خبرگزاری کار ایران

صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های سفر با مکانچی

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۵۵۲

سایت مکانچی شرایطی را برایتان فراهم کرده تا قبل از سفر، با رزرو آنلاین ویلا یا اقامتگاه، محل اقامت‌تان را مشخص کرده و با خیال راحت، ویلای رزرو شده را تحویل بگیرید.

استفاده از سایت رزرواسیون مکانچی، که به صورت آنلاین در زمینه اجاره ویلا و آپارتمان، بومگردی و اقامتگاه‌های غیرهتلی فعالیت دارد، شرایط مساعدی برای مسافران ایجا می‌کند. حتما می‌پرسید چطور؟

زمانی که به سفر می‌روید و بعد از رسیدن به شهر یا منطقه موردنظرتان، به صورت خانه به خانه دنبال محل اقامت مناسب می‌گردید تا هم از لحاظ بودجه و هم از لحاظ تمیزی و جزئیات، باب دلتان باشد؛ وقت زیادی باید بگذارید تا گزینه موردنظرتان را پیدا کنید و ممکن است در نهایت به خاطر وقت و رفت و آمدهای زیادی که برای پیدا کردن ویلا یا اقامتگاه موردنظرتان گذاشتید، ویلای مناسب را پیدا نکنید و تسلیم شوید و تنها از سر ناچاری تن به اقامت در یک ویلای ناخوشایند را بدهید.

رزرو آنلاین ویلا با قیمت و شرایط مناسب

سایت مکانچی شرایطی را برایتان فراهم کرده تا قبل از سفر، با رزرو آنلاین ویلا یا اقامتگاه، محل اقامت‌تان را مشخص کرده و با خیال راحت، ویلای رزرو شده را تحویل بگیرید.

رزرو آنلاین، مزایایی را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ مثلا شما می‌توانید هر اقامتگاهی را که انتخاب می‌کنید، نظرات مسافران قبلی را بخوانید و با توجه به نظراتی که ثبت شده، انتخاب خود را انجام دهید. برای اطمینان از رعایت نظافت و بهداشت ویلا و اقامتگاه رزرو شده هم نگران نباشید؛ میزبانان سایت مکانچی متعهد شده اند تا ویلاها را تمیز تحویل مهمانانشان بدهند.

اجاره ویلای تمیز در شمال و سایر مناطق ایران از قوانین ثبت ویلا روی سایت است.  در ضمن با مقایسه قیمت ویلاها  در منطقه موردنظرتان روی سایت مکانچی، می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که درنظر دارید، اقامتگاه موردنظر را انتخاب و برای رزرو اقدام کنید.

دسترسی به پرداخت مبلغ اجاره ویلا روی سایت مکانچی، بعد از تایید صاحب اقامتگاه برایتان باز می‌شود، یعنی اینکه خیال‌تان از بابت ثبت رزرو به نام شما راحت باشد. زمانی که پرداخت نهایی را در زمان مشخص شده انجام دهید؛ رزرو قطعی به نام شما ثبت می‌شود و برای تحویل ویلا و هماهنگی‌های لازم می‌توانید تلفنی با میزبان ارتباط برقرار کنید.

رزرو آنلاین ویلا از طریق سایت مکانچی که با آدرسwww.makanchi.com  امکانپذیر است، به جز صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های سفر، امکان اطلاع از نظرات دیگران را در اختیارتان می‌گذارد. می‌توانید روی سایت تعهدات و قوانین را ببینید و اگر سوالی برایتان پیش آمد، با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند. در طول سفر هم، تیم پشتیبانی مکانچی 24 ساعت روز و هر روز هفته همراه شماست تا در صورت به وجود آمدن مشکل، تاجایی که امکان داشته باشد، کمک‌تان کنند.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های سفر با مکانچی

استفاده رایگان برای کاربران

مکانچی، تنها سایت رزرو آنلاین اقامتگاه نیست؛ اگر شما هم صاحب اقامتگاهی هستید و دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق اجاره‌اید، می‌توانید به راحتی و با پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاه‌تان اقدام کنید. برای میزبان شدن روی سایت مکانچی کافی است به آدرس makanchi.com بروید و روی کلید «میزبان شوید» کلیک کنید. فرم موردنظر را پر کنید و منتظر تماس همکاران مکانچی برای گرفتن اطلاعات تکمیلی باشید.

خبر خوب برای کاربران این که استفاده از سایت مکانچی، هزینه‌ای ندارد؛ اگر به عنوان میهمان از سایت استفاده کنید، می‌توانید در سایت جستجو کنید و دسترسی به اطلاعات، قیمت، نظرات و سایر جزئییات اقامتگاه برایتان رایگان است. ثبت و معرفی اقامتگاه میزبانان هم روی سایت مکانچی هزینه‌ای ندارد و به صورت رایگان می‌توانید با بارگذاری عکس‌ها و اطلاعات ویلا روی سایت، آن را به کاربران معرفی کنید و از این طریق راهی برای افزایش درآمدتان داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز