خبرگزاری کار ایران

با محصولات بادی و تفریحی سایت نمایندگی اینتکس ایران آشنا شویم

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۷۳۸

تابستان را با قایق بادی، استخر پیش ساخته و استخر بادی از نمایندگی اینتکس لذت بخش بگذرانیم

یک تفریح و ورزش هیجانی با انواع قایق بادی

تفریح در آب و آبتنی همیشه برای انسان ها جالب بوده است چون هیجان خاص بهمراه لذت و فعالیت جسمی را بهمراه دارد، قایق بادی یکی از محصولاتی است که دغدغه های حمل و نقل قایق های فایبرگلاس را کم کرده و لذت همراه داشتن یک قایق شخصی را حتی داخل کوله مسافرتی به شما میدهد! قیمت ارزان قایق های بادی این امکان را حتی به خانواده ها میدهد تا برای کودکان نیز این محصول را خریداری کنند، البته قایق های بادی حرفه ای برای استفاده سنین بالاتر نیز ساخته میشوند که براحتی امکان نصب موتور روی بدنه نیز دارند که به آنها قایق بادی جیمینی گفته میشود، از شرکت های معتبر فروشنده قایق های بادی جیمینی میتوان به بست وی و زودیاک اشاره داشت که در تمامی کشور ها دارای نمایندگی میباشند، کمپانی قدرتمند دیگری که امروزه سر زبانها افتاده و محصولات معمولی تا نسبتا خوبی تولید میکند اینتکس است، دلیل قدرت این شرکت قیمت تمام شده کالاهایش است که با تنوع زیادی که دارد به سراغ جنگ با تمامی برند های دیگر رفته و از قایق یک نفره بادی کایاک و ساده تا قایق بادی 5 نفره اکسکروشن و حتی مارینر 4 نفره با کف فایبر گلاس نیز تولید این شرکت میباشد، رنگ بندی زیبای قایق های بادی اینتکس دیگر هیچ بهانه ای را برای خرید سایر سلیقه ها بر جای نگذاشته و همواره خریداران قایق های بادی این شرکت با دست پر از این کمپانی خرید مینمایند.

تابستان میتواند خنک تر و راحت تر سپری شود با استخر های بادی

لذت آبتنی در تابستان با محصولات بادی ادامه داشته و یکی از دسته بندی های دیگر این شرکت ها استخر بادی است، شاید در مرحله اول تعجب کنید که یک استخر بادی داخل یک بسته بندی شیرینی یک کیلویی قرار گرفته باشد! ولی بعد از باز کردن و باد کردن استخر با پمپ بادی مخصوص یا همان تلمبه شگفت زده خواهید شد، در هر اندازه که به آب نیاز داشته باشید میتوانید از استخر بادی استفاده کنید، اگر مصرف شما داخل حمام باشد و برای آب بازی کودک دلبندتان میتوانید از سایز وان بادی استفاده کنید که باعث ماندگاری بیشتر کودک شما داخل حمام میگردد.

اگر نیاز به سایز های بزرگ تر دارید که نوجوانان بتوانند داخل حیاط و یا تراس یا پشت بام از استخر بادی خود لذت ببرند از سایز های بزرگ تر استفاده کنید. جالب تر اینکه استخر بادی با سیاز خانوادگی نیز تولید میگردد تا اعضای خانواده بتوانند در هوای گرم تابستانی در کنار یکدیگر لذت برده و تفریح کاملی را داشته باشند. راجع به اشکال مختلف استخر بادی که در اینترنت دیده میشود باید گفت که به دلیل نیاز سنی برای رده های مختلف افراد است، استخر های بادی نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان یا خانوادگی از جمله مدل های این محصول است، استخر بادی ارتفاع محدودی دارد و بلند ترین آن ها تا 65 سانتی متراست که حجم آبی در حدود 1000 لیتر دارد.

با محصولات بادی و تفریحی سایت نمایندگی اینتکس ایران آشنا شویم

با استخر پیش ساخته از هزینه ساخت استخر بتنی و سیمانی در امانید

تفاوت بسیار زیادی بین یک استخر بتنی و استخر پیش ساخته وجود دارد، یکی از بهترین مکان هایی که استخر بتنی حرفی برای گفتن ندارد، جاهایی است که محدودیت فضایی وجود دارد، چرا که در حال حاضر بیشتر ویلا ها بسیار کوچک تر از حد یک استخر فضا دارند و استخر پیش ساخته میتواند گزینه بسیار مناسبی برای این فضاها باشد، چرا که دیگر فضایی بطور کامل اشغال نشده و یا براحتی میتوان این استخر را باز و بسته کرد که محدودیت فضایی بوجود نیاورد، استخر های پیش ساخته ابعاد مختلفی دارند که از سایز های اتاقی و تراسی تا سایز های پشت بام و حیاط و ویلا قابل تهیه میباشند. از مهمترین محاسن این نوع استخر عدم نیاز به گود برداری و آب بندی آن است که باعث ایجاد اختلاف قیمت شدیدی با استخر های بتنی میگردد، استخر پیش ساخته دارای پمپ تصفیه آب بوده و این پمپ ها در انواع مختلفی تولید میشوند، از مدل کارتریجی تا پمپ تصفیه آب حرفه ای شنی یا همان سیلیسی، در ضمن این استخر ها دارای لوازم جانبی بوده که شامل نردبان، زیر انداز و روکش است. نصب بسیار ساده استخر پیش ساخته در شبکه های اجتماعی قابل رویت است که بطور سریع و راحت اینکار انجام میگردد، ولی در صورت نیاز به خرید استخر پیش ساخته فایبر گلاس حتما از نصاب های متخصص باید استفاده نمایید تا به استخر شما آسیبی نرسد، برند های متعدد استخر های پیش ساخته عبارت است از: اینتکس/ بست وی/ زودیاک/ جیلونگ که مهمترین آنها میباشند.

با محصولات بادی و تفریحی سایت نمایندگی اینتکس ایران آشنا شویم

بهترین را حل ها برای خرید یک چادر مسافرتی چیست و چرا نمیتوانیم یک چادر خوب را انتخاب کنیم؟

برای بعضی از افراد قیمت یک چادر مسافرتی بسیار مهم است، تلرانس قیمتی چادر های مسافرتی بسیار زیاد است و بعضی مواقع اختلاف قیمت میلیونی در این کالا دیده میشود، این قیمت ناشی از کشور سازنده، مواد اولیه، برند، کیفیت دوخت و تولید چادر های مسافرتی است.

دومین قسمت تعداد نفرات یک چادر مسافرتی میباشد، این تعداد نفرات بسته به نیاز خریدار باید انتخاب شود و پیشنهاد میشود حتی با تعداد بیشتر نیز تهیه نشود چرا که برای حمل و نقل دارای مشکلاتی میشوید. معمولا تعداد نفرات در چادر های مسافرتی ایرانی بصورت نشسته و در چاد رهای خارجی بصورت خوابیده محاسبه میگردد، روش تبدیل این تعداد برای خواب به این صورت است که ظرفیت نشسته باید بر عدد 2 تقسیم شود.

انواع مختلف چادر های مسافرتی بسته به نوع استفاده از آنها ساخته شده است، چادر های کمپینگ با ارتفاع کوتاه تر و چادر های خانوادگی بلند تر تولید میشوند، چادر های کوهنوردی نیز با ارتفاع 70 تا 90 سانت ساخته میشوند که از دلایل این ارتفاع کوتاه میتوان به عدم نفوذ باد و باران بداخل محصول اشاره کرد. از سری چادر های مسافرتی راحت باز شو میتوان به چادر مسافرتی اتوماتیک و چادر مسافرتی فنری اشاره داشت که در کمتر از چند ثانیه قابل نصب و راه اندازی میباشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز