خبرگزاری کار ایران

لوازم جانبی ایفون که عمر گوشی شما را افزایش میدهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۸۰۷

مراقبت و نگهداری اصلی بسیار مهم در استفاده از هر ابزار، تکنولوژی و یا وسیله ای است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهیم. این موضوع در برخورد با ابزاری مانند خودرو ها ملموس تر است، اما در برخورد با گوشی های هوشمند چه رویه ای را انتخاب می کنید؟

معمولا برای خرید گوشی های هوشمند هزینه های هنگفتی به شما تحمیل می شود و از پرداخت آن امتناعی ندارید. اما زمانی که صحبت از لوازم جانبی مناسب به میان می آید در انتخاب و پرداخت هزینه همیشه کمی تعلل وجود دارد. خصوصا اگر گوشی شما از برند اپل و انواع آیفون های موجود در بازار باشد.

گوشی های آیفون در مقایسه با دیگر برندهای گوشی هوشمند، محصولاتی گران قیمت و لوکس به حساب می آیند. لوزام جانبی مورد استفاده برای گوشی های آیفون نیز همانند طراحی خاص گوشی های اپل، منحصربفرد هستند. با انتخاب لوازم جانبی با کیفیت و متناسب با گوشی هوشمندتان می توانید هزینه های تعمیرات را کاهش داده و از آسیب های احتمالی نیز جلوگیری کنید.

اگر شما هم در دسته افرادی قرار دارید که از گوشی های اپل استفاده می کنید و همواره نگران سلامتی و افزایش طول عمر آن هستید در ادامه با ما همراه باشید.

6 نکته برای افزایش طول عمر گوشی های آیفون

در دنیای امروز گوشی های هوشمند به قدری اهمیت پیدا کرده اند که گاهی اهمیتی به اندازه یکی از اعضای بدن دارند! خصوصا اگر از برند های خاصی مانند اپل استفاده کنید که اسطوره لوکس بودن و گران قیمت بودن در بازار گوشی های هوشمند کشور هستند.

در ادامه 6 نکته برای افزایش طول عمر گوشی های اپل به عنوان کالایی قیمتی در اختیار شما می گذاریم تا از پرداخت هزینه های آتی بی نیاز شوید.

1-برای آیفون خود حتما از گلس مناسب استفاده کنید

محافظ صفحه یا گلس در نگاه برخی افراد کم اهمیت و یا حتی بی اهمیت به نظر می رسد، البته تا زمانی که هنوز آسیبی به صفحه گوشی شان وارد نشده است. از گوشی های هوشمند در هر موقعیتی استفاده می شود و به همین دلیل احتمال افتادن و آسیب دیدن آن بسیار بالاست، خصوصا آسیب هایی که به صفحه گوشی وارد می شود.

لوازم جانبی ایفون که عمر گوشی شما را افزایش میدهد

با نصب یک گلس مناسب و حتی نشکن برروی گوشی خود می توانید هزینه های چندین میلیونی تعمیر صفحه گوشی اپل را با کمترین هزینه جبران کنید.

2-قاب و کیس گوشی، بادیگارد اختصاصی آیفون شماست

معمولا با استفاده از قاب و کیس برروی گوشی ها کمی از زیبایی طراحی و ظاهر آن تحت تاثیر قرار می گیرد. اما اگر به این فکر کنید که وقتی گوشی از دستتان برروی زمین بیفتد حتما می شکند، مسلما دیگر زیبایی برایتان ملاک مهمی نیست. اگر جدیدترین نسل گوشی های اپل، یعنی آیفون ایکس را هم استفاده کنید که استفاده از یک قاب مناسب اهمیت بیشتری پیدا می کند.

لذا دومین نکته مهمی که برای افزایش طول عمر گوشی های اپل باید به آن توجه داشته باشید، خرید محافظی مناسب، مثلا قاب آیفون ایکس است.

لوازم جانبی ایفون که عمر گوشی شما را افزایش میدهد

3-با استفاده از تبدیل های مناسب، مراقب خروجی های گوشی تان باشید

یکی از رایج ترین مشکلات کاربران گوشی های هشمند مشکلاتی است که با شارژر، هندزفری و تبدیل های لایتنینگ دارند. اپل گوشی حساسی است و اگر از تبدیل های مناسبی برای آنها استفاده نکنید به زودی آسیب دیده و هزینه های سنگینی را به شما تحمیل می کنند.

استفاده از تبدیل لایتنینگ به aux مناسب یکی دیگر از نکات مهمی است که در افزایش طول عمر گوشی های اپل و کاهش هزینه های تعمیر تاثیر به سزایی دارد.

لوازم جانبی ایفون که عمر گوشی شما را افزایش میدهد

4-هیچ چیز جایگزین شارژر اورجینال اپل نمی شود

گوشی های اپل به واسطه کیفیت رنگ و اینچ صفحه دارای مصرف بالای باتری هستند. رایج ترین مشکل در بین کاربران گوشی های اپل نیز آسیب دیدن شارژر و یا پیدا نکردن یک شارژر مناسب است. تقریبا همه می دانند که برای افزایش طول عمر گوشی باید به استفاده از شارژر اصلی آیفون بپردازند.

باتری گوشی های اپل با اینکه در بهترین کیفیت ممکن تولید می شوند، اما دارای حساسیت بالایی هستند و استفاده از شارژر تقلبی تاثیر مخربی در عمر باتری خواهد داشت.

5-رفتار مناسبی با گوشی هوشمند خود داشته باشید!

نوع رفتاری که با گوشی هوشمندتان دارید در افزایش طول عمر آن تاثیر به سزایی دارد. برای مثال برخی افراد گوشی خود را به هر سمتی پرت می کنند. گاهی نیز در حین کشیدن سیم شارژر، هندزفری و یا اتصال آنها هیچ توجه و دقتی به خرج نمی دهند.

کار کردن با گوشی با دست خیس، توجه نکردن به محل قرار دادن گوشی و رفتار های این چنینی همگی منجر به کاهش طول عمر مفید گوشی هوشمند شما می شود.

لوازم جانبی ایفون که عمر گوشی شما را افزایش میدهد

6-باتری قلب تپنده گوشی شماست

مهمترین نکته در برخورد با اسمارت فون های اپل نوع استفاده از باتری گوشی است. علاوه بر استفاده از شارژر مناسب رعایت نکات دیگری نیز برای افزایش عمر مفید باتری گوشی های آیفون مهم است. اولین مورد در این بحث صحیح شارژ کردن گوشی است. همین که حجم شارژ باتری گوشی به 90 درصد رسید با نگرانی از شارژر استفاده نکنید.

طبق نظر متخصصین بهترین بازه شارژ برای گوشی های اپل محدوده ای بین 30 تا 80 درصد است و بهترین کارایی ممکن را در اختیار شما می گذارد. همچنین توصیه می کنیم هیچوقت تمام طول شب را برای شارژ کردن گوشی های آیفون در نظر نگیرید.

سعی کنید در بازه ها مختلف زمانی و در طول روز به شارژ باتری گوشی های اپل بپردازید تا علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری، عمر باتری آیفون مورد استفاده تان را نیز افزایش دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز