خبرگزاری کار ایران

معرفی وبسایت مجله خانوادگی زرین بانو

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۳۰

در سالیان اخیر و با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین خانواده‌ها، دسترسی به منابع کمک آموزشی ، از قبیل منابع آموزشی آشپزی، آموزش کار با کامپیوتر، آموزش های حوزه ی سلامت و ... برای خانواده های ایرانی بسیار آسان شده است . توجه به این حوزه و نشر مقالات و آموزش های هدفمند می تواند کمک دو چندانی به خانواده ها در جهت افزایش توانایی های عملی و علمی آنها کند.

مجله خانوادگی زرین بانو (zarinbano.com) با شناختی کامل نسبت به این حوزه و در جهت افزایش دسترسی خانواده های ایرانی به موارد مورد اشاره تاسیس شده است . بهره مندی از کادری باتجربه و با دانش علمی بالا سبب انتشار مقالاتی یونیک در حوزه های علمی و تخصصی مختلف شده است که تماما بر اساس آخرین مقالات علمی و همچنین آخرین تجربیات عملی کارشناس این سایت تهیه و تنظیم می شود .

آموزش آشپزی :

آموزش آشپزی یکی از مهمترین قسمت های این وبسایت می باشد که به دلیل پیشنیه ی بسیار قوی کادر این بخش از سایت ، مجموعه ای بسیار ارزشمند در حال شکل گیری می باشد . تمامی آموزش ها به صورت عملی انجام گرفته و همین امر سبب اشاره به ریزه کاری های مختلفی توسط نگارنده شده است . اشاره به این نکات که در کمتر جایی سخن از آنها شده است می تواند کمک شایانی به افراد کم تجربه و بخصوص تازه عروس هایی که در پی آموزش آشپزی غذاهای مختلف هستند نماید . قسمت های مختلف این بخش شامل بخش غذاهای ایرانی ، ملل ، فست فود و ... می باشد که به فراخور فصل آموزه های جدید در سایت قرار میگیرد .

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده به زودی قسمتی در بخش آموزش آشپزی با رویکرد آموزش ویدیوی راه اندازی خواهد شد که فایلهای ویدیوی در مورد آموزش های آشپزی مختلف را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا کاربر با آموزشی عملی همراه بوده و عملا هر از نوع نیازی برای مراجعه به کلاس های فیزیکی رها شود .

بخش سلامت :

بخش سلامت زرین بانو یکی دیگر از بخش های بسیار مهم این سایت می باشد که تخصصی بودن آن نیازمند وجود متخصصان امر در این قسمت می باشد. چنین نیازی سبب شده است که تیمی فنی و متخصص در این قسمت شروع به فعالیت نمایند و مطالبی بسیار ارزشمند را با توجه به آخرین مقالات علمی و تخصصی در اختیار کاربران قرار دهند.

در این بخش به بررسی خواص انواع گیاهان دارویی همچون رازیانه، کاسنی، کندر، خواص نعناع و ... پرداخته شده است. در این سری از مقالات سعی شده است که علاوه بر معرفی اولیه ، فواید درمانی گیاهان و میوه ها برشمرده شده و موارد مصرف آنها عنوان شود. موارد مصرف و منع مصرف این گیاهان می تواند نقشه ی راهی بسیار سودمند را در اختیار کاربر قرار دهد تا با دیدی بازتر به انتخاب مواد مصرفی خود اقدام نماید . عدم توجه به این موراد می تواند عواقب ناخوشایند برای کاربر داشته باشد .

معرفی وبسایت مجله خانوادگی زرین بانو

این مورد بخصوص برای بانوان باردار بسیار مهم می باشد و در تمامی مقالات بخش سلامت در مورد استفاده در دوران بارداری و شیردهی هشدارهایی داده شده است .

برای مثال در مقاله ی خواص کاسنی بعد از برشمردن ویتامین های این گیاه ارزشمند ، به موراد مصرف آن و خواص آن برای سلامت بدن اشاره شده است . در ادامه به برشمردن خواص عرق کاسنی و مضرات مصرف آن اشاره شده است . " جالب است بدانید که در صورت مصرف بیش از اندازه عرق کاسنی ، امکان آسیب و تخریب شبکیه چشم وجود دارد "

بدیهی است که عدم توجه به این موارد می تواند آسیبی جبران ناپذیر برای مصرف کننده داشته باشد .

بخش گل و گیاه :

بخش گل و گیاه زرین بانو از دیگر بخش های تخصصی این سایت می باشد که تجربه ی کاشت و نگهداری از گل های مختلف در نوشتن مقالات آن بسیار مورد توجه قرار داده شده است . در این بخش نگارندگان تنها مجاز به نوشتن مقالاتی هستند که شخصا تجربه ی نگهداری و مراقبت از آن گل یا گیاه را داشته باشند .

برای مثال در موردی همچون گل سانسوریا که بیشتر در بین عموم با نام گل زبان مادر شوهر شناخته می شود، نکات ریزی گفته شده است که کمتر در سطح نت پیدا می شود و بیشتر باید در نزد افراد با تجربه به دنبال آنها گشت .

چنین رویکردی در نگارش این مقالات سبب شده است که مقالاتی بسیار ارزشمند پدید آمده و سطح علمی و تجربی این بخش به صورت محسوسی افزایش یابد .

یکی از مهمترین مواردی که باید در گلکاری به آن توجه کرد شناخت گل و یا هم خانواده های آن گل می باشد که بدون این شناخت مشکلات بسیاری در پرورش گیاهان بوجود خواهد آمد . از دیگر موارد بسیار مهم در این زمینه آشنایی با محل رشد طبیعی گیاه می باشد . بسیاری از گیاهان موجود در بازار در طبیعت نیز موجود می باشند که شناخت کافی از شرایط زندگی آنها در طبیعت می تواند کمک بسیاری در درک صحیح نگهداری از آن گل داشته باشد.

بخش گردشگری :

گردشگری از بخش های دیگر این سایت می باشد که در آن مقالات با توجه به سابقه ی شخصی نویسنده نگارش می شود. در این بخش که با سرعت کمتری نسبت به سایر بخش های در حال پیشروی است علاوه بر معرفی اماکن زیبای ایران زمین ، به موارد و وسایل مورد نیاز در سفر نیز اشاره شده است . برای مثال در مقاله داروهای مورد نیاز برای سفر ، به داروهایی که در زمان سفر ممکن است مسافران به آنها احتیاج پیدا کنند اشاره شده و موارد مصرف آنها به صورت موردی بیان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز