خبرگزاری کار ایران

شعله هایی که هرگز خاموش نمی شوند !!!

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۶۹

در آنتالیا یک منطقه باستانی به نام الیمپوس وجود دارد که به علت خروج گاز طبیعی از شکاف سنگلاخ ها شعله های آتش به صورت دائمی از زبانه می کشند و هرگز خاموش نمی شوند.

شاید برای بسیاری از شما دیدن شعله های آتش که در سطح زمین زبانه می کشند بسیار جالب باشد. افرادی که در تور آنتالیا شرکت می کنند شانس دیدن مناظری از این قبیل و همچنین شانس تجربه تفریحاتی هیجان انگیز و وصف ناپذیری را دارند.

آنتالیا دارای جاذبه هایی می باشد که هر ساله توریست های زیادی از کشورهای مختلف به این شهر رویایی می کشاند. در ایران نیز تور آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی کشور است .

آنتالیا در زمان های گذشته نیز به نام آدالیا یا آتالیا خوانده می شد.  زمین آن به دلیل داشتن صخره های ساحلی و احاطه شدن  با کوه ها کاملاً بی نظیر است.  این شهر همچنین از سال 1960 به عنوان دروازه ترکیه شناخته می شود.

شاید برایتان سوال باشد که چه تعداد گردشگر به این شهر می آیند . تعداد توریست های روسی که به این شهر سفر می کنند در سالهای اخیر 56 درصد افزایش یافه و در کل سالانه بیش از 30  میلیون نفر از این شهر بازدید می کنند.

 در آنتالیا یک منطقه باستانی به نام الیمپوس وجود دارد که به علت خروج گاز طبیعی از شکاف سنگلاخ ها شعله های آتش به صورت دائمی از زبانه می کشند و هرگز خاموش نمی شوند . توریست ها و جهانگردان بسیاری برای دیدن این پدیده شگفت انگیز از سراسر دنیا به آنتالیا می آیند .

البته لازم به ذکر است که مشابه این پدیده در رامهرمز ایران نیز وجود دارد ، ولی به علت نبود اطلاع رسانی صحیح برای مردم ایران و جهان ناشناخته است .

بهترین تفریحات آبی کجاست؟

به طور کلی هر شهر دارای ویژگی هایی می باشد که به نوعی نقطه قوت آن محسوب می شود . آنتالیا دارای چندین کیلومتر خط ساحلی می باشد ، سواحلی زیبا که توجه توریست ها را به خود جلب می کند . 

از این رو مسئولان این شهر توجه زیادی به احداث و پیشبرد طرح ها و جاذبه های توریستی می کنند .  انواع تفریحات آبی و بازدید از مکان های تاریخی و  طبیعی و بهترین هتل ها تنها برخی از مزایای شرکت در تور آنتالیا می باشد .

اگر به قصد سفر به ترکیه را دارید ، حتما از شهر آنتالیا که نمایانگر فرهنگ مردم ترکیه است دیدن کنید .  در ضمن قیمت تور آنتالیا بسیار مناسب بوده و برای آندسته از افرادی که توان مالی کمتری دارند یکی از بهترین گزینه های مسافرت محسوب می شود .  برخی از تفریحات آبی آنتالیا عبارتند از:

  • پارک های آبی آنتالیا

آنتالیا چهار پارک آبی دارد که دارای تمامی امکانات بوده و از لحاظ ایمنی نیز در سطح بلایی قرار دارد . یک روز فراموش نشدنی را در این پارک ها  تجربه خواهید کرد . استفاده کردن از سرسره ها ، استخرها و سقوط آزاد در آب ، شما را به دنیای بازی های کودکی می برد . در ضمن از کافه ها و رستوران های خاص موجود در این پارک های آبی غافل نشوید.

شعله هایی که هرگز خاموش نمی شوند !!!

  • قایقرانی در رودهای خروشان

افرادی که دنبال هیجان وصف ناپذیر هستند ، پیشنهاد میکنیم حتما  قایقرانی در آب های خروشان را تجربه کنند .چراکه این یک تجربه واقعاً شگفت انگیز است که مناسب خانواده نیز می باشد ، زیرا اقدامات امنیتی پیشرفته توسط راهنماهای قایقرانی انجام می شود.

  • غواصی در دریای مدیترانه

این یک سفر خاص به دنیای زیر آب است . می توانید از موجودات زیر آب و اشیای مدفون شده در کف دریا و مرجان ها دیدن کنید که به نوع خود یک تجربه شگفت انگیز می باشد.

  • قایق هایی که مخصوص برگزاری مهمانی ها می باشند .

سفر با قایق تفریحی بهترین راه برای تماشای جاذبه های خط ساحلی آنتالیا است.  این سفر با ناهار ، نوشیدنی نامحدود و نمایش ها و موسیقی در قایق است.  زیباترین آبشارها را مشاهده خواهید کرد ، فرصت شنا در آب های نیلگون دریای مدیترانه را خواهید داشت .

شعله هایی که هرگز خاموش نمی شوند !!!

آنچه در بالا ذکر شد تنها بخشی از تفریحات آبی است که در تور آنتالیا به آن خواهید رسید. آنتالیا دارای جاذبه هایی دیگری ازجمله موزه ها، مراکز خرید، هتل های چند ستاره، رستوران های لاکچری و مکان های تاریخی می باشد .

اگر خواهان یک سفر ارزان قیمت به یک شهر خارجی می باشد ، پیشنهاد می کنیم همراه تیم گشت نوید که ارائه دهنده انواع تورهای خارجی و داخلی می باشد در تور آنتالیا  شرکت کنید و یک خاطره رویایی را برای خود بسازید.

گشت نوید: 22332753

https://gashtenavid.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز