خبرگزاری کار ایران

راهنمای گردش و تفریح در دبی

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۶۰۲

یکی از مقاصد لوکس و گران در نزدیکی ایران، شهر دبی است که با ظاهر مدرن، تفریحات جذاب و هیجان انگیز، امکانات لوکس و ... توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود بکشاند.

به افرادی که در حال برنامه ریزی برای سفر به این شهر هستند و به دنبال راهنمای گردش و تفریح در دبی می‌گردند، خواندن مطالب ادامه پیشنهاد می‌شود.

تفریحات دبی را از دست ندهید

دبی شهری برای خوشگذرانی و تجربه تفریحات و به ویژه تفریحات هیجان انگیز است. مجموعه های تفریحی دبی با بهترین امکانات آماده‌اند تا لحظاتی فراموش نشدنی را رقم بزنند. بهتر است خود را برای بالا بردن آدرنالین آماده کرد و به سراغ یکی از شهربازی‌های مدرن و جذاب این شهر رفت.

شهربازی‌های موشن گیت و آی ام جی ورلد انتخاب‌های خوبی هستند البته برای کودک 2 تا 12 ساله لگولند بهتراست. با فاصله گرفتن از دبی و در ابوظبی گزینه جذاب فراری ورلد وجود دارد و می‌توان حسابی در آن خوش گذراند. پارک آبی وایلد وادی هم از آن گزینه‌های جذاب است که نمی‌توان آن را رد کرد و سخت است که بی خیال دنیای پر از هیجان پارک آبی آتلانتیس شد. سافاری دبی هم از تفریحات پرطرفدار این شهر است و می‌‌توان لحظاتی خوش را در آن تجربه کرد.

برای بازدید از جاذبه‌ها برنامه ریزی کنید

یکی از چیزهایی که باید در سفر به دبی در نظر داشت، برنامه ریزی برای بازدید از جاذبه‌های شهر است. شاید دبی از جاذبه‌های تاریخی برخوردار نباشد اما جاذبه های مدرن دبی و سازه‌های خارق العاده این شهر مشهور هستند. سازه‌هایی که نمونه آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان دید و تنها در دبی فرصت بازدید از آنها وجود دارد.

برج خلیفه به عنوان بلندترین برج  دنیا، مشهورترین جاذبه شهر دبی به حساب می‌آید و به نوعی نماد این شهر هم محسوب می‌شود. در این برج فرصت سوار شدن به طولانی ترین آسانسور دنیا را وجود دارد و می‌توان در مرتفع ترین رستوران دنیا نیز غذا نوش جان کرد. درست روبه روی این برج  آبنمای دبی قرار دارد که بزرگ ترین آبنمای موزیکال دنیاست.

دبی میزبان بزرگ ترین قاب عکس دنیا هم است که دبی فریم نام دارد؛ یکی از جدیدترین و مشهورترین ساختمان‌های دنیا که معماری آن، همه را انگشت به دهان گذاشته است. قدم زدن در ارتفاع و در مسیری شیشه‌ای از جمله تجربه‌های جذابی است که در این سازه انتظار بازدیدکنندگان را می‌کشد.

راهنمای گردش و تفریح در دبی

شب گردی در دبی را تجربه کنید

شب‌های دبی، شور و حال خاصی دارند. سازه‌های مختلف این شهر به هنگام تاریکی هوا، با نورپردازی چشم گیر، هوش از سر می‌برند. در کنار آبنمای دبی می‌توان یکی از به یادماندنی ترین شب‌ها را سپری کرد و شاهد نمایشی دیدنی بود. مرکز خریدهای دبی نیز انتخاب خوبی برای شب گردی هستند.

این مراکز، علاوه بر برخورداری از فروشگاه‌های متنوع، تفریحاتی همچون شهربازی نیز در خود دارند و با داشتن فودکورت‌های جذاب، لحظاتی خوشمزه را خلق می‌کنند. یکی از جدیدترین و متفاوت ترین دیدنی‌های دبی، گاردن گلو یا. باغ نور دبی  است؛ مجموعه عظیمی نورآرایی‌های خارق العاده و رنگارنگ که بازدیدکنندگان را به دنیایی از نور و رنگ دعوت می‌کند و جلوه‌هایی خیره کننده را پیش رو می‌گذارد.

راهنمای گردش و تفریح در دبی

افرادی که برنامه‌ای برای سفر به دبی در سر دارند و به دنبال یک راهنما برای سفر هستند، می‌توانند به سایت کارناوال رفته و با انتخاب این شهر به عنوان مقصد در مورد جاذبه‌های دبی، هزینه سفر، تفریحات این شهر و ... اطلاعات لازم را به دست آورند..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز