جستجوی گوگل و سایت های وابسته به آن مانند یوتیوب، گوگل پلی، گوگل مپ، جی میل به نمایش در آورید.

همه ما می دانیم که اغلب افراد برای پیدا کردن مطلب مورد نظر خود، از جستجوی گوگل استفاده می کنند و سایت هایی که در رده های بالای این جستجو می آیند، مسلما دارای بازدید و بازده بیشتری هستند پس از اینجا می توان به اهمیت این نوع تبلیغات پی برد. نام دیگر آن تبلیغات کلیکی گوگل است و شما به ازای هر کلیک توسط مخاطبتان، به گوگل هزینه پرداخت می کنید. این روش بسیار هدفمند بوده و با درصد بسیار بالایی، مخاطبینی که وارد سایت شما می شوند، همان مخاطبین هدف شما هستند.

یکی از ویژگی های بسیار بارز و قابل توجه گوگل ادوردز، انعطاف پذیری بسیار بالای آن است. به طوری که بسیاری از بازاریابان دنیا این روش را به دلیل منعطف بودن آن انتخاب می کنند چرا که می توانید از طریق اتصال به سرویس های تحلیلی گوگل مانند گوگل آنالیتیکس کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید. همچنین گوگل ادوردز این قابلیت را دارد که بتوان تبلیغات خود را در ساعات معین و یا برای مناطق جغرافیایی مورد نظر یا استفاده در دستگاه های خاص مانند موبایل، به نمایش درآورد. حتی می توان کلمه یا عبارات مورد نظر را عوض کرد و بازخورد هر کدام را سنجید.

در واقع این نوع سرمایه گذاری، با داشتن برنامه و به صورت دقیق و حساب شده می تواند سرمایه شما را به صورت چند برابر بر گرداند.

با سپردن تبلیغات گوگل ادوردز خود به سیگما از امکانات و مزایای ما بهره مند شوید.

  • شارژ اکانت گوگل  در سیگما، با واحد پولی لیر انجام می شود و بر خلاف دلار و یورو مالیات کمتری بر آن تعلق می گیرد. بنابراین با سیگما می توانید هزینه های تبلیغات گوگل خود را کاهش دهید.
  • هزینه هر لیر حواله تضمینی بر اساس قیمت روز می باشد. منظور از تضمینی، ضمانت بلاک نشدن پول می باشد.
  • بابت شارژ اکانت، کارمزدی ناچیزی دریافت می شود و به درخواست کاربر مبنی بر زمان مدیریت اکانت، هزینه دریافت می شود.

تیم سیگما، با داشتن تجربه چند ساله در انواع تبلیغات اینترنتی، می تواند شما را در رسیدن به اهداف والایتان راهنمایی کرده و متخصصین ما با احاطه کامل به گوگل ادوردز شما را در بهینه کردن هزینه تبلیغات و گرفتن بهترین نتیجه همراهی خواهند کرد. با خیال راحت تبلیغات گوگل(Google adwords) خود را به ما بسپارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز