خبرگزاری کار ایران

رونمایی از "پرونده الکترونیک ویکلینیک" در نمایشگاه الکامپ

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۹۷۹

استارت‌آپ دانش بنیان فن افزار دانش، تولیدکننده نرم‌افزار کلینیک مجازی با نام "ویکلینیک" امسال برای اولین بار در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور یافت تا از محصول و خدمت جدید خود "پرونده الکترونیک ویکلینیک" رونمایی کند.

ایلنا؛ فرآیند فعالیت و تولید این محصول از سال 1395 توسط جمعی از متخصصان برنامه‌نویسی و IT و زیرنظر گروهی از پزشکان متخصص کشور، استارت خورده و تا به امروز توانسته رشد چشمگیری در ارائه راهکار و یکپارچگی سیستم مدیریت مطب، حسابداری مطب، مدیریت پرونده‌های الکترونیکی بیماران و ساماندهی نوبت‌دهی آنلاین بیماران داشته باشد.

"ویکلینیک" سامانه‌ای تحت وب بوده و با قابلیت دسترسی آسان و سهولت در استفاده، موجبات رضایت کاربران را فراهم نموده است. ویکلینیک مستقیم به مطب پزشک متصل است و بهره‌برداری از آن بدون واسطه، توسط منشی مطب صورت می‌گیرد و نوبت‌هایی که رزرو می‌شود برای ایشان قابل مشاهده و مدیریت می ‌باشد. بنابراین کاربران با خیال راحت نوبت خود را رزرو می‌کنند.

مدیر ملی پرونده الکترونیک سلامت، حمیدرضا صفی خانی در حاشیه نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که وزارت بهداشت و درمان مکلف شده، راه‌اندازی پرونده الکترونیک سلامت برای تمام مردم کشور است. پرونده الکترونیک سلامت درگاهی است که مردم می‌توانند با ثبت اطلاعات در آن از سطوح مختلف خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار شوند.

صفی خانی با تاکید بر اینکه اطلاعات در پرونده الکترونیک سلامت کاملا محرمانه است، افزود: اطلاعات سلامت مردم تنها در اختیار پزشکان قرار می‌گیرد و برای سایرین قابل دسترسی نیست و با توجه به اینکه پرونده الکترونیک سلامت زمینه‌ساز برقراری عدالت در حوزه سلامت بین مردم در اقشار مختلف است، در همین راستا سامانه ویکلینیک با ارائه سیستم مدیریت مطب و صفحه پرونده الکترونیک سلامت، قدم بزرگی در کمک به پیشرفت این پروژه بزرگ وزارت بهداشت و درمان برداشته است.

رونمایی از "پرونده الکترونیک ویکلینیک" در نمایشگاه الکامپ

حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ دستاوردهای بسیار مطلوبی را به همراه داشت، من جمله: معرفی هر چه بیشتر شرکت و خدمات آن به بازدیدکنندگان نمایشگاه، فراهم شدن بستر آشنایی و همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه سلامت، توریسم سلامت و همچنین شرکت‌های فعال در حوزه IT   و سلامت، امکان تبادل نظر با گروهی از جامعه پزشکان حاضر در نمایشگاه و ایجاد کانال‌های ارتباطی موثر بین حوزه سلامت و IT جهت ارائه هر چه مفیدتر و مناسب‌تر خدمت به گروه‌های هدف.

مشاهده پزشکان ویکلینیک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز