خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید آبسردکن و یخساز خانگی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۸۲۰

نوشیدن آب خنک و گوارا در هر فصلی از سال تجربه ای لذت بخش برای بیشتر افراد می باشد. امروزه تجهیزات سرمایشی مختلفی در این زمینه ساخته می شوند که علاوه بر رفع این نیاز ، امکانات دیگری نیز همچون تهیه آب داغ ، آب ولرم و ... نیز برای افراد فراهم می نمایند. از آب داغ حاصل از این دستگاه ها می توان انواع دمنوش ، چای آماده ، نسکافه و ... آماده کرد.

ایلنا؛ حتی برخی از آبسردکن های چند منظوره ای دارای محفظه کوچک یخچالی نیز می باشند که کاربر میتواند برای خنک نگه داشتن مواد غذایی و انواع نوشیدنی از آن استفاده کند. به دلیل برخی محدودیت ها استفاده از یخچال در بیشتر مکان ها به خصوص مکان های عمومی ، اداره ها ، محل کار و ... صرفه اقتصادی ندارد. از این رو در این مکان ها برای تأمین مایحتاج روزانه افراد به آب خنک و حتی آب داغ از انواع آبسردکن ها استفاده می شود.

آبسردکن در مدل های مختلفی ساخته می شوند و هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. در مکان های شلوغ همچون رستوران ، هتل ، کافی شاپ و ... که نیاز مداوم به آب خنک برای مشتریان خود دارند، می بایست به جای آبسردکن از یخساز حبه ای استفاده نمود. این دستگاه ها نیز در انواع مدل های مختلف خانگی، رستورانی و صنعتی ساخته می شوند. در ادامه به بررسی جامع آبسردکن و یخساز پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم مطالب مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید.

آبسردکن یا یخ ساز، کدام بهتر است؟

در واقع هر کدام از این دستگاه ها مزیت های خاص خود را دارند و نمی توان گفت کدام نسبت به دیگری برتر می باشد. به عنوان مثال آبسردکن ها توانایی تولید پی در پی آب خنک را ندارند.

در مکان های همچون رستوران ، هتل ، کافی شاپ و ... که نیاز به آب خنک بیشتر است ، می بایست از یخساز استفاده نمود. زیرا موتور آبسردکن ها در اثر استفاده مکرر و پشت سر هم ، داغ شده و دچار سوختگی می گردد.

یخساز حبه ای دستگاهی برای تولید یخ های ریز مکعبی شکل و خوراکی می باشد. از این یخ های کاملا بهداشتی می توان برای خنک کردن آب و نوشیدنی ها بهره برد. یخساز در انواع مدل های یخساز خانگی ، رستورانی و صنعتی ساخته می شوند.

یخساز خانگی قابلیت اتصال به آب شهری را ندارد و مخزن یخسازی آن دستی پر میشود. از این دستگاه می توان در منزل و حتی محل کار نیز استفاده کرد.

راهنمای خرید آبسردکن و یخساز خانگی

یخساز رستورانی کارکرد تمام اتوماتیک دارد. این دستگاه مستقیما به آب شهری وصل شده و تمامی عملیات یخ سازی را به صورت خودکار انجام می دهد. کاربر به هنگام نیاز می تواند یخ های حاصل از این دستگاه را برداشت نماید.

در یخسازهای صنعتی نیز ظرفیت تولید یخ بسیار بالا است. همان طور که پیداست این یخسازها بیشتر برای مصارف صنعتی به کار گرفته میشوند.

بر خلاف یخساز ، آبسردکن ها علاوه بر آب خنک ، قابلیت های دیگری نیز دارند. این دستگاه ها نیز  در انواع مختلف آبسردکن صنعتی و چند منظوره ای ساخته می شوند. آبسردکن های صنعتی مستقیما به آب شهری وصل شده و برای مراکز عمومی و شلوغ همچون، مساجد٬ معابر کنار خیابان، ترمینال ها، سالن های ورزشی و ... مناسب می باشند. در حالی که آبسردکن های چند منظوره ای علاوه بر قابلیت وصل شدن به آب شهری ، می توانند به یک مخزن نیز مجهز شوند و یا هر کدام از این قابلیت ها را جداگانه داشته باشند.

استفاده از آبسردکن های مخزن دار برای مکان های فاقد آب لوله کشی شده ، یکی از مزیت های اصلی این نوع دستگاه ها می باشد.

شایان ذکر است که آبسردکن های چند منظوره ای تنوع زیادی دارند که عبارتند از : آبسردکن رومیزی، آبسردکن فیلتردار، آبسردکن یخچال دار، آبسردکن کابین دار، آبسردکن های مخزن دار و بدون مخزن

آبسردکن رومیزی قابلیت وصل شدن مستقیم به آب شهری را نداشته و دارای مخزن ذخیره آب می باشد. وزن این دستگاه سبک و ابعاد آن بسیار کوچکتر از سایر آبسردکن ها است. از این رو می توان دستگاه را در کابینت نیز قرار داد. استفاده از این آبسردکن در منزل و دفتر کار بسیار رواج دارد.

راهنمای خرید آبسردکن و یخساز خانگی

آبسردکن فیلتردار نیز فقط به آب شهری وصل می شوند. کیفیت آب خروجی به لحاظ طعم و مزه در این آبسردکن ها بسیار عالی است. تنها معایب این دستگاه ها ، هزینه اضافه هر دوره تعویض فیلترها می باشد. ناگفته نماند که در برخی از آبسردکن ها مخزن دار، می توان از مخزن فیلتر دار برای تصفیه آب در آنها استفاده نمود.

آبسردکن های یخچال دار معمولا یک کابین کوچک یخچالی به حجم 20 لیتر در قسمت پایین دارند. کاربر از این طریق می تواند انواع آبمیوه ، نوشابه و ... در داخل این محفظه خنک نگه دارد. استفاده از این دستگاه ها در محیط کاری و اداری می تواند بسیار مفید واقع گردد.

در آبسردکن های کابین دار، نیز یک محفظه کوچک همانند آبسردکن های یخچال دار وجود دارد، با این تفاوت که این کابین مجهز به سیستم سرمایشی نمی باشد. می توان برای قرار دادن لیوان ها ، بسته های چای آماده ، نسکافه و ... از این کابین استفاده کرد.

تجهیزات سرمایشی ساخت اندیشه سبز

اندیشه سبز بعنوان یکی از تولید کنندگان قدیمی و فعال در عرصه تولید دستگاه های صنعتی ، انواع محصولات برودتی نیز تولید و به فروش می رساند. از جمله تجهیزات سرمایشی اندیشه سبز می توان به انواع آبسردکن چند منظوره ای و یخساز حبه ای اشاره نمود. کیفیت این محصولات به نحو قابل ملاحظه ای ایده آل بوده و از دوام بالایی برخوردار می باشند.

این محصولات از قطعات بسیار با کیفیت خارجی و اروپایی ساخته شده اند. اندیشه سبز به صورت رسمی و انحصاری آبسردکن و یخساز خانگی آزتک و یخساز رستورانی آلبرتینی ساخت کشور ترکیه را به داخل بازار ایران عرضه می نماید. این محصولات به همراه 12 ماه گارانتی معتبر و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میگردند. می توانید برای دریافت مشاوره بیشتر در زمینه خرید آبسردکن و یخساز با شماره 09144485590 ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز