خبرگزاری کار ایران

کاتالوگ هدایای ویژه تابستان منتشر شد!

هدیه تابستانه خود را از مسجدکالا بخرید

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۸۴۰

حتما برای برنامه‌های فصل تابستان کلی تدارک دیده‌اید. فرقی نمی‌کند کجا هستید! در مسجد یا مدرسه، کانون فرهنگی یا سرای محله. برای خرید هدیه حتما به مسجدکالا سر بزنید و هدیه تابستانه خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مسجدکالا تهیه کنید.

ایلنا، دغدغه همیشگی مربیان و فعالان فرهنگی این بوده که چطور می‌توانند هدیه مناسبی تهیه کنند، هدیه‌ای با قیمتی مناسب و به صرفه. حتما به این فکر افتادید کاش به یک بانک هدیه دسترسی داشتید که می‌توانستید به انواع هدایا با قیمت‌های مختلف دسترسی داشته باشید، مشاوره بگیرید، انتخاب کنید و به راحتی خرید کنید.

خرید هدیه برای مخاطب بالا به خصوص در مجموعه مردمی مثل مسجد حسینیه و کانون‌های فرهنگی که بودجه متغیری دارند و معمولا با کمک‌های مردمی اداره می‌شوند یک دغدغه مهم دیگر است. ما در مسجدکالا به نگرانی شما فکر کردیم و برای شما یک کاتالوگ هدیه متفاوت تدارک دیدیم. با استفاده از این کاتالوک می‌تواند به بانک متنوعی از هدیه تابستانه دسترسی داشته باشید.

کاتالوگ هدایای ویژه تابستان (دانلود)

مسجدکالا با بررسی نیازمندی‌های روز مساجد و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه تهیه هدیه و محصولات فرهنگی، کاتالوگ هدایای ویژه تابستان را تدارک دیده است. در این کاتالوگ می‌توانید به انواع اقلام فرهنگی، تفریحی و آموزشی دسترسی داشته باشید. بازی‌های فکری، اسباب‌بازی، وسایل ورزشی، نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، محصولات فرهنگی و هدایای قرآنی از محتویات کاتالوگ هدایای تابستان مسجدکالاست. بسته‌ای کامل و جامع که می‌تواند راهنمای خرید هدیه باشد و به شما در انتخاب هدیه کمک کند.

هدیه تابستانه خود را از مسجدکالا بخرید

مزایای کاتالوگ هدایای تابستانی مسجدکالا

پیشنهاد متنوع و جامع برای انتخاب و خرید انواع هدیه و جایزه

حاوی بیش از ۲۰۰ هدیه، جایزه و محصول فرهنگی متنوع

شامل تخفیف تابستانه ویژه مساجد و مراکز فرهنگی

تخفیف ویژه برای سفارش‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان

ارائه هدایا همراه با معرفی و حمایت از تولیدکنندگان خلاق‌ ایرانی

آمادگی‌ کامل برای تجهیز کمد جوایز و هدیه مسجد شما

قابلیت اهدای بن‌ تخفیف و‌ بن خرید ویژه سازمان‌ها و مراکز فرهنگی

مشاوره فروش تخصصی در تهیه و‌ تدارک جوایز و‌ هدایای مناسبتی

پاسخگویی ۲۴ ساعته در فضای مجازی و ارسال به سراسر کشور

خبرهای خوب در راه است

اگر همراه همیشگی مسجدکالا باشید، خبرهای خوبی را در آینده خواهید شنید. کاتالوگ نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی، کاتالوگ ملزومات محرم و اربعین، کاتالوگ‌ ملزومات کامل جشن تکلیف دخترانه و‌ پسرانه از جمله خدماتی است که به زودی توسط تیم مسجدکالا عرضه خواهند شد.

علاقمندان همواره می‌توانند به وبسایت مسجدکالا به نشانی www.masjedkala.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های  03155571095 و  09135527035 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز