خبرگزاری کار ایران

پوشک بچه، نیازی برای آرامش کودکان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۹۹۵

داشتن بچه و بزرگ کردن او مانند پرورش گلی زیبا و خوش بو می باشد که دل هر باغبانی را بر سر ذوق می آورد. وقتی دختر پسری که عاشقانه به هم دیگر محبت می ورزند و با هم پیوندی مقدس می بندند دوست دارند بر این زندگی نمادی زیبا و لطیف و معصوم چون عشقشان هدیه بدهند. کودک موجودی است که حاصل عشق دو انسان بنیاد آن را می سازد. از این رو موجودی با ارزش و قابل ستایش است.

داشتن بچه و بزرگ کردن  او مانند پرورش گلی زیبا و خوش بو می باشد که دل هر باغبانی را بر سر ذوق می آورد. وقتی دختر پسری که عاشقانه به هم دیگر محبت می ورزند و با هم پیوندی مقدس می بندند دوست دارند بر این زندگی نمادی زیبا و لطیف و معصوم چون عشقشان هدیه بدهند. کودک موجودی است که حاصل عشق دو انسان بر یکدیگر بنیاد آن را می سازد. از این رو موجودی با ارزش و قابل ستایش است.

بزرگی می گفت با تولد هر کودک، خدا به انسان پیغامی از محبت روان می دارد که در آن می خواهد بگوید من هنوز به تو امید دارم و و تو میتوانی زیباتر از آن باشی که هستی. کودک در زمان تولد مانند گیاهی زیبا اما نحیف است که تازه از خاک بیرون آمده و نیاز به حراست و مراقبت دارد. باران برایش سیل است و نسیم، طوفانی است که می تواند آن را از جای بکند. بدن کودک تازه متولد شده تا چند مدتی هنوز توانایی های لازم را ندارد تا بتواند از خود در برابر بسیاری از موارد مقاومت کند و یا آنقدر آموزش ندیده تا ساده ترین اصول انسانی را بتواند رعایت کند. یکی از این اصول که جزو بدیهیات محسوب می شود توانایی دفع و رفع حاجت است. کودک برایش مشکل است درک این که جایی مشخص برای این کار تعریف شده است و در زمانی مناسب  و لازم باید به آن مراجعه کند. از این رو پدر و مادر که کودک را همچون شیء با ارزش در بالین خود پرورش  میدهند. برای حل این مشکل از وسیله ای به نام پوشک بچه استفاده می کند.

نیازی روزانه به خرید پوشک

از آنجایی که بدن انسان طوری ایجاد شده است که چند بار در روز لازم است رفع حاجت بکند و کودکان و نوزادان نیز از این قضیه مستثنی نمی باشند، از طرف دیگر پوشکی که یک بار استفاده شود از هیچ لحاظی، نه شرعی و نه یهداشتی، دوباره قابل مصرف نیست، بنابراین خرید پوشک یک نیاز روزانه محسوب میشود. خانواده مجبور است انباری از پوشک برای خود داشته باشد تا بتواند نیاز کودک خود را برطرف کند.

خرید پوشک در فواصل بسیار کوتاه می تواند فشاری مضاعف بر جیب اقتصادی خانواده باشد و اگر کمی اوضاع اقتصادی خانواده مساعد نباشد، ممکن است شیرنی داشتن کودک را کمی تحت الشعاع قراردهد. از طرفی هم نمی توان این نیاز را نادیده گرفت و از آن به سادگی گذشت.

پوشک بچه، نیازی برای آرامش کودکان

اینجاست که سایت فروشگاهی ایران نیاز با درک این معضل درصدد رفع آن برآمده و برای کمک به اقتصاد و بهداشت خانواده امکان خرید ارزان پوشک بچه را فراهم کرده است. این امکان می تواند لذت زندگی و داشتن بچه را بخصوص برای زوج های جوان که تازه بر عرصه زندگی پای گذاشتند فراهم کند. کافی است به سایت ایران نیاز سری بزنید و با توجه به نیازتان از خرید ارزان پوشک بچه لذت ببرید. شما با چند کلیک می توانید فرایند خرید پوشک را تکمیل کنید و منتظر بمانید تا به راحتی پوشک مورد نظرتان به دستتان برسد.

 

منبع ، وب سایت ایران نیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز