خبرگزاری کار ایران

قیمت تورهای پرطرفدار بین ایرانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۳۳

آنتالیا یکی از پربازدیدترین شهر های کشور ترکیه است و اغلب مسافران برای تفریحات ساحلی و لذت بردن از طبیعت به آنتالیا سفر می کنند. آنتالیا، گردشگرپذیرترین مقصد در منطقه مدیترانه است. رشته کوه های توروی در این شهر به سمت دریا امتداد پیدا کرده و خط ساحلی نامنظمی از صخره های سنگی و خلیج های کوچک بکر را ایجاد نموده است.

به گزارش ایلنا، در ساحل فیروزه ای آنتالیا رنگ های آبی و سبز تلفیق می شوند. از محبوب ترین تفریحات آنتالیا می توان به قدم زدن در سواحل، جنگل نوردی، کشتی گردی و بازی های آبی اشاره کرد. آب و هوای آنتالیا به طوری است که حدود 300 روز از سال آفتابی است. در تابستان دمای هوا بین 35 تا 45 درجه و رطوبت بین 65 تا 85 درصد می باشد. همچنین آنتالیا مقصد مناسب علاقه مندان به غذاست، صبحانه های ترکی همراه با عسل، پنیرها، زیتون و سالامی، شام کباب ترکی، بشقاب های مزه و شیرینی های معروف ترکیه از قبیل باقلوا را از دست ندهید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تور آنتالیا ، قیمت بلیط، فرودگاه آنتالیا و قوانین کنسلی آشنا شوید.

•  پرواز به آنتالیا

مسافت پروازی بین تهران و آنتالیا 1850 کیلومتر است. سریع ترین زمان پرواز مستقیم از آنتالیا به تهران 2 ساعت و 53 دقیقه زمان می برود. هرچند که متوسط زمان پرواز از تهران به آنتالیا حدود 2 ساعت و 30 دقیقه الی 3 ساعت می باشد. 5 ایرلاین پرواز مستقیم در مسیر آنتالیا-تهران ارائه می دهند.

 

 چگونه و چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟

بسته به شهر مبدا، روش هایی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس برای دسترسی به آنتالیا وجود دارند. با توجه به این نکته که آنتالیا اقامتگاه اصلی تعطیلات در ترکیه و منطقه مدیترانه است؛ بهترین زمان سفر به آنتالیا بین ماه می تا سپتامبر است که آب دریا گرم و سواحل مناسب برای آفتاب گرفتن می شوند. ماه های ژانویه تا مارس به علت سرمای آب و هوا و مشکلاتی که در بازدید از جاذبه ها و سواحل آنتالیا ایجاد می کند، فصل خلوت گردشگری به حساب می آید.

 بلیط هواپیما آنتالیا

حتما برای خرید بلیط هواپیما ابتدا در اینترنت جستجو کنید، شما می توانید در سایت شهرهای مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده، سپس تاریخ سفر را تعیین کنید و جستجو کنید. با توجه به لیست پروازهایی که برایتان نمایان می شوند بهترین بلیط پروازتان به آنتالیا را انتخاب کنید و بلیط هواپیما به آنتالیا را به صورت آنلاین رزرو کنید. همچنین در مسیرهایی که پروازهای متفاوتی دارند، لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به گرانترین نمایش داده می شوند. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط، سن نوزاد (زیر 2 سال) و سن کودکان (2 تا 12 سال) را به درستی وارد نمایید.

هزینه زندگی در بلغارستان

کشور بلغارستان در بخش جنوب شرقی اروپا قرار دارد. شهر صوفیه پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است. موقعیت جغرافیایی کشور بلغارستان به گونه ای است که از شمال با کشور رومانی و از غرب با یوگوسلاوی و مقدونیه، از جنوب با یونان و ترکیه و از شرق با دریای سیاه مرز مشترک دارد. زبان رسمی بلغارستان، بلغاری و آب و هوای آن متنوع است. اکثر مناطق بلغارستان، آب و هوای سرد و کوهستانی و نواحی اطراف دریای سیاه آب و هوای مرطوب و معتدل دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تور بلغارستان سفر کنیم و با هزینه های زندگی در بلغارستان آشنا شویم.

•  کشور بلغارستان کجاست؟

بلغارستان کشوری عضو اتحادیه اروپا واقع در جنوب شرقی اروپا است. صوفیه پایتخت کشور بلغارستان، بلغاری زبان رسمی بلغارستان و لِف با واحد جزء استونیکی واحد پول بلغارستان هستند. در شمال این کشور جمهوری رومانی، در غرب جمهوری پیشین یوگسلاوی، در جنوب، کشور یونان و ترکیه و در شرق آن دریای سیاه قرار دارد.

قیمت تورهای پرطرفدار بین ایرانی‌ها

 مزایای اخذ اقامت بلغارستان

1.  اخذ پاسپورت بلغارستان یا همان پاسپورت اروپا که به با آن می توانید به کلیه کشورهای اروپایی و عضو شنگن سفر کنید و حتی در آن کشورها زندگی کنید.

2.  سفر آسان به آمریکا و کانادا؛ پس از اقامت 5 ساله به شما اقامت دائمی کشور سوم را می دهند. از جمله اقامت آلمان، هلند، فرانسه، سوئد، نروژ، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و سوئیس.

سفر به بانکوک تایلند 

بانکوک یا بانکوک پایتخت کشور تایلند با جمعیتی در حدود 10,000,000 نفر است.این شهر یکی از توریستی ترین شهر های جهان می باشد که سالانه میزبان میلیون ها توریست و گردشگر است.نام رسمی این شهر را پادشاه بوداکرونگتِپ (شهر فرشته ها) قرار داد به این دلیل که تنها فرشته ها قادر به ساخت همچین شهر زیبایی می باشند و به مدت دویست سال است که بومیان، این شهر را با این نام می شناسند اما خارجی ها این شهر را به نام بانکوک یا بانگکوک می شناسند.بانکوک که دارای 1500 کیلومتر مربع مساحت است در کنار رودخانه چائوپرایا قرارگرفته است.شهر بانگکوک دارای سیستم حمل و نقل بسیار خوبی است و شما می توانید در تور بانکوک از مترو، بی.تی.اس اسکای ترین (مونو ریل)، تاکسی و یا از توک توک ها (موتورهای سه چرخه) استفاده کنید. اگر بانکوک را به عنوان مقصد سفرتان در تابستان 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور بانکوک آژانس گلفام سفر تجربه خواهید کرد. 

چرا سفر با تور بانکوک؟ 

با خرید یا رزرو تور بانکوک، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر بانکوک برطرف خواهد شد زیرا آژانس گلفام سفر با ارائه آفر ویژه تور بانکوک میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر بانکوک)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه بانکوک تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور بانکوک)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر بانکوک) و معرفی مراکز خرید بانکوک با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان (شهر بانکوک) لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به بانکوک بازخواهید گشت.

قیمت تورهای پرطرفدار بین ایرانی‌ها

چرا تورهای بانکوک گلفام سفر؟

دیگر نگران قیمت تور بانکوک نباشید زیرا ما در آژانس گلفام سفر با ارائه تور لحظه آخری بانکوک و تور ارزان قیمت بانکوک در فصل تابستان، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور بانکوک تابستان 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور بانکوک لحظه آخری ویژه مرداد ماه با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد بانکوک) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس گلفام سفر مجری تخصصی و مستقیم تور بانکوک است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان بانکوک به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز