خبرگزاری کار ایران

فروشگاه گارنی٬ قیمت مناسب٬ مشاوره رایگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۱۴

مهمترین عنصر در زیبایی یک فرد ، پوست سالم ، زیبا و درخشان هست . انتخاب لوازم آرایشی ، بهداشتی و مراقبتی با توجه به نوع پوست هر فرد نقش بسزایی در زیبایی دارد . برای زیبایی و شادابی پوست در هر سنی باید مراقبت لازم را با توجه به سن ، نوع پوست و شرایط محیطی هر فرد به صورت روتین روزانه برای پوست انجام داد

ایلنا؛ یکی از معیارهای مهم در انتخاب لوازم مراقبتی و بهداشتی پوست ، شناخت محصولات مختلف ( مانند کرم های دور چشم ، ماسک صورت ، کرم های ضد چروک و ...) برای افراد مختلف هست ، در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات مفیدی در مورد هر محصول مراقبتی را در اختیار شما قرار بدهیم که بتوانید انتخاب بهتری برای زیبایی و سلامت پوست خود داشته باشید.

زیبایی صورت : مهمترین و برجسته ترین عامل در زیبایی صورت ، دارا بودن پوستی سالم می باشد . برای زیبایی صورت بخصوص پوست زیبا با توجه به اینکه هر فرد در چه شرایط آب و هوایی و شخصی زندگی می کند راهکارهای متفاوتی وجود دارد عوامل مختلفی مانند  : استرس زیاد ، استعمال دخانیات ، کم خوابی و استفاده بیش از حد از کامپیوتر و موبایل و نور خورشید زیبایی پوست و صورت را تحت شعاع قرار می دهد .

کرم دور چشم : از کرم های دور چشم با توجه به سن و شرایط پوستی خود می توانید استفاده کنید ، از انواع مختلفی از کرم های دور چشم  که دارای آبرسانی و روشن کنندگی هستند برای سنین پایین تر می توان استفاده کرد .

برای سنین میانسالی و بالاتر از کرم های دور چشمی که علاوه بر آبرسانی و ضد تیرگی  دارای مواد ضد چروک و لیفت قوی هستند می توان استفاده کرد .

ماسک و پد دور چشم : عواملی چون استرس ، کار زیاد ،  آلودگی هوا ، تغذیه نا مناسب ، کشیدن سیگار و کم خوابی و ... باعث بروز تیرگی ، کدر شدن و چروک  پوست  دور چشم می شود. این ماسک ها  با دارا بودن فرمولاسیون خاص قادر هستند  به سرعت با تیرگی و خستگی  پوست دور چشم مقابله کنند و پوست شما را شفاف و لطیف تر کنند .

کرم ضد چروک :  کرم های ضد چروک صورت با خاصیت ضد پیری و آنتی اکسیدانی بسیار قوی ، دارای قدرت بالای تحریک ساخت کلاژن و کلاژن سازی برای پوست هستند ، این کرم ها با  تأمین رطوبت و طراوت پوست ، حس نرمی و لطافت به  پوست می دهند و با عدم ایجاد حس سنگینی و چربی بر روی پوست به بهترین شکل ممکن با پیری پوست و چروک پوست مقابله می کنند

کرم های ضد چروک با توجه به موادی که در ساختار خود دارند به استحکام پوست و جلوگیری از شل شدن پوست مقابله می کند.

پاکسازی پوست : در زندگی صنعتی ما  به همراه آلودگی های امروزی که وجود دارد و تأثیر این آلودگی ها بر پوست نقش ویژگی پاکسازی پوست را نمی توان نادیده گرفت.

استفاده از فوم های شستشو ، اسکراب و لایه بردارها نقش مؤثری در پاکسازی و شادابی پوست دارند .

فوم های شستشو صورت پاک کننده و شوینده حاوی مواد غیر صابونی با اسیدیته سازگار با پوست ، چربی های اضافی پوست ، آلودگی های محیطی و آثار باقیمانده از آرایش را از سطح پوست و منافذ آن پاک کرده و پوست را کاملا پاکسازی می کنند .

همینطور مواد اسکراب پوست ، حاوی ترکیباتی می باشند که ترشح غدد چربی پوست را کنترل و آکنه و جوش صورت را بهبود بخشیده و با ضدعفونی کردن پوست مانع تشکیل مجدد جوش وآکنه می شود و وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشند .

فروشگاه اینترنتی گارنی با ارائه انواع محصولات مختلف بهداشتی و مراقبتی برای تمام سنین و افراد٬ مفتخر است که به تمام هموطنان عزیز در مورد انتخاب محصول مناسب با نیاز پوست آنها از طریق راه های مختلف ارتباطی به صورت رایگان مشاوره دهد .

امتیاز اصلی فروشگاه گارنی فروش بدون واسطه و قیمت بسیار مناسب و مشتری مداری است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز