خبرگزاری کار ایران

شرایط زندگی و اقامت در گرجستان در سال 2019

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۳۱

امروزه افراد بسیاری به منظور افزایش رفاه و بهبود کیفیت زندگی در فکر مهاجرت و گرفتن اقامت در کشورهای دیگر هستند. یکی از این کشورها که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته گرجستان است که سالانه تعداد زیادی از مهاجران را جذب می کند. اما قبل از هرگونه اقدامی شما باید اطلاعاتی جامع و دقیق درباره این کشور به دست آورده، تحقیقات خود را در این زمینه تکمیل کرده و تمامی جوانب آن را بسنجید.

ایلنا؛ به همین دلیل در این مقاله وان جورجیا یکی از با سابقه ترین فعالان خدمات اقامت گرجستان همراه شما خواهد بود تا بروز ترین اطلاعات درباره گرجستان، اقامت گرجستان و شرایط زندگی در این کشور را در اختیارتان قرار دهد و در این مسیر شما را یاری کند تا دیگر نگران این موضوع نباشید. به طور کلی در این مقاله به توضیح سر فصل های زیر می پردازیم:

  1. وضعیت کار برای اقامت گرجستان
  2. وضعیت زندگی برای اقامت گرجستان
  3. دلایل مهاجرت به گرجستان

وضعیت کار برای اقامت گرجستان

یکی از مواردی که شما باید درباره گرجستان بدانید شرایط کار در این کشور است. در ابتدا باید گفت که درست است که گرجستان کشوری است که این روزها مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران در زمینه صادرات و واردات قرار گرفته است اما کشوری ثروتمند به شمار نمی آید. در نتیجه نباید انتظار داشته باشید که در این کشور یک زندگی با کیفیت بالا را تجربه کنید.

علاوه بر این، موقعیت کاری زیادی در این کشور وجود ندارد و در صورت وجود کار شرایط خاصی برای استخدام دارند که یکی از این شرایط تسلط کامل به زبان گرجی یا روسی می باشد. از طرفی کارفرمایان بیش تر ترجیح می دهند که از مردم کشور خود نیروی کار بگیرند، پس اگر می خواهید کاری در این کشور پیدا کنید حتما باید تسلط کامل و عالی به زبان گرجی داشته باشید.

نکته قابل توجه دیگر این است که حقوق و دستمزد های کاری در این کشور زیاد بالا نیست و مردم آن کشور به حقوق پایین راضی هستند و سطح توقع بالایی ندارند. بنابراین این مساله را هم در نظر بگیرید که به ازای کاری که می خواهید انجام دهید شاید نتوانید حقوق خوبی را متناسب با مهارت و تخصص خود دریافت نمایید. از طرفی هم کار فرمایان تمایل دارند افراد گرجی را برای کار بپذیرند تا حقوق کمتری را به آن ها بدهند.

وضعیت زندگی برای اقامت گرجستان

با اینکه گرجستان کشوری است که روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است تا به استانداردهای زندگی در کشورهای اروپایی برسد ولی هنوز شرایط زندگی در آن مانند کشورهای اروپایی از کیفیت بالایی برخوردار نیست. مزیت خوبی که زندگی در این کشور دارد این است که شما می توانید زندگی آرام و بدون دغدغه ای را در این کشور داشته باشید.

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از مهاجران دارند این است که آیا فرهنگ کشور مقصد متناسب با کشور آن ها هست یا نه. با وجود این که فرهنگ مردم گرجستان از فرهنگ ما متفاوت است ولی گرجی ها انسان های بسیار مهربان و ساده هستند و می توان با آن ها به راحتی کنار آمد. علاوه بر این مردم گرجستان در کنار کار به تفریح و سرگرمی نیز اهمیت زیادی می دهند و مردم شاد و فعالی دارد.  پس اگر موقعیت مناسبی در این کشور داشته باشید زندگی خوب و دلپذیری را هم خواهید داشت.

 دلایل مهاجرت به گرجستان

خب با مطالبی که در بالا گفتیم شاید بپرسید با این شرایط چرا بیشتر مردم تمایل به اخذ اقامت گرجستان وان جورجیا را دارند؟ وان جورجیا در ادامه پاسخ این سوال را برای شما به طور کامل توضیح می دهد. از مهمترین دلایل مهاجرت و اخذ قامت گرجستان عبارتند از:

امنیت بالا: کشور گرجستان به دلیل گشت های منظم پلیس در منطقه های مختلف یکی از امن ترین کشورها شناخته شده است به طوری که شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز بدون نگرانی در آن تردد کنید.

شرایط خوب تجارت: گرجستان به دلیل اینکه یک منطقه برای تجارت بین اروپا و آسیا است حامی مناسبی برای بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان می باشد. پس می توانید یک تجارت خوبی را در آن راه اندازی کنید.

ایجاد سریع کسب و کار و ثبت شرکت در گرجستان : در گرجستان به دلیل پیشرفته بودن سیستم اداری آن به راحتی می توان یک کسب و کار و شرکت را ثبت کرد. جالب است بدانید که افراد زیادی متقاضی ثبت شرکت با خدمات تخصصی وان جورجیا هستند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

شرایط خوب سرمایه گذاری در گرجستان : این کشور موقعیت ها و فرصت های بسیار عالی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد و جالب است بدانید که بیش تر اقامت گرجستان به سرمایه گذاران و کارآفرینان اعطا شده است. شما می توانید تنها با پرداخت سیصد هزار لاری در بخش سرمایه گذاری گرجستان، اقامت دائم خود را بگیرید.

شرایط مناسب تحصیل در گرجستان : کشور گرجستان دانشگاه هایی با رتبه بسیار خوب در رشته های مختلف دارد و علاوه بر این کمک هزینه های خوبی دولت گرجستان به دانشجویان در زمینه های تحقیقاتی می دهد. از این رو ، تحصیل در گرجستان با وان جورجیا مورد توجه بسیاری از دانشجویان کشورهای مختلف قرار گرفته است.

دلایل دیگری نیز مانند طبیعت زیبای گرجستان، پایین بودن هزینه های زندگی در گرجستان و ... نیز وجود دارند که باعث شده مردم زیادی از کشورهای مختلف برای مهاجرت و اخذ اقامت در این کشور اقدام کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام این کار باید حتما با یک مشاور با سابقه در این زمینه مشورت کنید تا با دیدی باز برای این کار اقدام کنید.

وان جورجیا یکی از معروف ترین شرکت هایی است که سال ها در زمینه اخذ اقامت گرجستان فعالیت داشته و موجب رضایت مندی مشتریان خود شده است. همان طور که می دانید اخذ اقامت گرجستان به روش های مختلفی مانند ثبت شرکت، خرید ملک، سرمایه گذاری، ازدواج و کارمندی انجام می شود که وان جورجیا با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در تمامی این زمینه ها می تواند در کمترین زمان و مناسب ترین هزینه به شما کند. جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت onegeorgia.ir  مراجعه نمایید و با مشاوران وان جورجیا تماس بگیرید تا با بررسی شرایط شما بهترین راه کار و اقدامات لازم برای مهاجرت به گرجستان را به شما پیشنهاد دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز