خبرگزاری کار ایران

بهترین خطوط هوایی فعال در خاورمیانه

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۷۵

سفر هوایی را بیشتر می‌پسندید یا زمینی؟ اکثر مسافران برای کم کردن مسافت و زمان یک سفر هوایی را بیشتر ترجیح می‌دهند. به همین خاطر رقابت بین خطوط هوایی در راستای جلب نظر و رضایت مسافران، افزایش‌یافته است و هرکدام سعی در ارائه خدماتی متمایز و متنوع به مسافران خود هستند.

بنا به اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، این روزها کمتر ایرلاینی را می‌بینیم که مسافری را ناراضی در آسمان بدرقه کند. زمانی که شما بلیط هواپیما را خریداری می‌کنید، ناگهان با حجم عظیمی از امکانات خطوط هوایی مواجه می‌شوید که شاید در پروازهای کوتاه فرصت لذت بردن از همه آن‌ها را نداشته باشید. مثلاً با خرید بلیط لوفت هانزا متوجه خواهید شد که این شرکت هوایی برای شما چه برنامه‌های در نظر گرفته، تا حدی که اصلاً دلتان نخواهد از هواپیما پیاده شوید.

البته در ایرلاین‌های ایرانی هم این موارد کم‌وبیش دیده می‌شود. با خرید بلیط ماهان که یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی ایران می‌باشد از یک امکانات عالی و درجه‌یک بهره‌مند خواهید شد.

مشهورترین خطوط هوایی خاورمیانه

در ادامه با چند شرکت هواپیمایی فعال در خاورمیانه که خدماتی در حد جهانی ارائه می‌دهند، آشنا خواهیم شد.

  1. ایر عربیا

با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت در خاورمیانه آشنا شوید.

 دفتر مرکزی این ایرلاین در فرودگاه بین‌المللی شارجه قرار دارد و جز ایرلاین‌های ارزان‌قیمت امارات شناخته می‌شود. ایرعربیا با شعار "کمتر بپردازید، بیش‌تر پرواز کنید" به بیش از 140 مقصد در جهان پرواز می‌کند و تعداد ناوگان آن به 38 فروند می‌رسد.

این شرکت علاوه بر فرودگاه شارجه دارای مرکزیت در کشورهای دیگر ازجمله  فرودگاه بین‌المللی رأس الخیمه و شهرهای کازابلانکا و اسکندریه است. همچنین ایرعربیا در چند شهر ایران مانند تهران، شیراز، مشهد و لار، دفتر نمایندگی انحصاری ایجاد کرده است.

بابت خدمات ارائه‌دهنده ایرلاین هم نگران نباشید. باوجوداینکه شما بلیط هواپیما خود را ارزان می‌خرید، اما از امکانات درجه‌یک بهره‌مند می‌شوید.

  1. عمان ایر

عمان ایر شرکت هواپیمایی ملی کشور عمان است که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی مسقط قرار دارد.

جالب است بدانید عمان ایر  اولین شرکت هواپیمایی جهان است که در سال 2010، خدمات تلفن همراه و اینترنت وای فای را در حین پرواز به مسافران خود ارائه کرد و در سال 2011 جایزه طلایی خطوط پروازی سال را تصاحب نمود.

با توجه به مرکزیت شهر مسقط، بلیط عمان‌ایر بهترین گزینه برای ایرانیانی است که می‌خواهند با نرخ بلیط مناسب، کیفیت پرواز بالا و کوتاه‌ترین زمان به کشورهای آسیایی سفر کنند. همچنین هواپیمایی عمان‌ایر علاوه بر پرواز تهران به مسقط، پرواز مستقیم مشهد به مسقط را نیز در ساعات پروازی مختلف ارائه می‌دهد.

ازجمله مزیت‌های که عمان ایر را متفاوت می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-2- پرواز به کشورهای آسیایی با کمترین توقف: ایرلاین عمان ایر به بیشتر شهرهای آسیایی با کمترین ساعت توقف، مناسب‌ترین نرخ، بهترین ساعت پرواز و همچنین هواپیمای مدرن بوئینگ و ایرباس سفر کنید.

2-2- ارائه کترینگ رایگان در مسیرهای پروازی: این شرکت در مسیرهای پروازهای خود و با توجه به مدت پرواز، غذا و نوشیدنی‌های متنوعی  ارائه می‌دهد. مسافرانی که گیاه‌خوار و یا رژیم غذایی مخصوصی دارند، می‌توانند غذای خود را سفارش دهند.

3-2- ارائه اینترنت و تلفن ماهواره‌ای: این ایرلاین دارای کلاس‌های پروازی اکونومی، بیزنس کلاس و فرست است و در تمامی آن‌ها امکاناتی نظیر مانیتور شخصی، اینترنت و خط تلفن ماهواره‌ای به مسافران ارائه می‌شود.

بهترین خطوط هوایی فعال در خاورمیانه

  1. امارات

ایرلاینی درخشان در خاورمیانه که در زمره برترین خطوط هواپیمایی جهانی جای گرفته است.

این شرکت اماراتی در شهر دبی قرار دارد و به بیش از 150 مقصد جهان روزانه پروازهای منظمی را انجام می‌دهد. امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است که  در هفته بیش از سه هزار و 400 پرواز به 133 شهر در 74 کشور جهان انجام می‌دهد.

سفر با این ایرلاین تجربه متفاوتی را برای مسافران خود خلق خواهد کرد. امکانات و خدمات اماراتی متنوع و خاص است و در طول پرواز بعد مسافت را متوجه نخواهید شد.

اماراتی به‌روزترین سرگرمی‌های ممکنه را که در ارتفاع چند هزار پای می‌توان انجام داد، در هواپیما قرار داده است. تماشای فیلم و انیمیشن در تلویزیون‌های ICE با هزار و  200 کانال تلویزیونی، استفاده از اینترنت پرسرعت، اپلیکیشن‌های بازی، سیستم خبری، مشاهده دوربین خارج از هواپیما و ده‌ها سرگرمی دیگر.

غذای خود را مطابق ذائقه و مذهب خود از بین هزاران نوع غذا انتخاب کنید. در اماراتی کودکان هم با توجه به تنوع و رنگ منوی، غذای خود را تا آخر خواهند خود.

ناوگان اماراتی را هواپیماهای نو و مدرن دنیا تشکیل می‌دهند و صندلی‌های آن با تکنولوژی‌های پیشرفت چیده است. البته چندین فروند هواپیمای جدید دیگر در لیست خریدهای این شرکت قرار دارد.

همچنین قابل‌ذکر است خدمه این ایرلاین جز خوش‌پوش‌ترین خطوط هوایی جهان هستند.

  1. قطر ایرویز

قطری یکی از ایرلاین‌های بزرگ و مدرن در جهان است. نظارت این ایرلاین بر نحوه خدمات و خدمه زبانزد در جهان است.

قطر ایرویز شرکت هواپیمایی کشور قطر است و قطب اصلی آن در فرودگاه بین‌المللی حمد قرار دارد.

قطری هم همانند ایرلاین‌های دیگر امکانات سرگرم کننده‌ای را برای مسافران خود در نظر گرفته است.

به سیستم سرگرمی کننده قطری در هواپیما "Oryx One" گفته می‌شود. در مسافت‌های طولانی امکاناتی نظیر صفحه‌های نمایش دهنده انواع فیلم، موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، بازی، نقشه‌های جهانی، اطلاعاتی درباره کشور، شهر مقصد و یک تلفن شخصی برای مسافران در نظر گرفته‌شده است.

همچنین هواپیماهای این ایرلاین به سالن سمینار، کافی شاپ و نایت کلاب مجهز هستند.

یکی دیگر از علل محبوبیت قطری بین مسافران، وجود خدمه مجرب و کارآزموده است.

بهترین خطوط هوایی فعال در خاورمیانه

مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما را دارند می‌توانند به‌دوراز دغدغه و نگرانی به سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک مراجعه و بلیط آنلاین خود را خریداری کنند. البته اگر قبل از خرید سؤال و ابهامی در این زمینه وجود  داشت، با کارشناسان آژانس و با شماره 88880000-021 تماس بگیرند و سؤالات خود را جویا شوند.

همچنین اگر مایل به خرید آنلاین نیستید با حضور در ستاره ونک بلیط مقصد موردنظر خود را خریداری نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز