خبرگزاری کار ایران

ساعت نقره؛ هدیه ای بی نظیر برای انواع سلیقه ها

کد خبر : ۸۰۱۸۴۶

اشخاص هوشمند همواره با یک تیر چند نشان می زنند و با خرید یک اکسسوری زیبنده، چندین بهره از آن خواهند برد. ساعت نقره از آن دست اکسسوری هایی است که هم مورد پسند و جلوه بخش آقایان است و هم خانمها.

سالگرد ازدواجتان نزدیک است و هنوز هدیه ای برای همسر دلبندتان انتخاب نکردید؟ دوست دارید همه در مهمانی شما را ببینند و زیر لب زرق و برق شما را تحسین کنند؟ بدون شک قوی ترین غریزه در انسان بعد از ادامه حیات، جلب توجه و دیده شدن می باشد. اشخاص هوشمند همواره با یک تیر چند نشان می زنند و با خرید یک اکسسوری زیبنده، چندین بهره از آن خواهند برد. ساعت نقره از آن دست اکسسوری هایی است که هم مورد پسند و جلوه بخش آقایان است و هم خانمها.

ساعت نقره؛ هدیه ای بی نظیر برای انواع سلیقه ها

گاهی اوقات یک ساعت پر زرق و برق می تواند از یک النگو و دستبند گرانبها هم بیشتر به شما در زیباتر دیده شدن کمک نماید. بسته به بودجه هر فرد، خرید زیورآلات معمولا گران تمام میشود. مطمئنا هیچ کس بدش نمی آید که با پول کمتر، یک جواهر با کاربردهای بیشتر تهیه نماید. هنگامی که شما یک ساعت نقره زیبا تهیه می نمایید، فقط یک جنس را نخریده اید. شما یک ساعت (نشان دهنده زمان) و یک جواهر را به دست آورده اید.

برای خانم ها چیزی در انتخاب جواهر و آویز های مد نظرشان مهم است، این است که به لباسشان بیاید. یک ساعت از جنس سیلور مرغوب، به جهت شفافیت و براق بودن، هر رنگی را دوباره انعکاس میدهد. این انعکاس رنگ، رمز پیروزی و غلبه این اکسسوری بر دیگر رقبا است. شما با هر لباسی ساعتی با جنس نقره را بیندازید، بیش از پیش دستان زیبایتان را زیباتر نشان خواهد داد. از قدیم الایام ساعت جواهرنشان، جزو جواهرات افراد مشهور و سلطنتی به حساب می آمده.

ویژگی های یک ساعت نقره مناسب و شیک

از دیرباز تا به امروز، نقره نمایان گر و نماد عشق و علاقه بی ریا بوده است. زلال بودن این فلز در نگاه اول، چشم انسان را به خود خیره خواهد کرد علی الخصوص که نقره آن از نوع باکیفیت باشد. اما در خرید یک ساعت مناسب می بایست چند نکته را در نظر گرفت. قبل از هر چیزی بهتر است بدانید؛ اگر پوست شما کول (سرد) است، ساعت نقره بیشتر از همه مناسب شما است.جنس نقره ساعت مورد پسند شما، در اولویت قرار دارد.یک ساعت از جنس نقره با روکش طلای سفید و یا نقره استرلینگ، انتخاب ارجح شما باشد.

نوع موتور (ژاپنی یا سوئیسی) و طرح ساعت هم بسیار مهم می باشند. اگر شما ساعتی زیبا و گران بخرید ولی پس از مدتی کوتاه عقربه های آن از گذر زمان عقب بماند، شما را از خرید و یا هدیه ای که گرفته اید؛ پشیمان و سرخورده خواهد نمود. نوع ساعت کار شده یا نشده هم بسته به موارد استفاده شما متفاوت خواهد بود. اگر برای مجالس خاص می خواهید، کار شده بهتر است. اگر هم برای استفاده مکرر و روزمره و یا محل کار میخواهید، ساعت کار نشده با سنگهای زینتی مناسب تر خواهد بود. در آخر اگر مچ شما درشت و قطور است، از ساعت ظریف تر استفاده کنید و بالعکس.

جواهرات پرطرفدار دختران جوان و خوش سلیقه

بیشترین متقاضیان نیم ست نقره عموما دختران جوان زیبا و خوش سلیقه هستند.  نیم ست های نقره به دو دلیل بسیار هوادار پیدا کرده است؛ طرحهای بسیار گوناگون و متنوع و تعداد کمتر اکسسوری آن (گردنبند و گوشواره). امروزه در تمام مهمانی های دخترانه داشتن یک نیم ست از نان شب هم واجب تر شده است. از همین رو، انتخاب نوع مرغوب آن در عین زیباتر بودن، نکاتی دارد که نباید از آنها غافل بود. برای مثال پوست های سفید با رگه های سبز، زیبایی نقره بر روی بدنشان را دوچندان خواهد کرد.

البته نیم ست نقره در دو مدل دخترانه و زنانه وجود دارد. نوع زنانه آن برای خانم هایی است که می خواهند در مجالس عروسی بدرخشند. یک نیم ست یاقوت نشان نقره ای یا زمردی با طرح خورشید و امثالهم، همان چیزی است که نگاه اطرافیان شما را چند ثانیه معطوف به گردن آویزتان خواهد نمود. اما نوع دخترانه آن با اشکال آویز های اشک و برگ و ستاره، روحیات پرشور و هیجان دخترانه را بیشتر نمایان خواهد کرد.

ساعت نقره؛ هدیه ای بی نظیر برای انواع سلیقه ها

میخواهید کمتر بیمار شوید؛ پس سرویس نقره بخرید!!

تعجب نکنید، این جمله از نظر دنیای پزشکی تایید شده است. فلر نقره خاصیت ضد میکروب قوی دارد به گونه ای که قادر به از بین بردن 700 نوع باکتری است. در کشورهای پیشرفته و در خطوط هوایی، برای ضدعفونی کردن کابین خلبان و مسافرین از موادی با ترکیبات نقره استفاده می نمایند. در یک تحقیق علمی توسط دانشگاه میشیگان آمریکا، ثابت شد خانم هایی که از سرویس نقره بجای طلا استفاده کرده اند، بسیار کمتر از سایر بانوان دچار سرماخوردگی و بیماری های قارچی پوستی و تنفسی شده اند.

سرویس های متشکل از اکسسوری های نقره (گردنبند، گوشواره و دستبند) همواره مورد پسند آقایان جهت کادو دادن به عشق زندگی شان بوده است. این سرویس جدای از زیبایی های فراوان و درخشش بی مثال خود، دارای خواص پزشکی هم می باشند. از همه این موارد مهمتر، تنوع کار و طرح ها در کنار قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر زیورآلات می باشد. اگر از نقره به درستی نگهداری شود، به یکی از با ارزش ترین هدیه در طول زندگی شما تبدیل خواهد شد.

ساعت نقره؛ هدیه ای بی نظیر برای انواع سلیقه ها

و اما سخن پایانی....

همیشه خرید و انتخاب جواهرات با سردرگمی مشتریان همراه بوده است. این سردرگمی ناشی از عدم اطلاعات کافی و تجربه در زمینه فلزشناسی و جواهرسازی و غیره می باشد. تمام این مسائل مضاف بر فروشندگان بعضا سوء استفاده گر از سادگی مشتریان، عاملی شده تا کمتر بتوان به اصالت کالا اطمینان نمود. اما چاره کار کجاست؟

در بین تمامی فروشندگان نقره جات، گالری نقره ماه با تجربه چندین ساله در زمینه فروش ساعت نقره، نیم ست نقره و سرویس نقره یکه تاز می باشد. کیفیت بالای محصولات و قیمت های بسیار مناسب این مجموعه، دست شما را برای انتخاب هرچه بیشتر و متنوع تر جواهرات نقره باز می گذارد. این مجموعه همچنین با مشاوره رایگان به وسیله جواهر شناسان خبره، نگرش بهتری را در جهت خرید اکسسوری های مورد نیازتان را به ارمغان خواهد آورد. بروزترین نوع جواهرات نقره با طرح های کاملا اروپایی که در استایل بازیگران و سلبریتی های هالیوودی مشاهده می کنید، همگی از نوع اصل آن در این گالری موجود می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز