خبرگزاری کار ایران

مثلث برمودای شیائومی، اوپو و ویوو در بازار موبایل

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۷۷

این سال ها امپراطوری های بزرگ و تولیدکنندگان قدیمی کالاهای دیجیتال شاهد حضور کمپانی های نوظهور هستند که گوی رقابت را از آنان به سرقت برده اند.

ایلنا؛ دیگر تولید تلویزیون یا ساخت گوشی های موبایل محدود و محصور به تعداد خاصی از کمپانی های بزرگ و شناخته شده دنیا نیست. حضور پر قدرت کمپانی شیائومی،فعالیتهای چشمگیر اوپو و اضافه شدن کمپانی قدرتمند دیگری به نام ویوو به آنها، خبر از تشکیل یک مثلث قدرتمند در حوزه تولید گوشی هوشمند و کالاهای دیجیتالی می دهد.

استفاده گسترده از گوشی های با کیفیت چینی 

بیش از نیمی از جمعیت میلیاردی کشور چین از محصولات شیائومی، اوپو و ویو استفاده می کنند. بله بیش از نیمی از جمعیت چشم بادامی ها گوشی شیائومی یا گوشی اوپو و یا گوشی ویوو در دست دارند. این مسئله چیزی نیست که قدیمی های این صنعت و غول های تولید گوشی هوشمند بتوانند به سادگی از کنار آن عبور کنند.

خبر خبر تشکیل یک مثلث برمودای واقعی است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را یکی پس از دیگری در کام خود می کشد و نابود می کند!

مثلث برمودای کمپانی های ساخت گوشی 

 اگر بخواهیم دلایل شکل گیری این مثلث قدرتمند و امپراتوری بزرگ را بررسی کنیم در می یابیم که سازندگان قدیمی این محصولات یا به عبارتی سابقه داران این صنعت آنگونه که باید و شاید در حوزه کاری خود هوشمندانه عمل نکرده اند.

غول های بزرگی همچون سامسونگ، اپل، ال جی، سونی مطمئناً مقهور قدرت خود در این عرصه بوده اند که در نتیجه از خواست مشتریان و منافع خریداران غافل شده و شرایطی را پدید آورده اند تا اوپو، شیائومی و ویو بتوانند با استفاده از این ضعف ها به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کنند و سهم قابل توجهی از بازارفروش گوشی هوشمند را در دنیا خود اختصاص دهند.

فروش بیشتر سود کمتر استراتژی شیائومی و ویو 

اگر به دنبال پیدا کردن دلیل یا علت هایی برای قیمت های ارزان گوشی شیائومی ، اوپو و ویو هستید، اصل قدیمی سود کمتر و فروش بیشتر می تواند پاسخ خوبی به این پرسش باشد.مسئله ای که صاحبان این کمپانی ها به خوبی از اهمیت و قدرت آن آگاه بوده اند.

همانطور که می دانید بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند این روزها از مدل های مختلف تلفن همراه ساخت شیائومی یا گوشی های متنوع تولید اوپو و همچنین محصولات برند ویو استفاده می کنند.

آینده بازار گوشی هوشمند از آن چیست؟ 

بدون تردید این کمپانی ها بودجه ای برای اینکه در تولیدات خود به مشتریان سوبسید بدهند کنار نگذاشته اند! در حال حاضر آنان با تولید همین محصولات سالانه میلیاردها دلار سود می کنند.

این مسئله پرسشی را در ذهن ایجاد می کند که آیا قیمت واقعی گوشی های هوشمند همان چیزی بوده که تا کنون به ما می‌فروختند؟ اگر قرار است محصولات با کیفیت کمپانی های نوظهور رضایت خریداران را جلب کند چه نیازی هست که کاربران بخواهند با پرداخت هزینه های بیشتر محصولات کمپانی های اسم و رسم دار را بخرند؟ آیا کاور یک گوشی هوشمند تاثیری در کیفیت آن دارد؟ مطمئناً نه.

توصیه ما به کاربران برای خرید گوشی هوشمند

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد شاید منطقی باشد که ما با اطمینان کامل به شما کاربران عزیز توصیه کنیم که در صورت تمایل به خرید گوشی هوشمند حتماً برند های معتبری نظیر شیائومی یا گوشی‌های هوشمند اوپو و همچنین موبایل های ویو را بررسی کنید.

 مطمئناً تنوع محصولاتی که در تولیدات این کمپانی ها وجود دارد سلیقه هر کاربری را تحت پوشش خود قرار می دهد و انتظارات یک کاربر را از گوشی هوشمند را برآورده می سازد.

اوپو شیائومی و ویدیو با هم ائتلاف می کنند

آن چیزی که به شکل گیری قدرت نوظهور در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند کمک می کند و تغییر موازنه قدرت تجاری کمپانی ها را قطعی و مسلم می کند، هماهنگی و همکاری خوب این شرکت ها با یکدیگر است.

 با نگاهی به اخبار و  مطالب منتشر شده در این زمینه   خواهید دید که کمپانی شیائومی و ویو با هم همکاری های مشترکی در ضمینه  توسعه  امکانات و ماژول های محصولات خود دارند .

به عنوان مثال طبق توافقنامه ای که این سه برند با یکدیگر داشته اند،  قرار است سیستم  انتقال رسانه ای یکپارچه ایجاد کنند تا کاربران به کمک آن بتوانند  فایل های رسانه ای خود را با حداکثر ۲۰ مگابیت  در ثانیه  بدون  نیاز به هیچ گونه برنامه دیگری  با اطمینان کامل جابجا کنند .

آنچه که این شرکت‌ها به دنبال ایجاد آن هستند مشابه چیزی است که ایر دراپ اپل به ما ارائه می‌کند.

 همانطور که می دانید در گوشی های هوشمند اپل شما می توانید با آیفون فایل های نظیر عکس و ویدئو را به طور مستقیم بین دستگاه های هم برند جابجا کنید .

موفقیت برند اوپو ویو و شیائومی قطعی است

موفقیت این پروژه یعنی پلتفرم انتقال سریع فایل و به طور کلی رونق گرفتن بازار گوشی تلفن همراه شیائومی، موبایل های ویو و محصولات اوپو را می توان قطعی دانست؛ چرا که به احتمال زیاد کمپانی های دیگری نظیر هواوی هم به این پروژه خواهند پیوست . البته هواوی پیش از این برای گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ های متا بوک خود از یک سرویس انتقال سریع فایل به نام (وان هاب) استفاده کرده است.

مثلث برمودای شیائومی، اوپو و ویوو در بازار موبایل

موبایل شیائومی موبایل اوپو موبایل ویو در سراسر دنیا

آنچه که مسلم است کمپانی‌هایی نظیر ویو، شیائومی و اوپو نقش غیر قابل انکاری در ارائه خدمات بهتر و محصولات ارزان تر به مشتریان در سراسر چین و حتی آسیا و دنیا داشته و دارند.

 در ایران نیز تب و تاب استفاده از محصولات شیائومی ویو و اوپو بالا گرفته  است. فروشگاه اینترنتی بسیار زیادی محصولات این شرکت ها را ارائه می کنند.

در میان این فروشگاه های اینترنتی بنگ گود به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی که خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می‌کند و جایگاه ویژه‌ای دارد.

 این فروشگاه اینترنتی که مدت هاست روی موضوع خرید مستقیم گوشی هوشمند از چین کار می‌ کند، در بین بسیاری از کاربران به فروشگاهی مشتری مدار و مطمئن معروف است .

با استفاده از توضیحات کارشناسان مجرب سایت بنگ گود راهنمایی اطلاعات کامل و جامعی در زمینه انواع گوشی‌های هوشمند برند شیائومی ، گوشی اوپو ،  گوشی ویو و دیگر محصولات دیجیتال به شما ارائه می شود تا در نهایت خریدی رضایت‌بخش برای شما رقم بخورد.

شما می توانید از خدمات مشاوره تخصصی بیش از آن چیزی که معمولاً در فروشگاه های اینترنتی به مشتریان ارائه می شود در فروشگاه آنلاین بنگ گود بهره مند شوید

استقبال چشم گیر مشتریان از گوشی های هوشمند شیائومی، گوشی اوپو و همچنین گوشی ویو نشان دهنده رضایت کاربران از کیفیت این کمپانی ها و خدمات فروش و پشتیبانی حرفه ای فروشگاه اینترنتی بنگ گود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز