خبرگزاری کار ایران

محصولاتی ویژه، مختص آقایان مشکل پسند؛

معرفی لاین جدید مردانه مای

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۸۲۲

در این مقاله برخی محصولات بهداشتی مای، مخصوص آقایان معرفی و بررسی شده است.

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی مای

برند مای محصولات باکیفیت خود را در ایران تولید و به سایر کشورهای جهان صادر می‌کند. محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، محصولات تخصصی پوست و مو، لوازم آرایشی و عطرهای برند مای توانسته‌اند جای خود را در دل مردم ایران باز کنند.

محصولات آرایشی و بهداشتی مای، از سال 2003 میلادی به بازارهای ایران ارائه شده‌اند. همچنین این محصولات تحت لیسانس Kahl & Co آلمان بوده و خوشبختانه توانسته است طی این سال‌ها با حفظ کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب، سلامت و شادابی پوست و موی هم وطننان عزیز را برآورده سازد.

محصولات آرایشی و بهداشتی مای با سابقه‌ای درخشان و طولانی در مقیاس بزرگی اقدام به تامین و تولید محصولات مورد نیاز ایرانیان کرده است. در حوزه‌ی سلامت پوست و مو، اغلب توصیه‌ی پزشکان برای مراجعین، محصولات برند مای است. طبق نظرسنجی‌های انجام شده بیش از 4000 پزشک پوست، مو و زیبایی در کشور محصولات برند مای را برای مراجعان خود تجویز کرده‌اند.

گروه محصولات آرایشی و بهداشتی مای

برند مای توانسته در زمینه‌ی تولید محصولات خود در گروه‌های آرایشی، بهداشتی، تخصصی و عطر، محصولات متنوع و با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه به این گروه‌ها اشاره خواهد شد.

  • محصولات مراقبت از آفتاب
  • محصولات مراقبت از مو
  • محصولات مراقبت از پوست
  • محصولات تخصصی پوست و مو
  • محصولات بهداشتی آقایان
  • عطر و خوشبوکننده بدن
  • محصولات کودک

همانطور که در ابتدا بیان شد، برند مای در زمینه‌ی تولید عطرها، دئودورانت مردانه و زنانه و بادی اسپلش‌های زنانه و مردانه نیز فعالیت ویژه دارد. خصوصا با گرم شدن هوا و رسیدن فصل گرما افزایش تعریق بدن در زنان و مردان باعث نارضایتی گشته است.

از طرفی آثار و لک‌هایی که ناشی از تعریق بدن بوده و روی لباس افراد به جا می‌مانند، می‌توانند صحنه‌ی ناخوشایندی را ایجاد کنند. بوی بدی که در اثر عرق کردن در بدن ایجاد می‌شود، مشکلی است که باعث شکایت بسیاری از خانم‌ها و آقایان شده است. اما با محصولات بهداشتی مای، دیگر لازم نیست نگران این مشکلات ناشی از گرما و تعریق بود.

بادی اسپلش‌ها و رول دئودورانت‌های مای از جمله این محصولات هستند که در بین مصرف کنندگان خانم و آقا، جای خود را باز کرده است. در ادامه ویژگی‌های بادی اسپلش مردانه‌ی مای و همچنین رول دئودورانت مردانه مای بررسی شده است.

قبل از بررسی این دو محصول از برند مای بادی اسپلش‌ها بررسی می‌شود.

بادی اسپلش (Body splash) چیست؟

بادی اسپلش‌ها، در گروه‌ اسپری‌های خوشبوکننده مخصوص بدن قرار می‌گیرند. این نوع از خوشبوکننده‌ها در واقع نه عطر هستند و نه ادکلن. ترکیبی رقیق و مایع داشته و در آن‌ها از آب الکل و ترکیبات طبیعی استفاده شده است. البته باید دانست این محصول دست کمی از ادکلن ندارد. با این تفاوت که ماندگاری آن از ادکلن کمتر است. بادی اسپلش با عطر و رایحه‌ی دلپذیر خود حتی در میان مردان نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بادی اسپلش مردانه مونت وین ‌مای

 معرفی لاین جدید مردانه مای

بادی اسپلش مردانه مونت وین‌ مای علاوه بر عطر خوش و دلپذیر خود باعث تغییراتی همچون نرمی، شفافیت و شادابی پوست نیز می‌شود. این محصول قیمت مناسبی داشته و هیچ خطری نیز برای سلامتی پوست آقایان ندارد. این بادی اسپلش به دلیل داشتن گلیسیرین، از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث ایجاد حس خنکی و طراوت پوست می‌شود. این محصول مانع تعرق بیش از حد نیز می‌شود. بعد از استحمام می‌توان ان را بر روی پوست بدن استفاده کرد. توصیه می‌شود از استفاده‌ی بادی اسپلش آقایان مای بر روی لباس خودداری شود.

ویژگی‌های بادی اسپلش مردانه‌ مای

  • عطر و رایحه‌ی خوش و دلپذیر
  • ایجاد حس خنکی و طراوت در پوست ج
  • لوگیری از خشکی پوست
  • جلوگیری از تعرق بیش از حد
  • تغذیه و جوان سازی پوست
  • قیمت مناسب

روش استفاده از بادی اسپلش مردانه‌ مای

بعد از بیرون آمدن از حمام، بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش مردانه‌ مای است. چرا که در این زمان هنوز منافذ پوست باز بوده و توانایی جذب مواد افزایش می‌یابد. اسپری کردن این محصول در چنین زمانی روی پوست، احساس شادابی و طراوت زیادی را به ارمغان خواهد آورد.

باید توجه داشت که بعد از خروج از حمام، بدن را با حوله ای تمیز خشک و بادی اسپلش مردانه‌ی مای را با فاصله مناسب از بدن اسپری کرد. برای ماندگاری بهتر این محصول می‌توان در سطوح مورد نظر از بدن این عمل را دوبار تکرار کرد. پس از خشک شدن کامل بادی اسپلش بر روی پوست، می‌توان لباس خود را پوشید.

لازم به ذکر است که بدترین زمان برای استفاده از بادی ‌اسپلش‌ها، زمانی است که که بدن عرق کرده و در اثر آن بدن بوی بدی می‌دهد. چرا که در این شرایط بوی عرق بدن با رایحه‌ی بادی اسپلش ترکیب شده و بوی نامطبوعی را ایجاد می‌کند. همچنین باعث ایجاد چسبندگی در پوست نیز می‌شود.

رول دئودورانت مردانه‌ مای

یکی دیگر از محصولات بهداشتی آقایان مای، رول دئودورانت مردانه‌ مای است. این محصول نیز به دلیل ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فردی که دارد توانسته طرفداران زیادی در بین آقایان پیدا کند. رول دئودورانت مردانه مای دارای چند رایحه‌ی طبیعی و دلچسب است. رایحه‌هایی همچون مرکبات، لیموی تازه، برگاموت و شکوفه‌های پرتقال و همچنین دانه لوبیا تونکا که بوی خوش و مست کننده ی طبیعت را به مشام می‌رساند.

همچنین رول دئودورانت مردانه‌ مای با ماندگاری بالای خود، به مدت 24 ساعت اثر خود را روی بدن حفظ می‌کند. رول دئودورانت مردانه مای فاقد الکل بوده و با پوست‌های ضعیف و حساس سازگار است. بعد از مصرف نیز لک و سفیدی روی لباس به جا نمی‌گذارد.

 معرفی لاین جدید مردانه مای

ویژگی‌های رول دئودورانت مردانه مای

  • رایحه‌های متنوع و طبیعی
  • ماندگاری 24 ساعته
  • عدم ایجاد لکه و سفیدی بعد از استفاده روی لباس
  • فاقد الکل م
  • ناسب برای پوست‌های ضعیف و حساس

با معرفی دئودورانت و بادی اسپلش‌های مردانه ی مای لازم است تا با تفاوت‌های این دو محصول آشنا شد.

تفاوت عطر و اسپری‌های معمولی با بادی اسپلش‌های مای

وجود روغن معطر در عطرها و اودکلن‌ها باعث ماندگاری آن‌ها می‌شود. این در حالی است که بادی‌ اسپلش‌ها، فاقد این نوع روغن معطر هستند. دلیل پخش و از بین رفتن نسبتا سریع‌تر بوی بادی اسپلش نیز به دلیل عدم وجود این نوع روغن در آن‌هاست.

بادی اسپلش‌ها و اسپری‌ها شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. با این تفاوت که در ترکیب و ساخت بادی اسپلش‌ها از هیچ نوع گازی استفاده نشده و به حالت کاملا مایع بر سطح پوست اسپری شده و و عمدتا رایحه و ماندگاری بیشتری نسبت به اسپری‌های خوشبو کننده‌ی معمولی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز