خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی کتیبه و پرچم ویژه دکور محرم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۶۶۲

طراحی دکور محرم و استفاده از کتیبه و پرچم برای سن هیئت از مهمترین برنامه های هیئات مذهبی در ورود به ماه محرم و آغاز عزاداری امام حسین(ع) است. خرید کتیبه محرم و سفارش انواع پرچم با طرح‌های متنوع و قیمت مناسب دغدغه اصلی در برپایی دکور عزاداری است.

ایلنا؛ ‌آماده سازی دکور محرم با استفاده از انواع کتیبه و پرچم یکی از هنری‌ترین و فرهنگی‌ترین برنامه‌های هیئات مذهبی در آستانه محرم است. کتیبه و پرچم با عباراتی که در خود به نمایش می‌گذارند درواقع ارادت و عرض ادب عزاداران به پیشگاه امام حسین (ع) هستند از این رو انتخاب کتیبه و پرچم می‌تواند بیشتر از هر چیز یک کار فرهنگی ویژه باشد.

ملزومات ویژه ساخت دکور محرم

در ساخت و طراحی دکور محرم وسایل فراوانی دخیل هستند. از جمله آنها می‌توانیم به کتیبه و پرچم ، بیرق و پلاکارد و پارچه مشکی عزا اشاره کنیم که در این بین، مهمترین آنها کتیبه و پرچم هستند. کتیبه مخمل و پرچم های چاپی همواره استفاده فراوانی دارند چون در فضاسازی محرم بسیار مورد استفاده هستند و به واسطه نوع بافت و چاپ خود، همچنین بر مبنای متون مقدسی که بر روی آنها نقش شده است مورد توجه هستند.

خرید اینترنتی کتیبه و پرچم ویژه دکور محرم

از ایده دکور محرم تا خرید کتیبه و پرچم

حتما هیئت شما منتسب به نام مبارک یکی از ائمه معصوم (ع) است و یا شاید برنامه فرهنگی هیئت شما این باشد که محرم امسال بخواهید برنامه های عزاداری خود را حول یک شعار و یک عبارت و یا فراز تنظیم کنید. امکان چاپ طرح دلخواه برای پرچم میتواند شما را به سمت خرید انواع کتیبه و پرچم چاپی یا چاپ دیجیتال ببرد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا در همراهی با مناسبت های مختلف دینی، پرچم و کتیبه را سفارشی سازی کنید و متناسب با حال و هوای هیئت خود سفارش دهید.

کتیبه و پرچم محرم را از کجا بخریم؟

خرید اینترنتی کتیبه و پرچم این امکان را به شما می‌دهد تا انواع مختلف کتیبه و پرچم را ببنید و برای طراحی دکور محرم هیئت بهترین تصمیم را بگیرید. فروشگاه اینترنتی مسجدکالا در راستای تجهیز ملزومات محرم مساجد و هیئات دینی، به ارائه و فروش انواع کتیبه مخمل محرم ، کتیبه با چاپ سابلیمیشن (دیجیتالی)، انواع پرچم شامل بر پرچم ساتن و پرچم چاپی ، انواع پرچم  و کتیبه ستونی ، انواع سربند ، انواع ریسه عزاداری ، انواع بیرق و پلاکارد و آویز محرم اقدام کرده است.

هیئات مذهبی میتوانند محصولات ویژه ماه محرم را از طریق مسجدکالا و تولیدکنندگان ایرانی تهیه کنند و حتی متناسب با فضای هیئت خود سفارشی سازی نمایند.

مزیت های  خرید کتیبه و پرچم  از مسجدکالا

تنوع و فراوانی در انتخاب و خرید انواع کتیبه مخمل و پرچم

امکان خرید کتیبه مخمل محرم با چاب سابلیمیشن (دیجیتالی) روی پارچه مخمل

خرید انواع کتیبه و پرچم با قابلیت شستشو و با ماندگاری بالا

ارائه دهنده کتیبه مخمل و پرچم بسیاز زیبا و چشم نواز با تنوع در مناسبت های دینی

برخوداری از کیفیت بالای چاپ علی رغم قیمت مناسب و به صرفه برای هیئات

ارسال رایگان به تمام نقاط ایران همراه با پاسخگویی 24 ساعته در فضای مجازی

همه محصولات محرمی را اینجا بخرید

کاتالوگ ملزومات محرم مسجدکالا علاوه بر فروش انتواع کتیبه و پرچم ویژه دکور محرم، آمادگی دارد تا خدمات بیشتری را به هیئات مذهبی ارائه نماید.

خرید انواع منبر و محراب با کیفیت مناسب و به قیمت تولید

انواع لباس مشکی ، سربند ، شال عزار و پارچه مشکی به صورت رولی

انواع پیراهن مشکی عزاداری ویژه مراسم سینه زنی

انواع کیسه کفش و شماره کفشداری برای ساماندهی ورودی هیئت

انواع وسایل تعزیه و اجرای نمایش‌های آیینی ویژه ماه محرم و صفر

ارائه انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی ، خوشبوکننده با قیمت مناسب

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه و خرید ملزومات ویژه ماه محرم و صفر به وب سایت مسجدکالا (www.masjedkala.ir) مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های 09135527035 و 03155571095 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز